Eşime karşı nasıl iyi bir koca olurum. Nasıl gönlünü alırım?

Ben askerim, sürekli emir altindayim, gerginim, yorgunum. Ceremesini en cok esim cekiyor. Eve her geldigimde beni kapida karsiliyor, öpüyor sariliyor. Ama ben bazen cok kabayim '' bir müsade et de eve gireyim'' dedigim icin gecen odasina kapatti kendini agladi. Cikip gezelim mi dediginde kiziyorum, yorgunum görmüyor musun diye. Hep yalniz cikiyor dolasiyor eve dönüyor. Aslinda cok iyi biri melek gibi ama neden öfkeme hakim olamiyorum bilmiyorum. Önceleri kafama takmiyordum bunu ama gecen gece esimle yakinlasmak istedigimda yastiginin islak oldugunu gördüm.. Meger agliyormus sessizce. Simdi cok vicdan yapiyorum. Nasil gönlünü alirim?
Eşime karşı nasıl iyi bir koca olurum. Nasıl gönlünü alırım?
Cevapla