Tamam konuşalım diyor sonra konuşmuyor niye böyle bu kız?

Karşılıksız olduğunu söyledi kabul ettim, bende ama ilgilendim onla bu süreçte kiskandigim için kavga ettik ağır konuştuk birbirimize.
Küstü aylarca konuşmadi yazdım ettim cevap vermedi en son tamam konuşalım dedi sonra konuşmadi sürekli böyle yapıyor ama 🥴 istemeyen kız zaten kavga etmişsin birde karşılıksızsa seni istemiyorum diyemez mi neden tamam konuşalım diyor sonra konuşmuyor anlamıyorum sanki oda hoşlanıyor da birşey engel oluyor gibi anca aşık olsa bana bu kadar olur deli gibi kavga ediyoruz yine kapı açıyor bana eee o zaman var birşey onda da? Tamamen niye bitiremiyor karşılıksızsa?
Tamam konuşalım diyor sonra konuşmuyor niye böyle bu kız?
Cevapla