Manitaya engeli kaldırsın diye çelenk gönderdim acaba fazla mı abartı oldu?

Instagramdan engel attı tutturdu kaldırmıcam engeli diye bende böyle bişey düşündüm.


"Benim telefon ss çekmiyo manitadan çektirip kendime attım dedim ki Ks'de soru sorcam bana atar mısın sağ olsun kırmadı beni."
Manitaya engeli kaldırsın diye çelenk gönderdim acaba fazla mı abartı oldu?
Güncellemeler
+1 yıl
@ChistianDior demi kanka bana kız mı yok😏(Yok)
Manitaya engeli kaldırsın diye çelenk gönderdim acaba fazla mı abartı oldu?
Cevapla