Sadece merhaba demek ve bir daha mesaj atmamak tacize girmez. Bir kere yazarsın şansını denersin daha da yazmazsın ama sürekli merhaba, merhaba, merhaba ya da ısrarcı çeşitli mesajlar atmak tacize girer.
Olum bir ' kere biri bana '' selam '' yazmıştı.. nasıl elim ayağım titrediydi varya.. mahkemenin kapısında az soluklandım falan da anca kendime geldim..