Bir erkek sürekli iyi ki tanışmışız çok mutlu oldum tanıştigimiza falan diyorsa nu normal midir? Degilse ne dusunmeliyim?

Yeni tanistik biraz muhabbet ettik iyi anlaşıyor gibiyiz ama sürekli boyle söyledi şaşırdım tanistigimiz ilk gun dedi bunları ve tuhaf geldi biraz sizce normal mi altında bir sey aramalı miyim
Normaldir
Normal değil altında bir sey aramalısın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir erkek sürekli iyi ki tanışmışız çok mutlu oldum tanıştigimiza falan diyorsa nu normal midir? Degilse ne dusunmeliyim?
Cevapla