Diyelim ki bir adama aşık oldunuz tek özel durumları onun ile yaşadınız be bu ilişki bitti yaşadıklarınkz içinizde pişmanlık olarak kaldı bir günü biri ile yeniden mutlu olma hayalleriniz olur mu hayatınıza giren yeni kişi siz siz olarak kabul eder mi diye düşünür müsünüz yoksa evlilik ve gelinlik hayallerinizden vaz mı geçersiniz yaptığınız hatanın bedelini ömür boyu taşır mısınız
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılofff yaa :/ şimdi benim çookk uzakta deli gibi aşık olduğum biriyle hayatımda ilk kez özel anlar yaşamak istedim.. o bana aşık olmasa bile benle bu özel anları paylaşmak istedi ama önümüzdeki tek engel sadece mesafe ve zaman vardı..yalnız yaşayan bir adamdı ilerisi için evlilik düşünmediğini ve benim üzülmemi istemediğini belki seni çok seven biri karşına çıkıcağını ve buna kendisi engel olmak istemediğini söylerdi hep..istemezsem bakireliğine dokunmam derdi. Ben bu özel anları ya deli gibi aşık olduğum adamla (çok düşünüp ilerde pişman olmayacaksam tabi) ya da evleneceğim kişiyle olur ancak... ben daha yaşamadan görüşemeden ayrıldık.. ufacık bir görüşme umudu içinde bekliyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılBence böyle bir şeyi düşünme bile ben çok pişmanım ilişkiye girmemiş olmamıza rağmen onunla ten temasında bulunduğum günü ömrümden silip atmak isterdiö
Cevap sahibi+1 yılhaklısın aslında..kurduğumuz hayalleri bile bir başkasıyla asla yapamazken.. onunla diyelimki yaşasam bile bir başkasıyla tekrar paylaşmak kadar acı veren bişey yoktur heralde..ya keşke onunla evlenme şansım olsaydı..
ama bide şu var hiç yapmadan yaşamadan pişman olmaktansa yaparak pişman olurum daha iyi.. sonuçta bir ömür aklımda kalır hala isterim.. bilmiyorum ya ikiside kafa karıştırıcı sonuçta hep pişmanlık var :/
Soran+1 yılseni seven ve sevdiğin bir adamla yaşa ne yaşayacaksan sponrası inan ızdırap olur
En İyi Cevaplar
Yasadiklarin sende kalsin sakin hayatina gircek kisiye bunlari anlatma her sevgilin seninle evlencek diye bisey yok.kimseyle bole seler yasama bidaha. bir gun gercekten ewlilik yoluna gidersin ozaman solersin
13 Yorumla
Soran+1 yılGayet de doğru kime güvenilip söylenir ki dediğin gibi evlilik yolunda giden bir ilişkim olur ise söylenebilir ve evet kimseyle böyle şeyler yaşamamaşıyım büyük ders aldım
- +1 yıl
Helal.bak anlamisin.cikar biri iki evlilik ladi eder konuyu buralara getirir. Senn kapat. Hicbisey soyleme. Sakin ola. Cok pisman olursun. Kimseye guwenme. Gelirler isterler seni. Karsindki iyi biriyse seni ne olursa olsun ister kabul eder. Sakin kafana takma. Ama bu yanliainbidaha tekrar yapma.
Soran+1 yılZulüm gibi.. Bir daha yapar mıyım Allah korsun kendimi bile bile ateşe atar mıyım bir daha inanıyorum ki yapmam
+1 yılbirincisi bir insan ile özel şeyler yaşadığın için pişman değil mutlu olmalısın ayrılsan bile.. bu duyguları tatmadan ölen insanlar var.. hatta hiç yaşamadan ölen insanalar..
ikinci konuya gelince tabikide karşına o insandan daha özel biri cıktığında ( ki bu kolay olmayacaktır.. ) daha çok mutlu olacaksındır.. asla inancını yitirme aslında bu insanıda bekleme.. sen hayatına devam et işinde , okulunda , ewinde mutlu ol.. zaten o insan sana denk gelecektir.. sen veya o seni bulacaktır.. ve kesinlikle isteklerin doğrultusunda yaptıklarından pişman olma...211 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum yorumunuza haklısınız tek mutlu olduğum şey ilişkiye girmedim
En azından diyorum- +1 yıl
yahu bak gene aynı hatayı yapıyorsun.. ilişkiye girip girmemek senin tercihin bunu veya yaşadıklarını hata olarak görmemelisin.. bunlar hata değil çok normal..
