Anlatmaya nerden başlayayım bilmiyorum. Biz instagramdan tanışmıştık aynı sehirdeyiz ama o bana uzak yine ilçe olarak. Ama yine de buluşmuşluğumuz, görüntülü konuşmuşluğumuz var. Daha önce hiç sevgilisi olmamış biri bu yüzden biraz acemi gibi benimle diyalog kurmak konusunda. Genel olarak çok iyi anlaşıyoruz huyu huyuma biri diyebilirim. Benimle gayet ilgili de hiç ilgisiz olduğu bir gün olmadı. İlk yıllarda benden hep kaçardı çekingen biri olduğu için ama bana şimdi çok alıştı o da. Sabahtan akşama kadar hiçbir sıkıntı yok gayet güzel vakit geçirip konuşuyoruz. Ama geceden sonra bir şeyler oluyor benimle sexting yapmak istiyor. Bende istemediğimi belirtince biraz ikna etmek konusunda ısrarcı oluyor. Dün aramızda bir konuşma geçti sizler de bir bakabilir misiniz? Derdi, niyeti ne? Sizce o haklı mı ben ona haksızlık mı yapıyorum. Ss ler bu şekilde..
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar...
Güncellemeler
+1 yıl
@oblivious
2.5 yıldır tanışıyoruz ancak aramızda yaşanan birtakım şeyler yüzünden onun beni sevip sevmediğini anlayamıyorum. Beni seviyormu?
Sen çok aşıksın o da öyle gibi geldi seni aşırı haklı buluyorum her şeyin fazlası zarar. İkiniz beraber olup sorunu çözebileceğinizi umuyorum. Artık karşı taraf duygularına biraz hakim olmaya çalışsın çünkü ileride ne yaşanır hiç bilmiyorsunuz kendini asla riske atma ASLA. Diyelim ayrıldınız ve senin ona attığın fotolar onda duruyor sence o fotoları ne yapar bir düşün. Hiç yapmaz deme insan sinirlenince gözü döner. Kendini fazla açma. Karşı taraf belli ki fazla istekli bu da onun daha önce hiç yaşamadığı anlamına gelebilir. Belki çok yaşadığı. Fazla alıştırma her şeyin bir dur noktası olması. Kısacası bence siz evlenin böyle tatavalara gerek kalmasın rahat rahat halledin işinizi dcvdsgvcfds
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
şöyle anlatayım ben ona normal selfie dışında hiç böyle fotolar atmadım atmam da bu kadar çirkinleşecek biri değilim ne bana ne başkasına yakışır bu o şimdiye kadar benden hiç fotoğraf istemedi zorlamadı beni bu konuda ama kendisi kendine dair resimler gönderdi tabii :/ eskiden çok farklıydı geçen yıl askere gidip geldi 6 ay askerden sonra çok değişti daha bir açıldı normalde içine kapanık fazla konuşkan değil sakin bir yapısı var ama bana gelince baya açık konuşuyor :d biz karşılıklı olarak bu zamana kadar birbirimizden hep ayrılmaya çalıştık ne vedalar ettik ama yok birbirimize o kadar çok alışmışız ki artık ne yapsak kopamıyoruz birbirimizden asıl temel zorun onun çok fazla istekli olması bende buna bir türlü engel olamıyorum herşey aramızda kalacak merak etme falan diyor ama ben işte güvenemiyorum. günümüz ilişkileri ortada çünkü bu 1 haftadır bana diyor ki afedersin ama iç çamaşırını yüzün kapalı göster filan diyor o bana gösterip atıyor diye bende ona atmak zorunda mıyım ki? haksız mıyım sence bende özümde kendi halimde bir kızım ama beni yoldan çıkarmaya çalışıyor ya daha önce yaşamadığı için istekli olduğunu söylüyor işi gücü varla yok arası arada gidip çalışıyor filan ama bütün gün ya evde ya dışarda :/ kime sorsam seven insan dokunmaz sevdiğine filan diyor ama bilmiyorum bende öyle düşünüyorum aslında ama bir yandan da gerçekten sevip dokunmak öpmek isteyen çiftler de var sanırsam bu yüzden bu taraftan da bakmaya başladım olaya :/ sence ne yapmalıyım :d şu an aramız yine iyi ama ben onunla bir iyi bir kötü olmak istemiyorum sence yanlış kişiyi mi sevdim ben :(
Belliki çok istiyo. En azından başka kızlarla yapmıyor. Her şeyini seninle yaşamak istiyor günümüzde de böyle kişiler var. Olaya fazla abes bakmamaya çalış. Aşağıda biri yazmış ayrıl diye ayrılmak kolay değil ki. İstesen zaten bırakırdın ki zaten denemişsin ama olmuyorsa zorlayıp kendini üzmenin alemi yok. Artık ilişkinizi ileri boyuta taşıyın sizin ihtiyacınız olan şey bu. O zaman konuşacak daha çok şeyiniz olur belki konu oralara bile gelmez. Nasıl anlatsam ki bu bir erkeğin bir zaman sonra ihtiyacı gibi bişey oluyor sen onu çok fazla reddedersen başka yöntemler arayabilir. Buna izin verme ama çok da ileri gitme. Mesela onun sana attığı fotoğraflardan rahatsız oluyo musun? şu an bunu sormak istiyorum. Hoşuna mı gidiyor yoksa bakmak kötü mü hissettiriyor?
