AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
Bence kendini bukdar kucultme ne guzeler var ne kizlar var kalbi cirkin karkteri bozuk sen fazla takilma guzlege felen yurupdan izlmiyomusun hic unlerin nasil cirkin oldugunu neler yaptini onlar gibi basit olmakministiyosun msyjli silkonlu bosversene seni seven kalbini sever huyunu sever
Sende dışa önem vermeyen birini bul. Yani her insan gerçekten güzel bir şekilde kimse çirkin değil. Bakım yap elinden geldiği kadar bu kadar yeterli. Dünya da herkese göre birisi var.
Bakım yapsam dedin mi gerçekten o çocuğa? O çocuk ne kadar salak ki seni reddetmiş kız senden bir tane yok o çocuktan bin tane var senin yüzüne kurban olsun
başkalarına göre yaşama önemli olan güzel ya da çirkinlik değil herkesi Yaratan allah kimse kim olduğunu seçmedi sadece Allah vergisi tabi kendini bakımlı olarak degerini artirabilirsin
E bana da herkes güzel tatlı cart curt diyor yine yalnızım? Kendini sevmeye bak, başkalarını boşver. Hepimiz birgün yaşlanacağız, güzel olanların da güzellikleri yok olacak
Ayni durum Bende de var. Yillardir ilkokuldan beri hala daha cirkinligim yüzüme vuruldu vuruluyorda. Hep red edildim istenmedim arkadaslarim bile olmadi. Daha Cok icime kapanip sessizlestim. Insanlar Cok acimasiz Ben neler duydum Sirf cirkinim diye bu yüzden Cok mutsuzum
Bende ayni erkek versiyonu senin olayin
Sırf göz zevkleri için seni reddeden insanları neden kafana takıyorsun, sen onların hepsinden eminim güzelsin 👍🏼👍🏼🌺
Belki ufak bir dokunuş senin özgüvenini yerine getirebilir Burun estetiği ya da saç rengini saç şeklini değiştirmek Ama tabiki suç değil neden olsun canim onlar suçlu
İnsanın kendi tercihi olmayan şeylerde neden suçu olsun. Herkesin bir talibi mutlaka vardır hayatta. Önemli olan ise beklentiyi denk tutmak...
düzen bu yapacak bir şey yok. bir güzel tarafından kalbi kırılmayan bir kişi dış görünüşün değil kalbin güzelliğinin önemli olduğunu anlayana kadar bu tavırlarla karşı karşıya kalacağız
Yok artık cirkinsen de özgüvenin de mi yok kardeşim biri bana öyle dicek varya ona haddini fazlasıyla bildiririm
Bende çirkinim bolver beğenmeyen beğenmesin yalnız yaşayoverelim çok mu ihtiyaç başkasının bizi beğenmesi ki neden üzüyosun kendini
Allah insanı en güzel ve en şerefli varlık olarak yaratmıştırDış görünüşe önem vemek kıyamet alametlerindendir
Evet haklısın. Sen çok çirkinsin. Ama elin adamı sana "çirkin" dedi diye değil. Sen kendine o muameleyi uygun gördüğün için.
Canım önce kendini sevmelisin ruhsal bir sorun haline gelmiş arkadaşlarınla konuşarak aşabilirsin rahatlarsın inş
@senaysexgirl sence ben nasılım söyler misin rica etsem yakışıklı orta çirkin ama dürüst ol lutfen 😊
Çirkin diye bişey yoktur kimse çirkin değildir her insanın farklı bı güzelliği vardır seninde olduğu gibi
Boşver dert etme hayvan gibi yakışıklıyım, onun haricinde maddi, manevi her işim ofsayt. Kabus gibi hayatım, yaşasan çirkin olsaydım keşke dersin
Çirkinlik kader değil günümüzde. O kadar estetik var, spor var, makyaj, bakım, kozmetik, var da var.