Soran+1 yılherkes böyle düşünse keşke
- +1 yıl
yahu insanların düşüncelerinde takılıp kalırsan kendine çok büyük bir haksızlık yapmış olursun.. bende biliyorum toplum bu söylediklerime çok ters ve böyle düşünmüyor.. ama kimene banane sanane toplumdan.. sadece şunu demen gerekiyor istedim yaptım ! bu kadar basit aslında.. ve o toplum iki yüzlüdür sana bana laf ederler arkadan kendileri daha beterini yaparlar.. o yüzden pek takılma böyle insanlara..
Soran+1 yılen üzücü tarafı insanlara anlatıldığında mezhebi geniş biri vardır elbet ya da yukarda ki yorum gibi seni öyle kabul eden çıkana kadar seni kullanmak isteyen olabilir gibi yorumlar almak çok can sıkıcı nedne yani bayanlar hata yapamaz mı
- +1 yıl
yahu dünyada her türlü insan vardır bunu kabul edeceksin.. o insanlar var diye yaşamayı bırakamayız o zaman onlar kazanır.. şöyle bişi war sen kimle ne yaşarsan yaşa o degilde sen istediğin takdirde yaşadıklarını sen kullanılmış sayılmassın.. bunu böyle bil.. örnegin biri senle yatmak istediğinde yatma :) sen o kişiyle yatmak istediğinde yat.. teklif senden geldiği zaman istediklerini yap.. karşıdan geldiğinde değil.. bu sayede ben istedim ben yaptım diyebilirsin.. o istedi aslında bende istiyordum durumu kötüdür..
Soran+1 yılgüzel bir bakış açısı sanırım anlıyorum ama şu çağresizlik hissi boşluk hissi geçmiyor sanırım buda ayrılığın yeni oluşundan kaynaklanıyor
- +1 yıl
aynen öyle şu an hayatında yer kaplıyan biri orada olmadığından boşluk hissi hissediyorsun.. ama zaman içerisinde o yeri başkaları dolduracak... ve belkide daha iyi dolduracak işte o zaman daha mutlu olacaksın.. emin ol bazen güzel gözüken şeyler bitmelidirki daha güzelleri başlıyabilsin.. insanları severek aslında sevmeyi ögreniriz.. ve ögrendikçe daha çok severiz :)
Soran+1 yılama gerçek şu ki sanırım artık çok korkuyorum ama anladım hiç bir şey o duyduğum inandığım peri masallarındaki gibi değil miş ve evet şunuda biliyorum beni yaradandan gayri kimseye hesap verme zorunluluğum yok pişmanlığım sadece ona olmalı ve biliyorum ki ben namusluyum ben harikayım diyen bir çok kişi benim kadar dürüst değil
- +1 yıl
öyle konuşan insanlardan korkacaksın zaten.. harika olan birisi asla bunu söylemez.. zaten bilir... namuslu bir insan ben namusluyum diye gezinmez.. zaten bilir.. bilki bunları sürekli dile getiren insanların bir yarası vardır. :) ben gene de yaşadıkların için kendini suçlama ve pişman olmaderim.. ve hayatına devam et bu yaşadıkların seni güçlendirecektir... ve peri masallarından umudunu kesme derim gün gelecek o masalların daha güzellerini yaşayacaksın.. bu nettir.. :)
Soran+1 yılçok teşekkür ederim iyi niyetin düüşüncelerin yazdıklarından belli haklı olduğuna bütün kalbimle inanıyorum
+1 yılbence yasadıgınız onca guzel seyden SEN ğişman oluyorsan sen ne sevmeyı nede degger vermeyı bılıyorsun onca yasanan guzel seyı bır anda sılıpte baskasıyla mutlu olmayı denemen bıle tamamen eksı hataların bedellerı demıssın yasarken mutlu oluyorsunda ayrılınca neden pısmanlık dıyorsun? bence bu sordugun soruyu aynanın karsısına gecerek kendınle yuzleserek kendıne sor bence o ıkı ınsan ıcınde dogru ınsan sen degılsın kusura bakma ınce dusunen mantıklı dusunen bır ınsan senınle evlılık hayalı bıle kurmaz bu soruları kendıne sor cici kız
03 Yorumla
Soran+1 yılNeden mi pişman oldum kandırıldım çünkü ayrıntıları bilmeden suçlayıcı yorum yapmak hiç
Hoş olmasa gerek ince düşünen bey.. Ameliyat masasındayken doğum günü kutlayan bir adamdan bahsediyoruz param bitince aşkı biten bir adamdan bahsediyoruz ben hayatımda biri var ya da hayatıma biri girmek üzere demedim- +1 yıl
benım sana yaptıgımı sende bana yaptın ozaman ayrıntısınıda yazıcaktın ozaman ıyıkı pısman olmussun su sordugun soruyo verecegım ılk cevap ılk yazdıgım cevaptır sua acıklamandan sonra verecegım cevap ıse ıyıkı pısman olmussun gecmıs toz ufle gıtsın olacaktır
Soran+1 yılanladım haklısın ayrıntıları yazmalıydım bende hata teşekkür ederim
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
14Cevap
sevmediği adamla sırf senin özel durum dediğin şeyi yaşadıgı için 4 sene beraber olan kız tanıyorum. nedenmiş? çünkü başka kimse onunla evlenmezmiş. sonunda 4 senesi boşa geçti ayrıldı uzun süre başkasıyla da olamadı. siz kızlar bu kafada olursanız bu işler hiç değişmez. bu tip şeyleri hata olarak görüp hayatını karartma.
05 Yorumla
Soran+1 yılBende aynısını düşünüyorum biri beni sevse bana yaklaşsa ne derim bilemiyorum
Soran+1 yılelbette istemem bir tek ben değil bütün bayanlar böyle yargılanmamalı evet kabul ediyorum ben kendime zarar verecek bir şey yapmadım ama özel şeyler yaşadım sadece bunun yüzünden kimseyle evlenemeyeceğimi düşünyorum çünkü bir çok erkek bir çok kızla bir şeyler yaşıyo ve düşüncesi şu oluyor görmemiş dokunulmamış ile evlenilmeli peki neden bir çok kızın hayhallerine su sıkıyorlar bahsettiğim adam böyle biriydi öpüp kokla yıp sonra yollu bu hadi gelsin yenisi ve bunları salak ben yeni anladım belkide bu yaşadıklarımı beni gerçekten seven hak eden bir insanla yaşasaydım bu bana ızdırap değil mutluluk verirdi
Soran+1 yıldoğr diyorsun gerçekten doğru teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir insanın yaptığı şeylerden dolayı pişman olması o kadar gereksiz ki. Hani ders alırsın geçmiş tecrübelerden, ama pişman olmak da nedir? O an öyle gerekmiştir, öyle içinden gelmiştir, öyle davranmışsındır. Sonucunu bilemeyiz olayların. Hal böyleyken insanlar pişmanlıkla hayıflanmak yerine her şeyiyle benliğini kabul etmeli. Cinsel birliktelik hata değil, senin kişisel seçimin. Başkaları tarafından yargılanma korkusuyla kendinden utanman hata olur asıl. Zira ağzı olan konuşuyor bu dünyada.
19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSonuç olarak geleceğine bak, kimse için üzme kendini. Üzülmek gayet insani ve normal ama yıpranma ve kendine olan saygını kaybetme boyutuna girme sakın.
Soran+1 yılhayatımın boş olduğunu lanetli biri olduğumu düşünmedim değil ölmeyi bile istedim hemde çok istedim bakireyim ama bu neyi değiştirir ki özel şeyler yaşadığım gerçeği varken bakire olmuşum olmamışım yanlış adama güvenmişim güvenmemişim bunlar neyi değiştirir hayatıma girmek isteyen insan temiz ise ben nasıl bakabilirim yüzüne
Cevap sahibi+1 yılHer ne yaşadıysan, bunu o an içinden geldiği için yaşadın. Bakış açısıyla şekillendir bunu. Kirlendim diye düşünmek yerine "Sevdiğim insanla bir şeyler paylaştım." diye düşün. Değiştiremeyeceğin şeyler için üzülmek anlamsız. Gönül ister ki insanlar bir şeyi yapmadan önce pişmanlık yaşayıp yaşamayacaklarını düşünsünler. Ama madem oldu bir kere, o halde bundan ders al. Alacağın ders de şu olsun "Bir daha iyice düşünmeden hareket etmeyeceğim." Yoksa bir zamanlar değer verdiğin biriyle paylaştığın şeyler seni kirleten yanlışlar değildir.
Soran+1 yılher şey bir yana güven duygusunu kaybedince insan yalpalıyor hayatta her şey insan için der ananem hayatta he rşey bizim için ama neden kötü yargılanıyoruz ve insanların bana bakma açısı beni için nedne bu kadar önemli
Cevap sahibi+1 yılHerkes kötü değildir, bir insana et yığını olarak değil de beyniyle değer veren insanlar da vardır, buna emin olabilirsin:) Bunu bilerek güven sorununu aşabilirsin..
Toplumda yaşıyoruz ve kendimizi toplumdan bağımsız düşünemiyoruz ve haliyle insanların düşüncelerini önemsiyoruz. Ama yanlış yaptığımız nokta şu: fazla önemsiyoruz haketmeyeni. Sen kendi kalbini biliyorsan ve kendi sevinç ve üzüntülerini biliyorsan, o halde insanları hele de haketmeyen insanları çok önemsememen gerektiğini bilmelisin. İnsanlar her zaman bir şeyler düşünür, bir şeyler konuşur, bir şeyleri yargılar. Bizlere düşen ise bunları süzgeçten geçirerek ölçüsünde umursamaktır.
Soran+1 yılumarım sevdiğim diye baktığım bu şahsiyet beni bu duruma düşürdüğü için çok pişman olur umarım o hak ettiği çukura düşer ve beni rahat bırakır
Cevap sahibi+1 yılBence beddua etmek doğru olmaz. Çünkü kimse bir ömür bir başkasının yanında kalmaya mecbur değildir.
Soran+1 yılben onu hiç bir şeye mecbur tutmadım en azından beni kandırmasaydı bu gün bunlar olmazdı
Cevap sahibi+1 yılSen kendi geleceğine bak. O kişi hakettiğini bulur veya bulmaz. Sen önemlisin şu an için, artık onu boşvermelisin.
+1 yılİnsanları anlamak çok zor benim kız arkadaşımı ben her haliyle kabul etmiştim.Herkes bunu yapmaz kendisi aldattı çekti gitti.Bazıları pişman olup adamakıllı oturmayı tercih ederken bazıları bildiğini okumaya devam ediyor.Sadakatten taviz vermeyecekse geçmişiyle pek ilgilenmemek gerek bence
02 Yorumla
Soran+1 yılkeşke herkes böyle düşünyor olsa geçmişi önemsemesek hangi miz tertemiziz ya da hangimiz doğduğumuz gibiyiz.. ben pişmanım ve bir daha özel şeyler yaşamayı tercih etmem biriyle güvenmek ya da ilşki için taviz vermek bunlar olamamalıymış gördüğün değeri vermeliymişsin
- +1 yıl
Önemli olan senin pişman olup olmaman sadakatten taviz vermedikten sonra hiç korkma mutlu olursun bence.
Aşk İlişkileri konusunda 331 cevap paylaştı. hata insanlar için bence yaşandığı yerde kalır bakirelikte bir kaç damla kanla değil sadakatle anlaşılır bence bakireyim diye dolaşıpta yapmadığı kalmayanlardan neyin eksik bir hata yaşamışsın hepsi o bence hayat devam etmeli bu kadar takma derim
02 Yorumla
Soran+1 yılne kadar tuhaf değil mi gerçekten bende soruyorum bunu kendime benim o kızlardan neyim eksik
adamla niye bittiğine bağlı eğer ortada hala aşk denen birşey varsa zeytin dalı uzatırım.tekrar onunla mutlu olmayı denerim
035 Yorumla
Soran+1 yılSevdiğim kişi hala evet ama malesef ki hiç hak etmediğim hakaretler işittim ve anladım ki sevdiğim adam dediğim şahıs benimle param için çıkmış 2 yıl boyunca kandırılmışım güvendiğim adam meğerse bir yalanmış..
- +1 yıl
giden o mu oldu senmi.ileri derecede birşey yaşanmadıysa sana tavsiyem bir süre hayatına kimseyi sokma onunlada irtibatı kes yaşananları bir şekilde sindirmen daha sonra hafızayı 0 layıp yola tekrar çıkman lazım
bende ilk aşkımla öyle özel şeyler yaşamıştım sonra o beni terk etti 4 ay oldu ve ben %50 kendime gelebildim daha
belki kız için daha önemlidir bu konular ama bir erkek olarak benide yıprattı sevmediğim bir kişiyle sonuçta zevk için birlikte olmak hep saçma gelmiştir
Soran+1 yıl2. Yıl geçen bir ilişki beni 10 defa falan terk etmiştir tarifi zor şeyler yaşattı bana onunla ilişkiye girmedim evet ama özel şeyler paylaştım her defasında o terk etti :) başkası var dedi cart dedi beni sevdiğini söylediğinde hep inanırdım ama üniye başlayınca esrarkeş vurdum duymaz manyağı arkadaş manyağı oldu bende dayanamadım sonra kavgalar kıyametler koptu ve son kez terk edildim
- +1 yıl
bence geri dönme ona kangren olmuş bir ilişkiyi tekrar başlatmanın hiçbir anlamı yok
yaşadıklarını sindirmek içinse biraz bekle kendine zaman ayır kafayı tazele elbet karşına gerçekten hakeden seni seven birisi çıkacaktır onunla daha güzel severek birşeyler paylaşınca bu kötü ilişkiyi hatırlamazsın bile
Soran+1 yılUmarım dediğin gibi olur tavsiyelerin çok mantıklı ve ince teşekkür ederim inşallah öyle olur canıma kıymayı bile düşündüm.
- +1 yıl
hayır sakın ha canına kıymayı düşünme anlık duygularına yenildin sadece.emin ol o an o değilde başkası olsaydı daha güzel davransaydı sana yine yapacaktın ama mutsuz olmayacaktın
ben çok kafaya takmıştım yahu +18 lik fotolarını bile yolluyordu düşün gerisini bunu yapan bir insan nasıl başkasına gider nasıl onunla mutlu olur dedim
ama birkaç arkadaşımla görüştüm düşün adamlar 4 sene aynı evi paylaşıyor bir kızla ve ayrılıyorlar ee 2 tarafta halinden memnun ama.
bunları görünce ben ne yaşamışımki dedim..
sende öyle düşün sadece anlıktı yaşadın bitti
Soran+1 yılevet dediğin gibi insanlar bir çok şey yaşıyor benim tanıdığım bir kız evlilik dışı hamile kalıyor kız bebeği aldırıyor sonra adamla ayrılıyorlar sonra kız başkasını buluyor ve şu an onunla gayet mutlu ve evet ben böyle şey yaşamadım ilişkiye girmedim ama ilk defa aşık oldum aşık olduğum adamla özel şeyler paylaştım ten temasından öteyede gitmedim ama bilmiyorum şimdi ben hayatıma birini alabilecek miyim alırsam bile ona ne diyeceğim ben bakireyim ama özel şeyler yaşadım ha haberin olsun mu diyeceğim bununla nasıl yaşanır
- +1 yıl
işte hayatına zırt diye birini alma diye onun için diyorum biraz kafanı dinle elbet gerçekten değer veren senden hoşlanan çıkar akışına bırak zaten o yeni girenle bu muhabbetlere girmeniz 5-6 ay ı bulur hemen girerse bu muhabbetlere kesersin amaç belliymiş dersin
hiçde söyleme anlatma ne gerek bakerat davası vs yok sonuçta ortada ben böyle birşey yaşadım diye anlatma eski sevgini sorarsa 5 para etmezin tekiydi ayrıldım dersin niye ayrıldın derse aldattı dersin kapatırsın mevzuyu
unutma masum değiliz hiçbirimiz
kimbilir sana gelen senden önce neler yaşadı
Soran+1 yılçok teşekkür ediyorum çok doğru söylüyorsun çok teşekkür ederim sayende biraz düşüncelerim değişti hayatın neler getireceği hiç belli değil bir gün biri çıkar ve gerçekten adam gibi aadam olur belki ne bileyim ama haklısın geride bırakmak gerekiyor
- +1 yıl
o çocuk ne yaparsa yapsın geri dönme ağlasa bile geri dönme kararlı ol sen anlık duygularına yenildin adam sanmıştın birşeyler paylaştın adam değilmiş
7miyar insanın içinde 1 tanesinin adam çıkmaması diğer hepsinin de öyle olmayacağı anlamına gelmez
keşke beni terk eden şahsiyette sendeki utanmanın %1 i olsaydı şu an yanımda olurdu diyorum
Soran+1 yılsen yaşamış biri olarak anlayışla karşılıyorsun eminim ki bu sevgi karması denilen şey bir gün gerçekleşir aslında eminde değilim inşallah diyorum sadece.. gidenlere göre bir şey olmuyor hep biz kalanlar perişan oluyoruz evet haklısın dönmemeliyim ona bana ulaşabileceği her yolu kapattım onun yüzünü görmeyi bırak ismini anmak bile artık midemi bulandırıyor
- +1 yıl
gidenler gitmek için birşeyler göze almışlar demekki diyorum.onlar göze aldıysa birşeyleir düzeltmeye uğraşmamışlarsa biz niye kendimizi üzüp yıpratalımki
herkesin kaderinde birileri vardır biryerlerde bekleyen birileri vardır diye düşünüyorum
bence bugün yeni ve temiz bir sayfa aç onu ve yaptıklarını düşünme
bak ben sana gizliden yazmadımki benim eski yazdıklarımdan neler yaşadığımı gör
insanlar neler yaşıyor ha bizim ne hatamız oldu cinsellik yaşanıyorsa cidden özel insanlarızki yaşadık dedik güvendik
ancak karşımızdakiler öyle düşünmüyormuş
ee onlar öyle düşünmüyor hayatlarına devam ediyorlarsa pekala bizde edebiliriz
Soran+1 yılne kadaar güzel söyledin neden ben hayatıma sınır çizeyim ki nedne bu acıyı ben yaşayayım acı çekmesi gereken kişi benim sevgime benim hayallerime özen göstermeyen kişi olmalı
Soran+1 yılaynen öyle olacak elbet bir gün bend ekendime şans vericem ama şu an için yani şu süreçte kendimi sevmeye başlamalıyım kendime kıymet vermeye
- +1 yıl
evet aynen böyle yap yaptıklarından pişman olma diğer arkadaşların dediği gibi birine kandın güzel şeyler yaşadın o an seviyordun ancak şimdi sevmiyorsun geçmişede takılma
biri girerse hayatına onada anlatma böyle böyle oldu diye.baktın çok seviyor sende onu sev akışına bırak
bir süre sonra bu yaşananlar aklına bile gelmeyecek
hiçkimse hiçbirşey senden değerli değil bunuda unutma
Soran+1 yılçok haklısın insna oğlu kendi yanlışları ile nasıl yere düşüyorsa gene kendi kalkmayı bilmeli dediğin gibi olamalı haklısın ayağa kalkıp hayata devam etmeli elbet kader banada göz kırpacak diyip yola devam
Soran+1 yılbunu düşünüyorum ama bazen olduğum yerde sayıyorum
Soran+1 yılişte benim açıomdan orda ince bir ayrıntı var biraz daha ne bileyim bir kaç ay daha sukunet ve sessizlik iyi gider gibi diğer türlüsünü kendime yakışıtırmıyorum
Soran+1 yılçok haklısın çok mantıklı bir yol öyle olmalı aslında ama hayatı kendi haline bırakmak istiyorum aramak istemiyorum artık aranmak istiyorum ki yapım gereği çabuk bağlanan biri olduğumdan böyle şeylerden biraz uzak dursam en azından psikolojim düzelene kadar ya da bu durumu kabullenene kadar
Soran+1 yıl:) o dediğin doğru bak arkadaşlarla gezmek iyi olacaktır arkadaşlarımın sınavları bitse hemen gezicez de :D
Soran+1 yıl:D gülümsettin beni yorumunla sağol deniz olsa pek bir iyi olurdu burada akşam gidilebilecek yer diye de bir şey yok :D ot dan çöpten bir şehir
Soran+1 yılo zaman devaaam :) unutabilirsin ki zaten tam unuttuğun anda gelip kapını çalar bu hanım kızımız çok pişman olmuş olarak ama sen gözlüklerini takıp inceden gülüğmseyip pardon tanıyamadım diyeceksin :)
- +1 yıl
tabiki geri dönsede dönmesede birşeylere yeniden başlamak lazım bizimkisi biryerde imkansız birşeydi...
