Canımdan çok sevdiğim kardeşim vefat etti ve yaklaşık 3 yıl oluyor. İki kardeştik zaten tek kaldım. Annem ve babam da evlatlarına o kadar aşırı düşkün bir anne babadır ki halen her gün ağlıyorlar kardeşim için.
Sorum şu 5 buçuk yıllık ilişkim var ve evlenmeyi düşünüyoruz, çalgılı düğün yapmak hiç içimden gelmiyor siz olsanız ne yapardınız? :(
Zaten annem her akrabamın düğününde başından sonuna kadar ağlıyor. (Akraba dışında asla düğünlere gitmiyorlar kardeşimin vefatından beri) Ve annemle babamın içten içe asla düğün havasında olmadıklarını da biliyorum. Sırf düğün görmeye dayanamadıkları için evliliğimi olabildiğince geciktirmemi arzuladıklarını da tahmin ediyorum. Ancak sevgilimle de evlenmeyi çok istiyoruz. Ben sıkıştım kaldım, siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?
Annem ve babam dayanamıyor diye bir kaç yıl düğünü ertelemek mi yoksa çalgısız kokteyl havasında bir düğün mü yapmak? Zaten kardeşim olmadan her şey çok zor her şey eksik.. Bencillik mi ediyorum sizce? Kardeşimi zaten çok ama çok özlüyorum onsuz hayat çok zor geçiyor. Sevgilime de çok aşığım, onunla yuva kurmak istiyorum..
Uzun oldu kusura bakmayın..
Sıkıştım kaldım..
Umarım bana yardımcı olacak cevaplar gelir
Şimdiden teşekkürler
Sorum şu 5 buçuk yıllık ilişkim var ve evlenmeyi düşünüyoruz, çalgılı düğün yapmak hiç içimden gelmiyor siz olsanız ne yapardınız? :(
Zaten annem her akrabamın düğününde başından sonuna kadar ağlıyor. (Akraba dışında asla düğünlere gitmiyorlar kardeşimin vefatından beri) Ve annemle babamın içten içe asla düğün havasında olmadıklarını da biliyorum. Sırf düğün görmeye dayanamadıkları için evliliğimi olabildiğince geciktirmemi arzuladıklarını da tahmin ediyorum. Ancak sevgilimle de evlenmeyi çok istiyoruz. Ben sıkıştım kaldım, siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?
Annem ve babam dayanamıyor diye bir kaç yıl düğünü ertelemek mi yoksa çalgısız kokteyl havasında bir düğün mü yapmak? Zaten kardeşim olmadan her şey çok zor her şey eksik.. Bencillik mi ediyorum sizce? Kardeşimi zaten çok ama çok özlüyorum onsuz hayat çok zor geçiyor. Sevgilime de çok aşığım, onunla yuva kurmak istiyorum..
Uzun oldu kusura bakmayın..
Sıkıştım kaldım..
Umarım bana yardımcı olacak cevaplar gelir
Şimdiden teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Evlendim, 7 aylık evliyim, düğünüm oynamasız oldu. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar