AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Yaa işinde gücünde olması yeter mal varlığı umrumda değil kimisi çok abartıyor bence bunların konuşulması doğru değil
Bu iki kısma ayrılır
1- Maddi durumunu düşünüp ilerde sıkıntıya girmemek.
2- Parası için evlenmek.
Bizim sitemimiz 1'e değil 2'yedir.
Aşıksan , seviyorsan, saygı duyuyorsan maddi durum aramassın ama duygu hissetmiyor ve sadece evlenmek istiyorsan misal görücü usulü k. bakma ıncığına cıncığına bakarsın duyar kasmayın boşa
Bu aslında ilkel dönemlerde avcı toplayıcı toplumda da görülmüs bir şeydir. O zaman kızlar iyi avlanan çok av getirebilen insanları tercih edermişti, yani şimdi de durum para ve maddi imkan olarak evrildi. Kısacası genlerden gelen temel bir içgüdü bu
Maddi durum ilk kıstas değildir fakat duygusallık karın doyurmuyor. O nedenle bakılır ve en azından eşit ya da yakın gelir düzeyine bakılır.
Hiçbir zaman maddi durumuna bakmadım şunu gördüm ki zengin insan cimri olur boşa zengin olmamıştır yani
Kendi maddi durumuna baksın önce. Her lafta kadın erkek eşit demesini biliyorlar ama yaralı parmağa işeyen yok
Dediğinde haklısın ama maddi durumu kötü diyede kimse terkedilmeyi haketmiyor. ya da sırf parası var diye kimse tercih edilmemeli
Kendi ayakları üzerinde duramayan, asalak olarak yaşamayı göze almış kadın erkeğin maddi durumunu önemser.
Malesef aşk diye bir şey yok. Evlilik denen şey ortak menfaatler düşünülerek yapılan bir birleşmedir.
Tabiki evimin geçimini dusunucem ay sonunu getiremedigim bir insanla neden olayim?
Maddi durum yaniltici bir olgu bugun zengindir yarin batar bes parasiz kalir bugun garibandir yarin iyi olur o yuzden bakmasi sacmalik bir insan bir insanla ciddi düsünüyorsa birseyleri el ele yapabilirler
yapilabilir evet fakat sunu unutmamak gerek huzur kadar bir nokta cizgisine kadar parada lazim istenilen yok aylik 200.000 100.000 degil zaten bana gore mantik su bu konuda erkekte iyi bir meslekte calismali kadinda ki yarin bir gun bir elbise olur ayakabi olur gorduklerinde bakmakla yetinmesinler veya ev kırasinda zorlanmasinlar huzurun 4 1 de burdan cikar zaten
maddi yaniltici bir olgu degil bence cunku doktor olan mimar olan veya avukat ogretmen polis subay vb iyi meslekler okumys insanlar caliskan olur genelde ve 100 90 i disarda kalmaz
Kısmen haklısın ama evliliği sadece para kapısı olarak gören kadınlar var.
Ben de fakirim o da fakir olsun. Çocuk da istemiyorum, karnımız doysun yeter.
O zaman kendi çalışsın kendi ayakları üzerinde dursun. Kendi yan gelip yatacak para nereye oraya gidecek böyle mantık olmaz.
Anlamazlar bunlar aşkım boşver çok anlatmaya çalıştık kendileri bekaretin en doğal hakları olduğunu savunurlar ama
Aşkım?
Ben seni pembe sandım hssjdk
Ne alaka yav 😄 burada olması gereken bir şeyi söyledim 🤔
Doğru olması gereken bu ama bunu savunan erkek pek görmedim şu zamana kadar seni de kız sandım bir an o yüzden aşkım kelimesini kullandım sonradan mavi olduğunu farkettim
😃😃 sen beni savundun ya yetti 💝 😄
Merhaba
Aslında her insan kendini güvence altına almak ister bu yüzden de kadınlar kendi ailesinden ayrı Yeni bir aile kurarken kendilerini de Garanti altına almak isterler ama artık sadece sevgi özenti ve maddiyat üzerine olduğu için ön yargı oluştu
Bence gayet normal, şahsen ben kız olsam zengin bulurdum :D
Erkekler de kadınlara bakire mi diye bakıyor. Her cinsiyetin baktığı yerler ayrı
Şimdiki kızlar geçinilecek ortam değil kendilerine sponsor olacak adam arıyor. Tez boşanayım tam piyangoyu kapayım derdindeler. Bu çağda evlenilmez diye boşuna demiyoruz.
