"Varlığına şükürler olsun" diyen ataist sevgili mi daha inandırıcıdır, yoksa flörtün ilk evresinde sevdiğini idda eden mi?

Varlığına şükürler olsun diyen ataist sevgili mi daha inandırıcıdır, yoksa flörtün ilk evresinde sevdiğini idda eden mi?
Hangisine daha çok inanırsınız?
"Varlığına şükürler olsun" diyen ataist sevgili mi daha inandırıcıdır, yoksa flörtün ilk evresinde sevdiğini idda eden mi?
Cevapla