Beyler, bayanlar, bir kız var, çok seviyorum, çok da güzel. Yalnız kız bana karşı soğuk ve önyargılı. Bunun için bir neden de göremiyorum ama belki kafasının arkasında kendine göre nedenleri var. 2 üniversite bitirdim, mesleğim var, arabam var, efendi ve kibar davranıyorum, vefalı da bir insan olduğumu düşünüyorum. Boyum 1.80 ve kilom 73. Temiz ve takım ağırlıklı giyiniyorum. Buna mukabil ulaşılmaz gibi duran bu kız piçin birine gönül vermiş ve zaman zaman acı çekmiş bir kız. Kız ile kendimi yan yana koyduğumda her bakımdan eksiğim değil fazlam bile var gibi duruyor ve ben hiç bunu hissettirmedim bile. Fakat kıza yaklaşımım sonuç vermiyor, dikkatini kendime yöneltemiyorum.
Sizce ne yapmalıyım? N'olur yardım edin, kandiliniz mübarek olsun.
Sizce ne yapmalıyım? N'olur yardım edin, kandiliniz mübarek olsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar