Ben arkadaşlık kurmak kanka dost gibi muhabbet etmek istiyorum ama olmuyor hepsi en başından flört tarzı sevgili olmak istiyor.
Kızlar nasıl erkek kanka yapıyorsunuz? Erkekler ne yapmalıyım
Kızlar nasıl erkek kanka yapıyorsunuz? Erkekler ne yapmalıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Benim vardi hemde birsuru sonra hepsi karaktersizmis ordan burdan laflari geldi ogrendim gerçek hic beklemezdim. Lisedeyken onlar için cok kisiyi dövdüm. Liseden sonra da konustuk ama iste hayal kırıkligi olarak kaldilar kanka yapmadim sonra kendime
Niye naptilar
Kani bes para etmezlere kullandirmislar vermisler yani. Ben de kirilan seyler filiz acmaz. Senelerdir hic içim de duygu yok askda bile ruhsuzum kanka ben
Normalde anlatmamda nerden bilecen kim ben kimim ondan
Pp öyle demiyor ama?
O rus sevgilim asik olamiyorum dedim sevgilim yok demedim ne varmis pp de hem o pp nin hikayesi su ben vatsap duvar kağıdında ona benzer foto koydum bu gördüğunde sinir oldu kaldir diye baska kizin ne isi var bende dedim seviyorum motorcu ruhu felan kaldir dedi senle cekilip onumu katacaz diye pijlik yaptim. Kizsada sonra elin kizi olacagina ben olurum daha iyi dedi cekildik kiz kankasi cekmisti bizide. Gayet masum motorcu ruhu
Aşık olmadiginla nasıl surdurebiliyosun peki
His yok duygu yok sıkılır insan
Aslinda alıştım. Kiz iyi zaten cok duygusal gelemiyor virusden ağlıyor resmen gorunce oyle cok guluyorum kendide gülünce yasli gözüyle oraya ışinlanmak istiyorum. Bende gidemiyorum. Cok eğlenceli bazen onu hak. etmedigimi dusunuyorum hic ayrilmadim belkide seviyorumdur. Bide çok guzel Allah özenerek yaratmış sanki. Burda yasarsak onada motor alcam beraber turlariz bide youtube kanali miss. Bunlari hayal etmem heralde sıkıliyor olsam
Senn çok mu yakışıklısın da
Yakisikli ollmadigimi nerden biliyorsunda konusuyorsun
Soruyorum kanka işte? Yanlış anladın? Görmediğim için soruyorum zaten
Iyiyim kanka buna şükürde baskasinin gozu daha iyi bilir. Yani Bu rus olmadan oncede cevrem niye sevgili yapmion yakışıklı adamsin en son sinir oldum ayni siniftan 3 kisiyle ciktim o bahsettigim kankalarim yanima surekli kiz getirirlerdi kizlar gormeyle kabul edermis ben seciciyim bana guzel kiz bulurlardi yani. Demekki yakisikliymisim. dd gece gece ya ne anlatiyorum
Evet yakışıklısın o zaman kanka anlattığına gore muhabbetin de güzelmiş anlat anlat sen birşeyler
Sor anlatim yani bunu demek zorundayim. ddd biliyorum hiç sevilmez bu laf ama. Iste Butun hayat durunca yaylaya kactim balığa gidecem yapacak bisey kalmadı spora dogaya verdim kendimi. Uyursam kalkamam konusurum yani
Uyudun mu kanki anlat bir şeyler ya
🤔
Ya çok merak ediyorum Rus sevgili nasıl buluyorsunuz? Benim eski sevgilimin eskisi de rusmuş. Nasıl nerden buluyosunuz
Ben bulurum.
İşte nerden? İnternetten mi pavyonda mi neresi
Yok. genel evinden buldum. Ne sacma ornekler bunlar? Otelde tanıştık.
abi benim anladığım şu bir insan sevgili olmayacağı insanla kanka da olmuyor, o yüzden; no karı no dırdır geziyoz fıldır fıldır...
Mesela canım istediğinde sıkıldığında yazacağım biri olacak ama flört tarzı değil kanka muhabbeti. Can sıkıntımi giderecek sadece
ortak hobileriniz yoksa bir süre sonra naber nasılsın iyi misin muhabbeti sıkar ben buradan birkaç kızla denedim sarmıyor yani öyle muhabbetler.
en baştan kanka ayağı yap ve bir sevdiğinin olduğunu söyle
bana yürümeyecek ve asılmayacaksan hatta taciz etmeyeceksen gel :))
Sen sapık gibisin gözüm tutmadı
sen sapık görmemişsin ozaman
Gel kardeşim muhabbet sohbet ederiz. Vardiyada canım sıkılıyor zaten
Mesaj kutun kapalı kardeşim
Açıyorum hemen
Tamam yazabilirsin
İnsan bazen sadece arkadas kanka olmak istiyo aynen
Aynen öyle ne güzel diyorum bundan iyi arkadaş olur ama sevgili olmak istiyor :(
Takma salla
Ben buldum böyle birini 10 aydır konusuyoruz karakter uyumu önemli
Gel bizle kahveye takıl oralet çay kivi çözeriz durumu
Okey de oynar mıyız kanka
Reis ayıp ettiin ayıııp taş üstünde taş bırakmayııız
Adamsın krall
Şşş sakiin ne sandın
Planla olmaz ki bu karantinada yeni bir arkacaş edinmek isterim
Bu isteyerek olan bir şey değil. Arkadaşlarınızla olan iletişiminizin bir sonucu olabilir ancak.
kanka ayağı g*t ayağı...
Yok ya valla arkadaşlik istiyorum :( ne güzel dostluklar var
ben de kanka olmak istedim, teklif ediyolar olmuyor yani bıraktım ben de , sadece kızlarla oluyorum..
Ben de vazgceyim en iyisi :( bize nasip olmayacak herhalde
kızlarla ol, niye erkek istiyorsun ki
Kızlar kıskanç oluyor hep
neyi kıskanıyolar
Güzel yeni bir kiyafet giysem çok kötü olmuş bir daha giyme diyor birisi iltifat etse bana rahatsız oluyor niye sana iltifat ediyo bunlar durduk yere diyor arkamdan da benim sunumumu kötülemiş
Valla sana kötüleri denk gelmiş, aslında benimde arkadaşım yok hiç herkes menfaatçi olmuş, bana birisi iltifat etse karşimdakine de iltifat ederim asla ezmem ya o neymiş öyle..
Aynen öyle ya :(
boşver canım erkek kankan olsan bile başta sana o yüzünü göstermez ama zaman geçtikçe senden hoşlanmaya başlar ister istemez, bak burda hep soruyolar , kız kankamdan hoşlanıyorum nasıl açılıcam diye başina gelsin ister misin, hayır , o halde hiç düşünme derim, ben yatıyorum o halde iyi geceler :)
Teşekkür ederim canım çok haklısın iyi geceler sana da :)
Benimde yok açıkçası çoğu hoşlanıyo mk
değerlendir işte
Aynen öyle aw
Mesafeni bil ve koru.
Kaç yaşındasın?
22 kanka
Bundan sonra herkese kanka diycem normalde ağzımdan çıkmayan kelime. Kaba buluyordum da kullanmazdım
Ama artık böyle
Cinsiyet farkını unut normal yaz bir kiz arkadaşınla konuşuyor gibi konuş.
Gel la olalım
Benim sayfama gir sağ üstteki kafa resmine bas
Bunla kesin olma soyliyim simdiden
@Ilaydaa333 aynen İlayda bu kesin abaza
Niye kız ilayda
Kanka olurum ya
Ayıdan post kadından dost olmaz o iş
Zor ya.
Yapmıyorum