Bana göre ikisinin geliri toplamı onlara yeterli geliyirsa olur bu kadar
Bu devirde evlilik düşünmüyorum kendilerikendi parasını harcayavilirbana ne
Güzel diyosun da şimdiki erkekler kadınlar çalışsın diye bakıyor kadınlar da iyi bir isim olursa kendime diğer başka konularda da yetebiliyorsam neden evleneyim kafasindalar erkekler adam olana kadar bekarlık şart
Ama yanlış anlaşılma sebebi şu güçlü kadından hayata kendisi tutunmuş kadından bahsedeceksek eğer bu soru ile çelişir diğer turlusu para maddi duruma bakarak evlenme moduna giren biri ise tabiri caizse köle gibi bişi olmayı kabul eder parasi olan insanların rahat yaşamlarını hepimiz biliyoruz sağlıklı bı evlilik olmaz diye düşünüyorum genelleme yaptım kusura bakmayın ama durum böyle paraya bakan aşka bakmaz bence
Ciddi düşündükten sonra maddi durumuna bakmıyorlar, maddi durumuna baktıktan sonra ciddi düşünüyorlar arada biraz fark var 😂
Maddi durum iyi değilse evlenmem. Ben kendim de kendime yetmek için çabalıyorum ama erkek te en azından benim kadar çaba göstermeli
Yanlış anlamıyorlar, yanlış anlamış gibi yapıyorlar. Bunun sebebi ise erkeklerin kadınlara aslında hiçbir şekilde yetememeleri. Hiçbir konuda yetemiyorlar. İstisna vardır belki ama bu kaideyi bozmaz...
Mesela hangi konuda yetmiyormuşlar?
Hiç kimse gelecek endişesi yaşayacağı bir evliliği tercih edeceğini zannetmiyorum
Benim için önemli bir detay. Benim alıştığım bir yaşam var ve onu sürdürmek isterim. Aman kocam paralı olmalı diyen para avcıları gibi biri değilim sadece ben öyleyim öyle birini istemem normal.
Kızların gezip tozması oturması kalkması kahkası ve daha fazlası kısacası her şeyleri batıyor diğerlerine. Tek sorun biziz aslında
Doğru diyosun hani durumları iyi olsa ilerde evlilik için kolaylık olur ama olmazsa da zaten onu karakteri düşünceleri zekası beni onda etkilemiştir kendimiz çalışırız biriktiririz problem etmem ben ama işte mesleği olsun çabası olsun ;)
niye kadınlara bakılmıyo diyen erkeklere diyorum sizde hamile kalın o zaman çocuklarla ilgilenin eve bakın toplayın o yüzden kadın her zaman çalışamaz
Doğru. Erkekler kadınları seks objesi olarak gördüğü sürece kadınlarında onlara para cüzdanı olarak bakması çok normal.
Yanlış anlamıyorum ama illa zengin olsun da demiyorum. Ben çalışmayı sevmeyen, parasını orada burada yiyip geçinemeyen insanla olmam.
çok normal değil mi? Erkek muhteşem egosuyla hareket eder. Çocukluğundan beri ona böyle söylenir. Halbuki kendi çocukluğunu unutur. Geri kalmış ülkemizde kim pırıl pırıl bir çocukluk geçiriyor. Ama erkekler bunu unutuyor
Onu Demekki kiz yanlis yansitiyordur. Para istermis gibi Yansitiyordur. Güzelce gelecek icin öneriler yapsa Ve yardimciligini ortaya koysa erkek yanlis anlamaz
Kendi çalışıp kazansın çocuklarını çok düşünüyorsa. Bunlar hiçbir şey yapmayıp zengin koca avlmaya çalışanlar elbette kınanacaklar. Bir erkek olarak evlenip nafaka ödemeni ve tazminat ödemeni diliyorum.
aslında yanlış anlayan toplum değil, fakir olan erkekler buna gocunuyorlar sadece. Acı Hayat (1962) - Ayhan Işık, Türkan Şoray filmi bunu güzel anlatır
Aynen
Kendi maddi durumuna da bakip erkeginkine bakiyorsa eyvallah. Obur turlu adil degil.
