Kız arkadaşımla aramıza bir soğukluk girdi. Özellikle kızlar siz cevap verirseniz sevinirim :)?

Kız arkadaşımla aramıza bir soğukluk girdi. Daha doğrusu soğukluk onda var. Bende tam tersi bir durum mevcut. Kendisi de söyledi bana karşı bir isteksizlik olduğunu. Ben çok seviyorum ve benim için çok değerli. Bu soğukluğu ortadan kaldırmak için ne yapmalıyım? Bana lütfen fikirlerinizi söyleyin. ( biz birbirimizden farklı şehirdeyiz bu arada. Ve soğukluk olduğu için mesaj ve aramalarıma çok seyrek cevap veriyor)
Kız arkadaşımla aramıza bir soğukluk girdi. Özellikle kızlar siz cevap verirseniz sevinirim :)?
Cevapla