evet ayrıl diyen çok var ayrılma diyen de var dün resmen onun için ağladım :/ biz hep ayrılmayı denedik ama ertesi gün hep birbirimizi merak ettik ya ben onu ya o beni
ileri boyuta taşımak derken evlilik gibi mi? evlensek daha anlamlı olurdu ilişkimiz :/ o kadar ay, yıl geçmiş ama gelecekte ne olur bilemem :/ beni de bu belirsizlik çok üzüyor daha 23 yaşında :/ bende 20 aramızda 3.5 yaş var aylardan dolayı cidden bu cinsel şeyler hariç çok iyi anlaşıyoruz benimle hep didişir güldürür filan yeri geliyor eğleniyoruz da
ama işte cinsel şeylere gelince duraksıyorum böyle hep beni anlamaya çalış diyor ama o da beni anlamıyor ki :/ çok ileri gitmeden nasıl yapılır ki böyle konuşmalar bilmiyorum :/
o bana bu zamana kadar çok utanarak söylüyorum ama cinsel organını attı hani öyle diyeyim ilk zamanlar çok rahatsız olurdum açıp bakmazdım bile ama sonralarda o da beni alıştırdı istemsizce şimdi baktığımda ne hissediyorum onu bile bilmiyorum hissizim bazen komiğime gidiyor bazen de suratım asık oluyor emin olamıyorum :/
Anladım. Bence ona ''eğer ilişkimizi ileri bir boyuta götüremeyeceksek böyle şeyler konuşmayalım'' demelisin. Senin ciddi olduğunu anlamalı. Daha fazla bu şekilde yapamam de o belirsizliği kaldırın. Yaşınız da uygun her şeye bir yerden başlamak gerekiyor. Siz tanışalı 2 yıl olmuş. İlk adımları atmaya başlamalısınız mesela ona ailesiyle tanışmak istediğini felan söyle. Birbirini çok seven 2 insan gördüm ben. Bırakmayın bence birbirinizi.
Bana dün bir de dedi ki Ya bana istersen ayak uydurursun gitmezsin ya da istersen gidebilirsin seni zorlamıyorum sana kalmış filan Bu sözü de arafta kalmama sebep oluyor
Şunu anlayın artık sizden böyle şeyler isteyen insanlar sizi sevmiyordur. Bir gün mutlaka bırakacaktır. Böyle sözlere kanmayın. Herkes başta böyle konuşur. Ayrıca bunun daha önce ilişkisi olduğuna da eminim
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
benden şimdiye kadar hiç fotoğraf istemedi ama şu sıralar istemeye başladı ama o da çok açık sayılır mı bilmiyorum yani şöyle diyeyim kendince tatmin olmak anlamında bana geçenlerde dedi ki iç çamaşırını afedersin ama göster filan dedi öyle ama tabi vücudu görmek istemeden
Arkadaşım kendini kandırmayı bırak! Daha önce istemedi diye başımıza melek mi kesildi? Bunu isteyen bir erkekten hayır gelmez. Pişman olacağın şeyler yapma. Ayrıl işte bu kadar basit. Başta fotoyla başlar sonra gerçeğe döker. Siz cidden niye bu kadar körsünüz olup bitenlere karşı? Aşk mı aptallaştırıyor?