😂😂😂😂😂
Ben ne çirkinler gördüm evrim geçirdiler sadece biraz spor ve bakımla halledilemeyecek bir şey yok
Cirkin insan yoktur bakimsiz insan vardir. Kendine iyi bak, kimsenin senin hakkinda ne dusundugu onemli degil, onlar icin yasamiyosun kendin icin yasa
Bakımını eksik etme, estetik onay verdiğim birşey dğeil ama bu ruh halini bozacak seviyede ise ufak dokunuşlar yaptırabilirsin
sevinmen lazım iğrenc adamdan kurtuldun diye allah bazen seni korur şehvet perest erkeklerden kalbi ruhu seven erkekleri kalbi ğüzel olan kzıalrla karşılaştırır ğüzel olanlar çirkin olanalra ğüzel ğöstermez ancak ğüzeli ğüzel sever
Buna katılıyorum en güzel yorumu yapmışsın 👏 önceden ben de soran kişi gibi düşünüyordum sonradan fark ettim dediklerini. Gerçekten güzel bakan güzel görüyor. Güzel görmek istemeyince en güzeli bile çirkin görürüz zaten
@Olsunbirisim sana öğretmek ufkunu acacagım nice şeyler söylemek isterim tabi sende istersen biraz sohbet edebiliriz
Öyle biriyle birlikte olsan ne olur öküzün teki demek ki
👍🏻👍🏻
@CivcivRaconu 🌻😁
Saçmalama yaa çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır 😉
Sana çirkin diyenlerin, ve sırf bu yüzden red eden herkesin ben ya
Öyle deme kaderinde mutlaka birisi vardır ve o gün geldiğinde göreceksin umudunu kaybetme
Özelden foto atsana. Ne yapacağını söyleyeyim. Muhtemelen burun ve çene estetiği problemin var
Tip Allah vergisi bir durumdur. Kimsenin başkasının fiziksel özelliğiyle dalga geçme hakkı olmadığı gibi yüzüne vurma hakkı da yoktur.
Bence en önemli olan karakterdir.
İyi yanından bak en azından sarkıntılık eden olmaz kafan rahat olur
İnsanların yüzde olarak çoğu çirkin zaten. Suç olacaksa güzellik suç olur.
Suç değil tabiki senin elinde olan bişey değil ama dengini bulmak doğru olan ya da başka şeylerin olmalı çekmek için
Çirkin değilim ama ben de aynı durumdayım bunlar normal şeyler.
Merhaba Birşey sorabilir miyim sence ben nasılım tip olarak yakışıklı orta çirkin söyler misin rica etsem ama dürüst ol lutfen olur mu 😊 @geridondumbebek
Ortalama bir tipsin ağzın yüzün düzgün iyisin iyi
Ortalama bir tipsin diyorsun sonra gayet iyisin diyorsun anlamadim ne demek istediğini yani sana göre ne yakışıklı ne çirkin miyim yoksa yakışıklı miyim tip olarak yüz olarak ama dürüst ol lutfen olur mu neyse o yani
Fena değilsin dedim nesini anlamadın
Arkadaşım fena değilsin ne demek iste yani sana göre yakışıklı orta çirkin nasılım sana göre yakışıklı miyim değil miyim orta miyim değil miyim onu diyorum
Ortlamasın kardeşim
E niye o zaman gayet iyisin iyisin iyi diyorsun dalga mi geciyorsun anlamıyorum ki
Ortalamasın yani fena değildin yani iyisin kötüsünmü diyim ya insan gibi tutarli düzgün cevap veriyoruz beğendiremiyoruz bir daha böyle sacma sorulara cevap vermem kanser oldum
Valla ne dediğini ne demek istedigini hala anlamadım neyse
Anlamaycak bişey yok ortalamaysan iyisin iyi diye geçiştirilebilirsin ikisi zıt şeyler değil ki niye anlamıyorsun.
Peki son sorum olsun cevabin ne olursa olsun tesekur edip gitmek istiyorum musadenle sence tip ve yuz olarak yakışıklı miyim sence yoksa yok bana yakışıklı de diye sormadım yanlış anlama da dürüst ol yeter 😊
Yakışıklısın 😅
Ya dürüst ol lutfen bana yakışıklı de diye sormadım yanlış anlama senin lafinla üzülecek değilim seni zorlamıyorum da gerçek fikrin neyse soyle gerçekten teşekkür edip gideyim ama DÜRÜST olacaksan cevap ver
Gercekten yakışıklı olduğunu düşünüyorum yanlış emoji seçmişim 😃 bu olacakti
Ilk basta ortalama iyisin iyi dedin ya ondan sordum
Ortalama olmak yakışıklı sayılmayı engellemez.
Yani uzun lafın kısası sana göre yakışıklıyim oyle mi durustsen eğer soruma cevap verdigin icin saol
?
Sqtirgit artık başımdan
keşke seninle tanışma şansım olsaydı , gerçi yaşça kendimden büyük biri ile olamam sanırım
Farklı keşifedilmemiş bir güzelliğin vardır, ilerde bıkarsın emin ol.
Yani senide seven olur merak etme yani herşeyin bir çözümü vardır.
😕bence spor yap kendine manevi bir kimlik kazandr bir hobin olsun mesela bu seni degerli kılar
- Hayır, değil.
- Hayır, sürekli reddedilmeyeceksin.
- Hayır, senin suçun değil.
Allah vergisi bir dakika özele gelebilirmisin lütfen
Kendine neden bunu yapıyorsun sakın öyle düşünme sakın olur mu
Bu devirde çirkin olmak mümkün değil bence, her şey bakımla ilgili.
Bir suçun yok, kendini geliştirmeye bak, hiç değilse o zaman bir artın olacaktır.
Çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır biraz makyaj yap biraz dekolte giy olur
Bizimde olmadı sorun yok. Seven seni her halinle sever
Sen oyle zannediyon her kiz guzeldir icin temiz guzel olsun yeter be bacim sende bayramın mübarek olsun
Şükredecek bir sürü şeyin var, çirkin olabilirsin yani ne yapalım yani herkes manken mi olsun
bende aynıyım bayram aksamı aglıyordum sesımı duyan olmadı.
Bu ne kadar sacma bir diyolog ne demek cirkin olmak cirkin oldugun icin kabul edilmemek vs. Sana cirkin diyenler cok mu guzeller. Sacmalama lutfen kendine gel biraz bakimla olmuycak sey yoktur
Merak etme gönlüne göre biri cikar.
Asla kendine kötü şeyler söyleme.
İyi hissett.
Kimisi gül sever kimisi papatya. Sen de seni seveni bulunca mutlu olacaksın. Takılma fazla.
Boşver sen onları bak beni de beğenmiyor kimse umrumda değil beni de kızlar çok red etti kimsenin kapısını çalmıyorum niyeti olan kendi gelsin
nasıl bir cirkinlikmiş bu bu kadar bir paylaşsan özelden
Herkesi Yaradan Allah. İsyan etmek doğru mu? Reddedilmenin çirkinlikle ilgisi asla yok. Güzellik göreceli bir şey. Ayrıca güzel kişiyle çirkin kişide flört ediyor, evleniyor Demek ki bununla ilgisi yok 🌷
Canım eğer bu kadar etkiliyorsa sosyal yaşantını dolgu estetik tarzında müdahalelerde bulunabilirsin
Merakımdan soruyorum yanlış anlama lütfen sence ben nasılım yakışıklı orta çirkin söyler misin rica etsem ama dürüst ol lutfen olur mu 😊 @walterin
@Habertürkkkk ben sanki senin nasılım soruna denk gelmiştim 🤔 bence iyisin
Anladim saol
O senin cirkin olmandan degil kendini guzel hissetmemenden kaynaklı birde diger iqsu eksik kadınlar gibi erkek hastası olmamandan. Sen kendini sev kendine bakım yap spor yap iyi beslen ve iyi cevrelerde bulun sevgili kendi geliyor zaten...
Gerçekten seni olduğun gibi seven biri cikicak karşına bence. . böyle şeyleri çok da dert etme. Sana tavsiyem hayatındaki insanın nasıl biri olmasını istiyorsan kağıda yaz. Ve onun hayatına gelmesini bekle. Olucak. Çok insan denedi oldu ❤
Allah çirkin yaratmaz şükret haline Allah şükredenleri sever siz kızlar kendinizi erkeklere beğendirmeyi çok seviyorsunuz Allah çirkin yaratmaz iraden çok zayıf şeytan seni parmağında oynatıyor iblisin vesvesini direk kulak asıyorsun
Eminim çirkin değilsindir. Sadece ukala birine denk gelmişsin modunu düşürmüş
Bir gün yüzün değil gerçekten kalbin güzel olduğu için seni seven biri olduğunda bunun çokta önemli olmadığını anlayacaksın
Aynen öyle 😊
Ne suçu ya , beterin beteri vardır derler , çok takılma sen
Asıl senin çirkin olduğunu söyleyen o patavatsizlarin kalbi çirkin