Arkadaşlar biri beni rahatsız etti kafayı yeme durumundayım acil bakar mısınız?

Görüşmedik ama sevgili gibiydik hemşerim işte baya samimi sohbetler yaptık anlarsınız ama 6 aydır ayrıldık ben hepsinden dolayı pişmanım profilimede kilit koyduydum ilişkim varmış gibi dursun diye şimdi de geri yazdı bundan sonra bana tamam niye cellalendin bir şey mi dedim dedi bende yok demek istedim iyi günler dedim engelledim bidaha rahatsız eder mi sizce
Arkadaşlar biri beni rahatsız etti kafayı yeme durumundayım acil bakar mısınız?
Arkadaşlar biri beni rahatsız etti kafayı yeme durumundayım acil bakar mısınız?
Cevapla