Görüşmedik ama sevgili gibiydik hemşerim işte baya samimi sohbetler yaptık anlarsınız ama 6 aydır ayrıldık ben hepsinden dolayı pişmanım profilimede kilit koyduydum ilişkim varmış gibi dursun diye şimdi de geri yazdı bundan sonra bana tamam niye cellalendin bir şey mi dedim dedi bende yok demek istedim iyi günler dedim engelledim bidaha rahatsız eder mi sizce
Arkadaşlar biri beni rahatsız etti kafayı yeme durumundayım acil bakar mısınız?
Bak düzgün konuşcam seninle benim kimseyle ego derdim yok milletin yeni gittiği yolda ben dönüyorum hepsinden pişmanın tanıştığıma felan bana cevap versin diye kafamdan soru yazdım cevap atıncada hemen sevgilin var sözlendim rahatsız etme dedim rahatsız etmez demi
Eevt pişman oldum direk engelleyeydim dedim ama takıntılıyım onlrla konuştuğum için bile pişmanım takıntılıyım hiç bir şekilde rahatsız etsinler istemiyorum kilit olduğu halde yazınca anlamadı mı sevgilimin olduğunu diye öyle yazdım sence rahatsız eder mi tekrar
Lütfen düzgünce oku takıntılıyım böyle dedikten sonra tekrar rahatsız eder mi beni sevmiyordu zaten çok samimileştik ama görüşünce cinsellik istediğini söyleyince bitirdik kafam rahat etmiyor
Lütfen düzgünce oku takıntılıyım böyle dedikten sonra tekrar rahatsız eder mi beni sevmiyordu zaten çok samimileştik ama görüşünce cinsellik istediğini söyleyince bitirdik kafam rahat etmiyor
@mranyoneoranybody ya lütfen doğruyu söyle sen diyelim hoşlandığın bir kıza yazdın o da sana. Böyle dedi sevgilisi var sözlenceğimi söyledi tekrar rahatsız etmezsin demi o lafı uzatınca benim aklıma takıldı
İyi bir insan olduğumu söyleyemem. Kimseyi de sütten çıkmış ak kaşık olduğunu düşünmüyorum. İnstagramı sildim, kusura bakma ama yeniden indirmeyi düşünmüyorum üzgünüm.
Neyse olsun ama sence beni tekrar rahatsız eder mi sevgilim olduğunu sözlenceğimi söyledim sana eskiden samimi olduğun biri böyle dese engellese rahatsız eder misin her yerden engelledim zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sana istek atana niye istek yolladin diyeceğine silseydin isteği sen de kasiniyorsun yani bence
Ya saçmamalama profilimde kilit olduğu halde bana yazınca art niyet sezdim öyle sözlenceğimi söyledim takıntılıyım nefret ediorum hepsinden
Takıntı değil egonu kaldırmak için ugrasiyorsun bence dur de buna
canım mısın mal soyha kimse benle uğraşmasın sevgilim olduğunu öğrensin rahat bıraksın diye yazıyorum sana giren çıkan ne
Gelip burada ağlama o zaman
Ulan insan gibi soruyorum ne boş yapıyorusn
Ben de cevap verdim soruna iste yazarak ona koz verdin yazma diye ama Anlamıyorsun illa bir şey çıkaracaksın ego kasmak için De soru sormussun
Bak düzgün konuşcam seninle benim kimseyle ego derdim yok milletin yeni gittiği yolda ben dönüyorum hepsinden pişmanın tanıştığıma felan bana cevap versin diye kafamdan soru yazdım cevap atıncada hemen sevgilin var sözlendim rahatsız etme dedim rahatsız etmez demi
Eder bence
Boş yapma kıskanmaya devam et
Senin neyini kiskaniyim ki kdjdjxjxn sen böyle herkes. beni kıskanıyor havasinda aval aval gezersrn senden bir bok olmaz diyim
Tamam senden olduysa benden olmasın senle aynı seviyede olmak istemme
Hiç cool davranmamışsın😂 kötü olmuş
Neden rahatsız eder mi tekrar sence sözlenceğimi söyledim ya uzak dursunlar istiyorum
Sen biraz boş atmışsın.
Eevt pişman oldum direk engelleyeydim dedim ama takıntılıyım onlrla konuştuğum için bile pişmanım takıntılıyım hiç bir şekilde rahatsız etsinler istemiyorum kilit olduğu halde yazınca anlamadı mı sevgilimin olduğunu diye öyle yazdım sence rahatsız eder mi tekrar
Etmez zaten senin biraz sorunlu biri olduğunu anlamıştır.
Öf boş yapma mal
Yazdıklarından kimin mal aptal olduğu anlaşılıyor. Sizi parayla mı veriyorlar anlamıyorum ki
Sana da bir kız böyle yaptı galiba zoruna gittiğine göre
Yoo ben senin gibilerle uğraşmam ki. Bir insanın bu kadar aptal olması beni çok üzüyor.
Hehe aynen salak
Yürü işine git şizofren kezban 😂😂
Git kilit koy profiline 🤣
Salak
Ne zaman büyümeyi düşünüyorsunuz?
Lütfen düzgünce oku takıntılıyım böyle dedikten sonra tekrar rahatsız eder mi beni sevmiyordu zaten çok samimileştik ama görüşünce cinsellik istediğini söyleyince bitirdik kafam rahat etmiyor
Tövbe estağfurullah
Lütfen düzgünce oku takıntılıyım böyle dedikten sonra tekrar rahatsız eder mi beni sevmiyordu zaten çok samimileştik ama görüşünce cinsellik istediğini söyleyince bitirdik kafam rahat etmiyor
Etmez inşAllah yoksa kadın cinayetleri boşuna mi oluyor polisi ararsin
Bunu da yazsan daha mantıklı olmaz mıydı?
@mranyoneoranybody ya lütfen doğruyu söyle sen diyelim hoşlandığın bir kıza yazdın o da sana. Böyle dedi sevgilisi var sözlenceğimi söyledi tekrar rahatsız etmezsin demi o lafı uzatınca benim aklıma takıldı
Haklısın, başka ne diyebilirim ki. Görüşmekten rahatsız oluyorum falan diyebilirsin
Senin instan var mı ordan anlatsam cidden rahat etmiyorum iyi bir insana benziyorsun
İyi bir insan olduğumu söyleyemem. Kimseyi de sütten çıkmış ak kaşık olduğunu düşünmüyorum. İnstagramı sildim, kusura bakma ama yeniden indirmeyi düşünmüyorum üzgünüm.
Sende bana istek atar mısın mesaj atamıyorum
Neyse canın sağ olsun
İstek nasıl atılır bilmiyorum, daha yeniyim
Atmışsındı dahayeni çekmişsin geri
6 kişiyi takip ediyorsun beni mi trollüyorsun
Ya ciddiyim trollemiyorum
Hesabın gizli
Gizli hesaptasin nasi takip etsin 😂😂😂
Bana istek atarsan alırım
Pp üstünden girip istek atabiliyordum ama hesabın gizli olunca atamıyorum. Şimdide senin beni trollediğini düşünüyorum
Özür dilerim tamamen benim aptallığım
Neyse olsun ama sence beni tekrar rahatsız eder mi sevgilim olduğunu sözlenceğimi söyledim sana eskiden samimi olduğun biri böyle dese engellese rahatsız eder misin her yerden engelledim zaten
Bildirim geliyor susun ya
@mranyoneoranybody sana diyorum
Utangacsin demekki
Adam hakli djkfjd