Erkek araladaşımla 1 hafta önce ayrıldık yarın doğum günü sizce kutlamalı mıyım?

Erkek arkadaşımla 1 hafta önce ayrıldık, çok tartıştık ve sinirden ayrılalım anlaşamıyoruz biz ya dedi bende tamam dedim üstüne gitmedim, ama beni sevdiğini biliyorum bende onu seviyorum, ve askerde şu an, yarın doğum günü ve ben doğum gününü kutlamak istiyorum sizce siniri yumuşar mı ben doğum günlerine çok önem veren biriyim ama o pek önemsemiyor ve bu zamana kadar pek kimse kutlamamış onun doğum gününü akıl verir misiniz bana lütfen şimdiden teşekürler
Erkek araladaşımla 1 hafta önce ayrıldık yarın doğum günü sizce kutlamalı mıyım?
Cevapla