Gider... gidecek bu kadar basit çünkü gitmesi gerek. Kalbini bir kdnara bırakıp mantığını dinlemenin vakti çoktan gelmiş. Cinsellik kısmı hariç seninkiyle aynı olayları yaşadım ve gördüm sonu yok. Hele ki işin içine böyle sapıklıklar girince acilen bitmesi gerek. Başta gerçekten çok zorlanacaksın ama ayrıldıktan sonra göreceksin onun ne kadar iğrenç olduğunu ve istediği şeyin yanlış olduğunu.
ilişkiniz ne boyutta bilmiyorum ama uzaktan arkadaş gibi bir ilişkiyse sexting olmaması normal ama sevgiliyiz diyorsan da çocuk haklı ama zamana bırakın istediğiniz gibi olsun bir insanı ne kadar çok tanısan da o insanı aslında tanıyamadığını gösteriyor
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
bizim ilişkimizin adı bu zamana kadar hiç olmadı geçen yıl sormuştum sevgili de değiliz arkadaş da değiliz ama arkadaştan öteyiz cevabını vermişti bana 1 defa buluştuk 2-3 kere de görüntülü konuştuk öyle
o zaman dostsunuz yani eğer ikiside değil diye de cevap vermişse senden sexting vs talep edebilir ama sende ona göre tavrını koymuşsun yani olanı büyütmeye gerek yok yani sen şimdi nasıl istersen de öyle davranırsın sevgilin değil bir şey değil sadece dost yani öyle bir durum olamaz dostlukta
İstemediğini söylediysen sen bu konuyu açana kadar tekrar bu konuyu açmaması lazım, uzatmamasi lazım, istemediğini belirtmissin yani daha bu konuyu eşelemesinin bir anlamı yok bence
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim yorumladığın için
Ss leri gördün sence seviyor gibi gözüküyor mu peki
Sözleri öyle gözüküyor yani ama eğer gerçekten seviyorsa bu konuyu bir daha açmaması lazım diye düşünüyorum, en azından sen konuyu açana kadar açmamali sana saygı göstermeli, ben yıllar önce eski kız arkadaşımi öpmek istemiştim izin vermedi hazır değilim dedi, 3-4 ay sonra kendisi opmustu beni bunu gibi düşün yani
simdi canim bence bu cocuk seni seviyor yani bence süphen buna dair olmasin o tür seyler senden istemeside gayet normal cikarlari icin degil kendisininde dedigi gibi herseyi seninle yasamak istedigi icin bir kadin olarak seni cok iyide anliyorum olmaz istemem diyorsun bu konuda onun israr etmesini anamis degilim sadece sonucta anlayis göstermesi gerek sen düsüncene saygu göstermesi gerek
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
evet işte saygı göstermiyor sıkıntı da burda başlıyor :( sence ne yapmalıyım
konusabiliyorsn yüz yüze konus derim konusamiyorsanda ona anlat de sen benim düüsnceme niye saygi göstermiyon sor on akalindakileri ama onu da isteginide hor görme gercekten sevmedigini düsünme inan güven ona onuda anladigin ama ondanda seni anlamasini istedigini söyle
üzülme yaa onun istmesi gaayet normal cikarlari icin degil sveidgi ile herseyi yasmak paylasmak istedigi icin send eistemzsin herhalde gidip baska bir kizdan istemesini... ona dedigim gibi düsüncelerini belli et onun seni anlamasini istedigini söyle
Bence bu cocuk seni seviyo ama sadece herseyini senle yapmak istiyo ama sana gore olmadigini da anlamiyo uzuluyosun ama biraz zamana birakmaya caliș elinde sonunda duzelir yasindan dolayi boylede olabilir sen gene istifini bkzmadan konuș onlaa ama sakin ayrilma cunki siz seviyosunuz birbirinizi 2 senedir cok sey paylastiniz ayrilmaa sakin sadece biraz onuda anlamaya caliș baska birinden istemesi daha mi iyi olurdu? Senden istiyorum diyo baska birinden degil. Tammam ic camasir fotaraflarlarida sacma olmuș ama herseyi senle yasamak istiyo bence en guzel detay ve ona tekrardan sorman gerekn bir soru var biz neyiz 2 senedir konuşuyoruz beni sevdigini soylusun ama bizim ne oldugumuz belki degil demen lazim artik bunu ama ne olursa olsun uzulme aslaaa senden hic bisey degerli degil. Seni cok seviyorumm kardeșim.
Senle konuşma amacı başından beri cinsellik. Konusmayı kesmelisin onla. Bak tatlı sözlerle seni yatağa atar veya çıplak resimlerini alır, gelecekte yakarsın başını
haklısın söylemez peki dünkü konuşmalar sonucunda bizim aramız şu an iyileşti bana karşı dün gece gayet neşeliydi neşeliyken nasıl bir anda ayrılığa gider bu ilişki
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 2.5 yıldır tanışıyoruz ancak aramızda yaşanan birtakım şeyler yüzünden onun beni sevip sevmediğini anlayamıyorum. Beni seviyormu?