Kıyafetlerinizi siz değil o seçiyor ve belirliyor ise, her giydiğinize karışıyorsa böyle biri ile sevgili ya da eş olabilir miydiniz? Sevgili oldunuz diyelim. İlk zamanlarda karışmadı. Köprüyü geçti ve sonra karışmaya başladı. Kaç gün dayanabilir siniz? Şu etek kısa, bunun göğüs dekoltesi fazla, aşkım erkeklerde pembe giyer giy şu pembe pantalon ve gömleği diye direten bir insanla geçinebilir miydiniz?
Kıyafet özgürlüğüne sürekli karışan biri ile sevgili olur muydun?
Kısa, dekolteli kıyafetler giyinmediğim için karışabileceği bir durum söz konusu olmaz. En fazla dar kot giyiniyorum. Ona da bir şey demez herhalde. Çünkü kıyafetlerim arasında vazgeçemeyeceğim tek parça dar kotlarım. Onlardan vazgeçmemi beklemesin benden...
bu erkekle ilgili söyle igrenc bir gercek de vardir. muhtemelen disari ciktiginda nerde bir yeri acik bir kadın varsa gözleri orda olan afedersiniz öküz gibi bakan bir erkektir. yaninda sevgilisi varken de yapabilir bunu. ayrica nerde ne giyecegni bilemeyecegini düsündügün aptal gördügün kizla neden berabersin? ya da basta kizin nasil giyindigini gördügün halde onunla neden bir iliskiye baslama zahmetinde bulundun? ve dahasi bunu talep eden karisan erkek kendisinin hicbir aliskanligina ya da yasam tarzina müdahelenizi asla kabul etmeyecektir. bu konuda fikir beyan etmenize bile hosgörü gösteremez. cünkü neticede kendisi erkektir o yüzden haklidir.
ama size bir haberim var. böyle yaparsaniz. yalniz kalacaksiniz. istediginizi giyin ve mutlu olun :)
En son söylediğin çok hoşuma gitti. Ben de bunu suistimal etmedim. Kişi kendini bilirse zaten böyle bir şey problem olmadı. Allah mutluluğunuzu arttırsın
Hayır benden asla baskıcı bir sevgili olmaz. Ben sevgilimi özgürken bana sadık olabildiğini görmeliyim elleri kelepceliyken ayakları frangadayken kimse aldatamaz zaten, kendinizi kandırmayı bırakın😏
Karışıyor. İlk başlarda hiç karışmıyordu sonrasında iş ciddileşince karışmaya başladı. Ama bunu kaba olarak söylemedi güzelce izah etti ve kıyafetlerim yüzünden yanımda sevgilim olmamasına rağmen iğrenç bakışlara mahruz kalınca sevgilime hak verdim ve daha dikkatli giyinmeye başladım. Kaba saba şekilde söyleseydi ve bunu uygulasaydı kesinlikle dinlemez ve ayrılırdım
ara ara karışabilir ama abartmamalı. gerçi dikkat çekme çabasında biri değilim nerede ne giyeceğimi bilirim o yüzden kimse karışmadı giyimime şu ana kadar
Böyle biriyle sevgili olmuştum çok kısa bir süre. şu an sevgilim var 6 yıllık ve asla bu şekilde problem yaşamıyoruz. İnsanın fikri fesatsa zikri de fesat oluyor.
Ölçülü olan şey tatlıdır. Saçma sapan şeylere tepki veriyorsa elbette kapının yolunu gösteririm. Herkesin kendi doğrusu var kimse çocuk değil. Özgüvensiz erkeklere tahammülüm hiç yok.