zaten hep öyle olmazmı tam unuttum sildim dersin geri dönerler
bunu geçmişte 1 kere yaşadım adını koyamadığım bir bayan arkadaş beni çıkarmıştı hayatından 1 ay sonra arkadaş sormuştu ne oldu o kıza diye o kız arayacak olm demiştim :) 15 dakika sonra aramıştı
bu mevzuya çok gülmüştüm arkadaş şok olmuştu :)
yani bu kız aradıysa senelerimi geçirdiğim sevgimi içesine gösterdiğim biri elbet birgün biryerden fırlayacak
ama ben orda olacakmıyım işte orası meçhul
Soran+1 yılaynen öyle karma denilen bir zımbırtı var :D elbet buna yakalanır oda inanıyrum ya eden buluyo bir şekilde gerçekten enteresan olmuş :D hissetmişsin demekki
Soran+1 yılBende buna inanmak istiyorum
Soran+1 yılİnşallah ☺️
Normal karşılarım ve hayatıma olduğu yerden devam ederim. Nasıl gerekiriyorsa öyle yaparım
06 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın yaşananlar bir ders olarak kalmalı neticede ve bir daha tekrarlanmamasına özen gösterilmeli
- +1 yıl
Pişmanlık sen birine kötülük etdiğin zaman yaşanır. Sana kötülük olunmuşsa, bunda sen suçlu hiss edemezsin kendini, pişmanlık duyğusu yaşaman gereksiz. Eğer ilişkilerde ben yapsam aynı şeyleri, vicdanım beni rahat bırakmaz. Hiç bir zaman. Bana yapılmışsa da unuturum. Başka elden ne gelir? Ders diye algılamam. Çünki ders demek, sanki bir suç işlemişim de, cevab verilmiş gibi manasına gelir. Her türlü olaylara o kadar hazırlamışım ki, kendimi. Artık her şey bana sıradan gelir. Tekrarlanmaması için de özen göstermeye dikkat ederim. Doğru söylüyorsun
Soran+1 yılbuda bir görüş açısı ama ben ders almak oldğunu düşünyorum sütden ağzı yanan kedi misali ne kadar ekmek o kadar köfte atasözü misali geçmişte borakabilmek ne güzel olurdu hafızamdan silebilmek yok etmek unutmak unutturmak
- +1 yıl
Eğer bir ilişkin olmuşsa, geçmişte, bu zaten geçmiş zaman demektir. Ne gereği var geçmişi düşünüb, tekrar tekrar kötü düşünmeye? Geçmişinde kötü işikiler yaşayan bir tek sen değilsin ki? Her kes bu durumlarla üzleşir. Hatta daha kötülerini yaşayanlar var. Sen bunu kenardan bakarak bilemezsin ki, her insanın içinde hangi acılar tüğyan eder. Her zaman kalbinde Allahla konuş ve hemen her kesi, sana hata yapan herkesi affetmeye hazır olduğunu itiraf et. Ve geçmişe bir sayfa kapatarak, geleceğe yeni bir sayfa aç. Mutlu olmaya çalış. Insan mutlu oldukça, her şeyi unutur. Telefonun ekranına not al: Sağlıklı, Mutlu, Zengin. Hedeflerini belli et ve her gün o sözcüklere bakarak yaşa
Soran+1 yılçok güzel bir yorumdu yüreğime dokundun teşekkür ederim bu benim özelim bu benim hatıralarım pişman olmak yerine geçmişii affetmeliyim
+1 yılBen şu an yaşıyorum onu o en güzel olan hayalimde bitti. Gelinlik giymeyeceğim..
07 Yorumla
Soran+1 yılbiz kızlarda hata çok hatalıyız bende senin gibi düşünüyorum bakire olduğum gerçeğini bilsem bile gelinlik hayali kuramıyorum
- +1 yıl
hiç bişey yapasım yok gerçekten ayrılık üzernden 1 sene geçti 2 sene beraberdik ama olmuyo
Soran+1 yıl2 seneye yakşalık bir ilişki yaşadım bende 1 haftadır bütün bağımızı kopardık olmayacak bir adamdı çok yanlıştı ama aşık oldum sevdiim sevildim sandım değer veriyor sandım her şey bu kadar yalan olmasaydı hatıralarım onunla olan her şey bana bu kadar acı verir miydi
- +1 yıl
olmayınca olmuyo benmmkide olması imkansız biriydi ama kabullenmen gerekiyo
Soran+1 yılhayatımda aldığım en büyük derstti diebilirim
- +1 yıl
Bunları yaşamasaydın olgunlaşamayacaktın :)
Soran+1 yıldoğru söylüyorsun
Çok seven pişman olmaz pişman oluyosa çok sevdiğini zannediyodur sadece hayatına tekrar birini sokmak istersede o kişiye karşı dürüst davranmalı
00 Yorumlane kadar özel ne kadar ileri gittiniz? namus öenmli tabi arkadan takılanda çok ama karakter meseledi
08 Yorumla
Soran+1 yılşöyle söyleleyim hiç bir şekilde iilişkiye girmedik lakin özel şeyler paylaştık ten teması
