185 boyundaki bir erkekle 1.65 boyundaki bir kızın boy uyumları nasıldır?
kötü mü güzel mi? her şeyiyle yorumlayın lütfen. tesekkürler
kötü mü güzel mi? her şeyiyle yorumlayın lütfen. tesekkürler
20 cm muazzam bir fark değil.
www.filmibeat.com/.../...-matthew-janney-split.jpg
images1.cosmopolitan.ru/.../...fitted_740x5000.jpg
Sırıtıyor mu?
Ben 160 varmıyım yokmuyum bilmem. 190 sevgilim oldu. 20 cm üstü topuklu giymekten kendimi kesicektim :D
bence çok güzel misal bende 1.85 im.1.65 bence güzel ama 1.70 olsa daha hoş olurmuş tabi önemli olan mutlulıuk
Sana 1.80 lik erkek iyi gider 1.85 lik herife 1.75 lik hatun gider.
Cevap
13Cevap
Nefret ediyorum şöyle çiftlerden kız erkeğin bacağı boyunda.
erkek biraz uzun kalmış :D ama kötü değil yani aşka engel değil boy
Olabilir. Sevdikten sonra boy sorun olmamalı.
Topuklu ayakkabı giyer canım yaa sorun değil bence
Kalbi uyuyorsa boyunu boşver
Boş ver ya mesafeler aşka engel değil. ss
fazla
Bence mukemmel <3
aralarinda 20cm 200mm 7.87 inch 0.61 ft vardir.
1.55 e kadar sorun olmaz bana göre uzunsun bile.
10-15 cm fark normalde 20 biraz fazla
Bu ilişki olur ☺
Kalp uyumlari önemli olab
olurr
yatakta süper olurr
Gayet güzeldir
ıyıdır ıyı
Komedi
topuklu şart
Deve ile ördek gibi
İdare eder fis
problem olmaz bence
Olur neşen olmasın
bende ideal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar