Karşılıksız olduğunu söyledi kabul ettim, bende ama ilgilendim onla bu süreçte kiskandigim için kavga ettik ağır konuştuk birbirimize.
Küstü aylarca konuşmadi yazdım ettim cevap vermedi en son tamam konuşalım dedi sonra konuşmadi sürekli böyle yapıyor ama 🥴 istemeyen kız zaten kavga etmişsin birde karşılıksızsa seni istemiyorum diyemez mi neden tamam konuşalım diyor sonra konuşmuyor anlamıyorum sanki oda hoşlanıyor da birşey engel oluyor gibi anca aşık olsa bana bu kadar olur deli gibi kavga ediyoruz yine kapı açıyor bana eee o zaman var birşey onda da? Tamamen niye bitiremiyor karşılıksızsa?
Küstü aylarca konuşmadi yazdım ettim cevap vermedi en son tamam konuşalım dedi sonra konuşmadi sürekli böyle yapıyor ama 🥴 istemeyen kız zaten kavga etmişsin birde karşılıksızsa seni istemiyorum diyemez mi neden tamam konuşalım diyor sonra konuşmuyor anlamıyorum sanki oda hoşlanıyor da birşey engel oluyor gibi anca aşık olsa bana bu kadar olur deli gibi kavga ediyoruz yine kapı açıyor bana eee o zaman var birşey onda da? Tamamen niye bitiremiyor karşılıksızsa?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer