Erkeklerin geneli neden bu kadar hoppa? Hiç sadık kalanı yok mu?

Veya bir sürü kız oluyor hayatında bir de esas kızı oluyor, tek bir kişiye baglı kalıp hiç gözü dışarda olmayan kalbi onun için atan yok mu? Kızların coğu sadıktır.Onu seviyorum, güvensizlikten dolayı çıkmıyorum ama hala ona sadıgım bir sürü kişi istedigi halde ihanet edecekmişim gibi geliyor erkeklerde neden böyle degil?
Erkeklerin geneli neden bu kadar hoppa? Hiç sadık kalanı yok mu?
Cevapla