14 yaşındaki bir kızın sevgilisinin olması sizce uygun mu?

arkadaşlar kardeşim 14 yaşında. dün bir sevgilisi olduğunu öğrendim. bu konuyu ona henüz açmadım. konuyu açtığımda nasıl konuşacağımı bilmiyorum. aslında sevgilisini tanıyorum. çok iyi bir çocuk. kardeşimi koruyup kollar bu nedenle bir yanım kardeşimden yana ama düşünüyorumda yaşı çok küçük değilmi? siz ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
çocuk 15 yaşında
14 yaşındaki bir kızın sevgilisinin olması sizce uygun mu?
Cevapla