Bir Kız Artık Bizden Olmaz Demesine Rağmen Neden Rehberde Tutar?

2 yıllık ilişkimiz vardı ve gerçekten ciddiydik ama kız bizi yedi bitirdi tabi benimde suçum da vardı çoğu kez ayrılıp barıştık ama kız artık Bizden Olmaz dedi madem olmaz diyor istemiyor neden rehberde tutuyor sizce 20 gün oldu ayrılalı. Sorusu olan sorabilir
Bir Kız Artık Bizden Olmaz Demesine Rağmen Neden Rehberde Tutar?
Cevapla