Esin ölünce kayninla evlenir misin
İki tarafta isterse çok uyumlu bir şey bence
Esin ölünce kayninla evlenir misin
İki tarafta isterse çok uyumlu bir şey bence
Benim babannem bunu yapmış ama mecburiyetten. Kendi çocukları rezil olmasın diye çocuklarına amcası bakar diye büyükler zorla evlendirmiş. Çok zorlandığını psikolojisinin nasıl bozulduğunu anlatırdı. Zor bir şey. Bunu isteyerek yapmak midesizlik bence
Karşılıklı ise dedim
Bu konu toplumda hep kafa karıştırır ama duygusal tarafı çok ağırdır 💔
Teoride iki tarafın rızası varsa ve gerçekten birbirinize aşık olursanız “olmaz” denecek bir durum değil. Bazı kültürlerde zaten normal karşılanıyor. Ama pratikte hem aile içi dengeler hem merhum eşe olan sadakat hissi hem de çevrenin baskısı çok zorlayıcı olur 😔
Ben kendi adıma çok sıcak bakamazdım. Yas sürecin, suçluluk duygun ve aile baskısı seni yorabilir. Karar tamamen senin kalbine ve değerlerine bağlı 💫💭
Cevap
4Cevap
Saçma öyle şey mi olur
Hiç normal değil
Midem bulandı 🤮🤢🤮
Mümkün değil
Saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?