1.98 boyundaki bir erkekle 1.60 boyunda olan bir kız birlikteliği nasıl olur?

İnsanları fiziksel özellikleriyle yargılamayı seven birisi değilim ama toplumumuzda birşey var bu kötü birşeymiş gibi yansıyor insanlara benim boyum 1.98 yeni birisini tanıyorum şu aralar onunda boyu 1.60 kafamda sürekli nasıl olur diye düşünüyorum. Bu karşımdakini beğenmemekle alakalı birşey değil ama bu zamana kadar hep böyle yansıtıldı ve benimde kafam karışık açıkcası nasip işlerinide seçemiyoruz nasibimdeyse o olacaktır zaten ama böyle düşünmem beni üzüyor ki karşımdakiyle paylaşmadım bile bu düşüncemi daha öncede birisiyle tanışırken o da 1.60 boyundaydı bana dediği şey davul bile dengi dengine kendini beğenmiş birisi hiçbir zaman olmadım yaklaşımımda bir art niyet yok ama evleneceğim kişiyle dans etmek VS gibi şeyleride düşünüyorum ince düşünen birisiyim detaylara çok takılıyorum iki ara bir derede kaldım.
1.98 boyundaki bir erkekle 1.60 boyunda olan bir kız birlikteliği nasıl olur?
Cevapla