Etkilemek adına insan olduğundan başka biri gibi davranmamalı bence. Çünkü karşı taraf buna göre bir beklenti içinde oluyor. Samimi olmalı, duygularını gizlememeli bence. En önemlisi de her zaman dürüst olmalı, bu konuda ağzım çok yandı. İnsanlara olduğunuzdan başka biriymişsiniz gibi davranmayın ya da kendinizi farklı tanıtmayın gözüne gireceğim diye. Çünkü başta yapılan bu hareket aslında ta en başından ilişkinin sonunun geleceğinin ya da çatlak vereceğinin habercisi.
2
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklı olabilirsiniz ama benimde dilim dürüst olmaktan iyi kalpli olmaktan çok yandı
Yanacaksa bundan yansın bence. İyi olmaktan dürüst kalmaktan karakterli olmaktan bu sebepler nedeniyle vazgeçmemeli insan. Herkes yaşattığını yaşar diye bir söz var ve ben buna gönülden inanan biriyim.
Bu gönül kapısı kapalı olalı 4 yıl oldu eminim ki hepte öyle kalacak sevgi de güvende verecek hiç bir şeyim kalmadı 😂 kadınlar vampir erkekler psikopat ben sadece insanım ikisi olmak istemiyorum 😂
En İyi Cevaplar