Sizi iplemeyen kızı nasıl kendinize bağlarsınız? [Kızlar da bakarsa sevinirim]?

Beyler, bayanlar, bir kız var, çok seviyorum, çok da güzel. Yalnız kız bana karşı soğuk ve önyargılı. Bunun için bir neden de göremiyorum ama belki kafasının arkasında kendine göre nedenleri var. 2 üniversite bitirdim, mesleğim var, arabam var, efendi ve kibar davranıyorum, vefalı da bir insan olduğumu düşünüyorum. Boyum 1.80 ve kilom 73. Temiz ve takım ağırlıklı giyiniyorum. Buna mukabil ulaşılmaz gibi duran bu kız piçin birine gönül vermiş ve zaman zaman acı çekmiş bir kız. Kız ile kendimi yan yana koyduğumda her bakımdan eksiğim değil fazlam bile var gibi duruyor ve ben hiç bunu hissettirmedim bile. Fakat kıza yaklaşımım sonuç vermiyor, dikkatini kendime yöneltemiyorum.

Sizce ne yapmalıyım? N'olur yardım edin, kandiliniz mübarek olsun.
Sizi iplemeyen kızı nasıl kendinize bağlarsınız? [Kızlar da bakarsa sevinirim]?
Cevapla