
Denize aşığım,
ya da yağmur yağdıktan sonraki o toprak kokusuna aşığım..
Kahveye aşığım gibi..
Peki siz nelere aşıksınız..

aşk dediğin sadece insana özel değil ki hayvanlar bile aşık olabiliyor
normalde eş kavramı bulunmayıp kızan mevsimi çiftleşen kedigiller bile nadiren de olsa tek bir partnerle kalan ömrünü geçirebiliyor başka hayvanla çiftleşmeden, çok nadir görülür ama olan bir şeydir, kaldı ki tek eşli hayvanlar hayat boyu çiftleşir ve bu daha güvenli falan olduğundan da değildir, mesela bir kurdun eşine yaklaşırsan seni parçalar ondan büyük olması bir şey değiştirmez, dişi kurt başka kurt ortaya çıktığında korkmuş rolü yapıp eşinin boynunun altına saklanır eğer diğer erkek oraya saldırırsa koruyabilmek için. hayvanlar bile aşık olurken aşk herşeyle olur. aşk aşktır sadece 2 kişiliktir. geceye aşık olursun sadece 2 nizin arasındadır mesela o senin bağındır.
Aşkın varoluş sebebi yalnız ve yalnız Allah'a duyulan aşktır..
Çünkü insanda nihayetsiz bir sevme kabiliyeti dercedilmiş..
Nihayetsiz sevmek, yalnızca nihayetsiz bir zata layıktır ve onun için vardır..
Bizler ise fanilere yönlendirdiğimiz zaman, o aşık olunan şey onu bırakıp gider, terk eder..
Mecnun gibi önce Leyla'ya vurulur, bakar ki bu fani, aşkı dolu dizgin akıtmak, karşılık bulmak isterken bulamıyor..
Leyla ya terkekidor ya ölüyor..
Mecnun anlıyor ki bu mecazi..
Ask-i mecaziden aşk-ı hakikiye dönüyor yüzünü..
Evet, aşkın tek sebebi aşkın sahibini bulmak için var..
#Vesselam
İnsana göre aşk karşılıklı olmalıdır. Karşılık bulamadığı bir aşk'a, aşk gözüyle bakmaz insan. Tabiat yahut nesnelerin gerçek aşkı veremediğini varsayar insanoğlu.. Denizin dile gelip dalgalarına sevgi sözleri sıkıştırması, rüzgarın fısıltılarına gizlediği sevgi hissiyatları yoktur mesela. Bu yüzdendir ki insanoğlu aşk'ı karşılıklı duygu takası olarak ele alır her daim..
Aşk deyince Leyla Mecnun gelir insanın aklına Oysa ki Mecnun Leyla’yı araması bahaneydi Allah Mevla aşkı arayanlarda bulsun kalbinizi
Cevap
25Cevap
Sevilir ama aşık olunamaz mod olmuşsun tebrikler🥳
Ben bir tek kadınıma aşık olurum
Çiçeğe böceğe şarkıya da olunabilir
Aşk iki kişiliktir bu yüzden. bilinci olmayan ya da özel olmayan bir şeye duyulan şey sadece sevgidir.
Ağaçla evlenen kadın vardı. Onu gördüğümden beri, olaylar ilginçleşti. Aşk insana ve bağımlısı olduğun bir şeye olunur. Tuttuğun takım, sevdiğin mekan gibi. Sonuç olarak onları da tüketiyoruz. Değişen pek bir şey yok aslında..
Bilinçim gelişmemişken cinsellik geliyordu. Şimdi Aşk bir ışık, neye çarparsa, gölgesini çıkarıyor.
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Olunabilir Allah aşkı da var mesela sadece bu insana duyulan aşkmış gibi bir kavram olarak beyinlerde çağrışım yaptırıyor ama yanlış bir algı çünkü aşk kavramı çok büyük bir şey mesela benim arabalara duyduğum aşk gibi tabi bu Allah aşkının yanından geçemez sümme haşa ama bir erkeğe bu denli ilgili sevgili meraklı tutkulu olduğumu hatırlamıyorum.
Valla benim aşk diyince insan gelmiyor. Bir şarkıya bile aşık olabilirim. Ya da bir başka şeye. Hiç olmaz ise. Menfaat yok...
🙂
Ben buz dolabına aşık olacam arada garip garip ses çıkarıyor ya kabız olacak ya da bana aşkını söylüyor ikisi arasında çelişkideyim.
Bu soruyu ben sormuştum bir ara 😂.
Ben köpeğime doğaya ve silahlara aşığım
Yok, benim ilk insan gelmiyor zaten. Bir Yunus Emre yaşam tarzı gibi farklı aşk konularını doğuştan taşırım. Yaradan, vatan, anne, aile, dostlarım gibi... zaten aşkın kimden geldiğini bilmeden o konuya adım atmak başkalarından medet ummaktır.
Daha çok sevgi olarak nitelendiriyorum ben bilmiyorum aşk başka bir boyut, sevgi ise daha evrensel o yüzden insana aşık olunur ama diğer canlı ve cansızlara şahsen sevgi hissediyorum.
Kizil topragin kokmasina asik bir insanim..
Yagmurlu havada atim ile ormanda 4 nala gitmeye asigim..
en yüksek tepe/daglardan ovaya bakmaya asigim..
Ama aşk kelimesini en güzel anlatan şey aslında Vatandır karşı cins değil ilk önce annendir sonra babandir kardeslerindir evladindir sonra esindir ya da bir hayvana aşık olabilirsin
Insana olan aşk geçici Eğer yaradana duyulan bakidir
Tabi ki neden olunmasın. Ama zor bulunan birsey belki ondan.
Mesela yayla örnek vermek gerekirse.
Manzaraya vb. Olarak çoğaltabiliriz.
yazı doğru 😀 eğlenemediğim birisi olmalı aynı şeylere güldüğüm suç ortağım
Bu dediklerine bende aşığım ama aşık olduğum. insan ile güzel bu soylediklerin
En güzel aşk odur ihanet etmez aldatmaz bilirsin hep oradadır hep gelir hep hissedersin
Sevgiye aşığım her ne olursa olsun vede mutluluk ve huzura ayrıca sağlığa da tabiki.
Herseye aşığım oysaki ama hayat şartları yaşayamıyorumm
Yemek yemek olabilir mesela. Çıbıldak kızları izlemek te olabilir
Olunur. Ben çiçekleri, bitkileri çok severim. Güzel kokulara zaafım vardır. Evladımın kokusuna aşığımdır. Sevilmeye aşığım, kitap okumaya aşığım, kendime aşığım. Aşk yalnızca insan bedenine duyulmaz bence insan herşeye aşk duyabilir
Benim aşık oldum konu yanlız kalıp kafa dinlemek bir kahve ile güzel bir yaş pasta günümü geçirmektir
Aşk diyince o geliyor aklıma gülüşü geliyor gülünce kısılan gözleri hafif kizaran yanakları geliyor göz göze gelişimiz sakallarından kaybolmuş dudaklarınin kıvrılışı geliyor...
Yine geldi bahar aylarıı😀
Olunur tabiki ama seks insanla yapılır :)
selam
Kimseye aşık değilim olmamda artık
Akla aşığım aklini kullana bileni seviyorum
Olur herşeye aşık olabilen insanlarda var değişik
Bir kediye aşık olunabilir mesala
Olunur karamel e aşığım mesela ♥️
Aşık değilim de, olmam da
Aşık olunur
olabilir :)
herşeye
kuşlara aşığım
Kemana aşığım
Olunur
Ayağa mesela🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?