2 tarafta calismali tabiki ama cocuk olursa kadinin fazla ilgilenmeli annesi ile buyumeli cocuk baskalarina verilmemeli o yuzden o donemlerde fazla calismayabilir
Bence kadın isterse çalıla bilir ama eşi kıskanç sa veya başka bir sebeple çalışmasını istemşyorsa anlayışla karşılana bilir ama illa ki çalışıcam derse tartışma çıkar o zaman da erkeğin burda anlayışlı olması gerek diye düşünüyorum