İnsan neden aşık olur yaşam insanı neden tatmin etmez?

"bu dünya neden tam olarak insanı tatmin etmez?"
çünkü; bu dünya insanı tatmin etmek için değil, insana tatminsizliği yaşatıp asıl tatmin olacağı şeye talip olmasını sağlamak için yaratılmıştır.
Siz ne düşünüyorsunuz?
İnsan neden aşık olur yaşam insanı neden tatmin etmez?
Cevapla