Hayatın garantisi var mı Zengin bir insan yoksul duruma düşebilir terside olabilir Maddecilik ten vazgeçin insancılığa yatırım yapın.
eger mutlu olmak istiyorsan huzur kadar maddiyatinda bir yere kadar olmasi lazimki bir dey gordugunde bakmakla yetinme
Bence haklsn onun hakkı bunları düsunmesi cunku ilerde tek o olmuyacak cocuklari olcak onlarida dusunmesi lazm
Bunu düşünmeyen bir kadınla asla evlenmem. Kendisi çocuklarını düşünmeyen beni de düşünmez
Hahaha bencede ki soyle ben sahsen evlenirsem maddiyatta yemin ederim. kendim icin degil ilerde cocugum olursa onun icin dusunurum
Aynen demek istediğim de bu 👌
👍👍👍
Geleceğini düşünüyorsa kalksın çalışsın , başkasının parasıyla mutlu olunmaz
Tebrik ederim seni.👏👏👏
Ben arkadaş ortamında böyle konuşunca beni hemen yanlış anlıyorlar sen duygularımı tarif etmissin.
Çoğu kişi beni anlayamamış ama ☹️
Boşver işlerine geldiği gibi anlamak istiyor onlar.
Şöyle ince düşünen bir erkek nasip et Allahım amin
Haha 😆, merak etme çok var
Şaka yapıyorum yahu😆 var elbette. Düşüncedeki incelik hoşuma gitti sadece.
Yok ya dini imanı para oldu milletin, halkın en çok da kadınların.
Ciddi düşünüyorsan maddiyata bakmazsın. Maddiyata bakıyorsan ciddi düşünmezsin. Geleceğini garantilemek istiyorsa bir kadın zaten kendi çalışır ayaklarının üstünde durur. Böyle düşünen bir kadının ayaklarının üstünde durmayan bir insandır.
Ama kadının maaşı da tek başına yeterli olmaz
Çalışan kadın eş istemez zaten kendi kendine yeter.
Aşk duygusu farklı bence.
Aşk duygusu varsa karşısındaki insanın maddiyatını görmez. Aşk bittikten sonra maddiyat önem kazanır. Anlatabildiğimi umuyorum
Kendisi de kariyer sahibi ise ve kazanıyor ise bakmakta haklı ama çalışmayı kendini kapaklayacak yer arıyor ise avcunu yalar
Sorun bunu dusunmesi degil bazilarinin tek kriter olarak koymasi
Bende kızın para kazanmasına bakiyorum. Hayat zor. İki tarafta para kazanmalı.
Dededen beri oldukça varlıklıyız sevgilimde varlıklı bir kadın öyle olmasa işim olmazdı onunla hazır mı yiyecek birde
Bu nasıl bir düşünce fakirler evlenmesin o zaman
Nasıl evlenecek? Evi döşemek kolay mı?
Bizde o zaman kızın maddi durumuna bakalım
Kızıne evi geçindirme gibi bir sorunu yok
O eskidendi... artık çağdaş ve eşit bir dünya da yaşıyoruz, sorumluklar ne ise artık eşler arasında bölünen, tamamen eşitliği temsil eden bir sistemi savunuyoruz...
Hepsinden biraz olması gerekiyor hocam, bu konuyu günümüz insanları abartabiliyor. Akıllı insan hepsine bakar, kız için de erkek için de durum aynı
Bence haklı olabilirsin ancak bütün maddi ihtiyaçları bir erkeğe bağlamak da yanlış. Eğer bir ev geçindirilecekse kadın ve erkek hem maddi hem manevi olarak birbirine destek olmalı
Toplum tarafından kalıplaşmış bir görüş ve düşünüş olduğu için. kadın gerçekte maddiyata değer vermese bile millet yine bir kulp takar.
Para göz kızlar ve. m. Salağı eerkeekller ülkeyi mahvetti
Maddiyat onemli tabi ki ama kendisi de calissin
Aşk karın doyurmaz, Kör kütük aşıkta olsa değişmez kuraldır, para hayatımızın önemli bir etkenidir.
Maddi duruma baksın ama aç gözlü olmasın niyeti iyi olsun para her türlü çözülür
Aynen ya ben cok ciddiyim direk parasina bakiyorum
Bihtere katiliyorum...