Hoşlandığım biri vardı. Ben naif, sessiz bir kızım. Erkeklerle pek samimiyim denilemez.Hiç sevgilim olmadı. 18 yaşındayım. 23 yaşında birisinden hoşlanıyordum. O bana ilgi gösterirken aynı anda başkalarına da ilgi gösteriyordu. Kıskancımdır da kabullenemedim böyle bir şeyi hep uzak durdum ondan. Kısa tutucam, benim ondan hoşlandığımı anladı ve o kadar havalandı ki.. Beni öyle küçümsedi ki, kalbimi öyle kırdı ki... Kimseye sevdiğimizi belli etmemeliymişiz meğer.
Bir ay sonra tekrar görücem onu. Görmek istemesem bile. Nasıl davranmalıyım ona karşı? Acıtmak değil amacım ama en azından ince bir pişmanlık olsa onun içinde yeter bana ve bu konuda akıla ihtiyacım var. :(
Bir ay sonra tekrar görücem onu. Görmek istemesem bile. Nasıl davranmalıyım ona karşı? Acıtmak değil amacım ama en azından ince bir pişmanlık olsa onun içinde yeter bana ve bu konuda akıla ihtiyacım var. :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar