AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
Google amcaya sorabilirsin youtubedede tarifleri var bir tepsi içinde yapıp kalp şeklindede kesebiliyorsun
Valla ben yapmistim yememis bile. Ki gerçektenlezzetliydi. lezzetli bile olmasa asikti bana tas olsa yemeliydi bence
pamuk koy kutunun içine kurabiyeleri de üstüne öyle kurabiyeler yaparsan tarfini ve fotosunu gönderir msn
onun için kaplar var sanırım plastik kaplar düz tepsi gibi üstüde kapanıyor onlardan bulabilirsen senin için biçilmiş kaftan diyebilirim
karton kutu. kurabiyeler üstüste glckse aralarına sert bir malzeme
olabilir hayır üzt üste gelmemeli yan yana durmalı ve üzerine streç mi gersem jelatin mi bilemedim, yani olduğu yerde durması gerek kurabiyelerin, yenen yapıştırıcı varsa altlarına sürebilirim de ama var mı bilmiyorum :(((
bak. şeyler var. bu kurabiye kalıpları kalp şeklinde. onlara göre yap. daha sonra bu kalıplara koy işte. üstüne de güzel bir karton kesip sabitle. bitti gitti.
evet o kalıplardan yapacağım kurabiyeleri, ama o kalıpları sonradan çıkarıyoruz olmaz yani öyle yinede teşekkürler :)
tamam bence olurdu ama sen bilirsin :)
kurabiyelerin pişrme süresine dikkat etmelisin ve kurabiye hamuru sert olmalıdır
nasıl düz zemin sen tarif mi istiyosun anlamadım ki
kargoya verirken bunu söylersen sana yardımcı olurlar
şu acıbadem kurabiyelerinden al bayılırım ev yapımı kurabiyeleri pek sevmem açıkçası :)
Kurabileyerin üzerine royal ıceing mi ne var onunla yaz yazacgini. Kutuya koyarsin birseycik olmaz
Sabit durmalari zor bir de yolda ustundeki yazilar dagilabilir :/
budevirde millet uzaya çıktı sen hala kurabiye derdindesin
devir yeni tarfiler devri
hiç bilmediği bir şey yap da o da nasiplensin
ya kızım bırak kurabiye yediriyorum derken kendi kurabiyenden olursun akıllı ol bu ne şiddet bu ne celal
siz erkekler başka bişey düşünmezmisinizzz
ne alakası var sevgilini elinden kaçırma korkusu mu var kendi marifetini mi sergileyeceksin kurabiye yediriyorum derken bu sefer sana diyeceği daha lezzetli kurabiyen var mı sözleri ile kendine teslim ettirecek seni kızım bir düşün
sen o kurabiye, yi yedireceksin eninde sonunda canım anladım ben
Kargoda kirilabilirleona paketlemini tavsiye ederi. Birde nasil yazacaksin yaziyi kurbayeye
onuda yaptım glazürle yazdım
Şeker kurbiyeleri yapanlar var. İnstagramda bulabilirsin. kurabiye üzerine istediğin motifi şeker hamuru ile işliyorlar. Onlardan gönderebilirsin. Kurabiye üzerine isim yazdırmkta mümkün ayrıca
streçle iyice sabitle hem dağılmaz ama yazısını kremayla değilde ne biliyim jele yapıştırılmış pasta süsüyle yazabilirsin streçlediğin zaman yazısını da görür dağılsa bile çok fazla dağılmaz bence :)
kurabiyenin yanına iç çamaşırınıda koy bence etkisi fazla olsun:)))
Çok basit kurabiyeleri kendin getir. Daha güzel sürpriz olur :)
Kendi zevkine göre gönder ne de olsa kalpler bir :)
kurabiyeler güzelmiş banada kurabiye göndersene acıktım
Senin gibi bir kız bulamadık ya la aferin çok güzel olmuşş :)
kuslarla göner :)
kargo şirketleri yok mu onudamı soruyorsun ya da bana ver ben direk götüreyim
Otobus firmasiyla. yolla. daha kisa surede ve dagilmadan yollarsin
kızım erkeğin kalbine giden yol miğdesinden geçmiyo şunu bir türlü aklınız almadı ya:))
aldı aldı :)
kurabiyeyi paketle ve gönder. sıkıntı yok. kırıldığı için anlamazsa puzzle çalışsın. anlar ne dediğini
tebrik ediyorum çok değerli bir şey olur onun için keşke bizim kütük kızlarda düşünse böyle şeyler :S. d
Vay be milletin sevgilisi kurabiye yapiyor bizim ki benden bekliyor peh
Altına şeffaf bir karton koyabilirsin satılıyor kırktasiyelerde.
sigara içiyorsa sen ona en iyi puro gönder veya nargile onun tadını kurabiye veremez...
https://bc.vc/KCt4Og bu çok şeker bak :)
hiç boşuna yapmakla uğraşma pastaneye git yarım kg al ve gönderrrr
Bizede böyle tatlı , hoş , eli maharetli bir bayan bulsa ohhhhh ! ne ala :) ama nerdeeeee :D
başka hedıye bul senı sevıyorum yazabılcegın şekılde
Bir de kargo ile göndermeyi düşünüyorsun yazık değil mi o kurabiyelere o. O
önce tadına bakmak lazımm.. adresimi veriyorum :))
Güzel olmuş yemeye kıyamaz onları :D
bitirmişler hemen iş arkadaşlarıyla beraber :)
Ahahah
sigara böreği yap gönder kıymalı ya da peynirli
içinde kuru üzüm olsun :)
waow çok iyi fikir ;)
ne kurabiyeymiş yapıp bitiremedin !!!
hahaha :D
Kurabiye ayağına geldi, postala gitsin
16 gnde yapmışsındır o yüzden cevap vermiyorum.
olabilir de olmayabilir de
Hep bu cevabı mı veriyorsun?
hiç bir fikrim yok bu konuda...
:)))) böyle bur sevgilim olmadi yaaa laaa
İşte kızlar böyle hediyeler bekliyoruz sizden:)
güzel olmuş ellerine saglık
Yapma ben yaptımda ne oldu
Bayramlık çikolata kutuları işini görür
bayağğı iyi eline sağlık
afiyet olsun :)
sevgiline olsun mutluluklar
içinden nasıl geliyorsa
güüncellemeye baktın mı tatlım :)
budur :)
güzel fikirde 16 gün geçmiş yapmışsındır.
kız banada yapsana :D
hazır al gönder direk adresine :)
çokta lazım değil evlenince yaparsn
Yapabildin mi bari 16 gün aradan sonra?
Onlar gidene kadar yolda heba olur.
sekerli hamur al herseyi yapabilirsin onlarla
Bende geçen gün un kurabiyesi yaptım çok sevindi.
bu yaptığın bence gayet güzel, ellerine sağlık
bence çok güzel olmuş