"bu dünya neden tam olarak insanı tatmin etmez?"
çünkü; bu dünya insanı tatmin etmek için değil, insana tatminsizliği yaşatıp asıl tatmin olacağı şeye talip olmasını sağlamak için yaratılmıştır.
Siz ne düşünüyorsunuz?
İnsan aşık olma duygusu ile yaratılmıştır bu yüzdendir ki bu duyguyu arar durur, bulamayanlar bulamadığını zannedenler ya da geç bulanlar bu yüzden eksik kalır tatmin olmak nedir bilemezler, bu duygu ile kalplerinin attığına şahit olmak isterler, kendi varlığına ruhuna değecek tüm sıkıntılara katlandıracak güzelliklerinin tadını ayyuka çıkaracak biri olsun yanımda yöremde derler ve böyle uzar gider sebepler. İnsanoğlu çok hassas bir varlık, bir kez bir noktadan kırıldı mı tüm hevesini kaybedebilir yaşama karşı ve bu kırılmayı bir çoğumuz farklı farklı konularda yaşıyoruz hayatta bizi tatmin etmemeye başlıyor
Cevap
1Cevap
Makıne kullanılmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?