Soran+1 yılonlrı bende garipsemiyor değilim herkesin kendi tercihi ama sonuçta onlarda hata yapmışl olabilir ama anladım ki hata bir kez yapılır ben bir daha böyle bir duruma gelmeyi katiyen istemiyorum kimseyle yatmadıme tmedim ama eni üzen bu tarz şeyleri de asla ama asla bir daha yaşamak istemiyorum gelişnlik hayali bitti bir yerde yalnızlık korkusu sardı
Soran+1 yılDoğru diyorsun bakış açında haklısın umarım herkes temiz namuslu insanlarla karşılaşır benim gibilerde uzaktan izlemeye hayatın içinde kaybolmaya mahkum neden çünkü bir hata yaptım bedelini yalnızlıkla ödemeliyim ilişkiye girmemiş olmam bir şey değiştirmez eğer bir gün hayatıma biri girerse bunu anlatmalıyım evet kızım ama özel şeyler yaşadım sonra oda çekip gider ya da susup vicdanen acı çekmeliyim her iyi durumda da acı çekmeliyim neden çünkü erkek değilim
- +1 yıl
Her insan hata yapar yapmaz diye bir şey yok sen en önemli noktadasın hata yaptığının farkındasın şükür ki daha fazlasından kendini sakınabilmişsin.Tövbe et evleneceğin insana da, dediğin gibi söylesen bir türlü söylemesen kul hakkı sorarsa açıkça her ayrıntısına kadar söyle birşeyler oldu ama kızım namusum yerinde diye sormazsa da geçmişin onu ilgilendirmiyordur.Ama yinede söyle için rahat etsin. Erkek değilim diyosunda bende yaptığım hatadan dolayı gönlüm rahat değil keşke olmasaydı diyorum tamam bakıldığında erkeğin kaybedecek birşeyi yoktur belki ama karakterli bir adamın hep bir sızısı vardır içinde.Sen kalbi çok temiz bir kızsın yaptığından dolayı seni suçlamıyorum ama kendini nefsinden sakın
Soran+1 yılNe kötü ki müslüman olarak yerine getirememişiz hiç bir şeyi ne güzel grur duy kendinle bir erkek olarak yaptığın şey içini sızlatıyor burada şöyle bir sonuç çıkıyor Allah herkesi dengi ile karşılaştırsın ama ben kimseyi aldatmak kandırmak istemem belki bir gün ne zaman bilemem ama bir gün biri beni anlar pişmanlığımı anlar belki bir gün bende giyerim o beyaz gelinliği Allah daha beterinden saklasın ki bu durum bana büyük ders oldu evleneceğim bir adam var sa ve o gelip beni bulana dek hatalarım için tövbe edip düzeltmeye çalışıcam
Hayat devam ediyor nede olsa
Gizli Üye(30-35)+1 yılpişman olma canım.Onlar emin ol ilerde yüzünü güldürecek hatırlayınca..Yenisi sana tertemizmi gelecek sanki?
03 Yorumla
Soran+1 yılkimse tertemiz değil ki kimse
Cevap sahibi+1 yılevet o yüzden tövbeni et bidaha yapma merak etme
Soran+1 yılteşekkür ederim
Bende bakire degilum usteluk bugune kadar 2 erkekle yattim bunu suanki asik oldgm adama söyledim kabul etti şu an nisanliyim
06 Yorumla
Soran+1 yılgerçekten böyle şeyler var mı beni de anlayacak biri var mı ben bakireyim ilk defa aşık oldum aşık olduğumla özel şeyler yaşadım ama bunu birine nasıl anlatabilrim
- +1 yıl
Eğerki anlatmazsan sıkıntı anlatırsan kabul etmesede vicdanın rahat eder.
Soran+1 yıldoğru söylüyorsun ama şu varki herkese söylenmez öyle değil mi karşındaki adamın kim olduğuna bağlı olmalı
Soran+1 yılDoğru belki hala onu sevdiğim için bu denli acı çekiyorum
sizi öyle kabul edicek geniş insanlar ola bilir belki ama bulana kadar çok kullanmak isticek karaktersiz insanda olur açıkcası
01 Yorumla
Soran+1 yılKullanması biraz imkansız sonuçta kendimden bir şey kaybetmedim
Ama kötü hatıralarım var özel şey dediğimde aklınıza benliğime ait bir şey kaybetmek gelmesin lütfen öyle bir şey olsaydı sanırım nefes bile alamazdım
Aşk İlişkileri konusunda 367 cevap paylaştı. benden öncesi beni ilgilendirmez herzmaan sonrasına bakarım..
00 Yorumla
+1 yılKeske yapmasaydin ama eger o kisi seni cok severse seni oyle kabul eder.
00 Yorumla
+1 yılHayir ben kiz olsaydim hayatima yeni giren kisiye duustce ne yasadigmi anlatirdim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO yaşadığın insanla devam etsen olmaz mı? Şahsen çoğu kişi öyle insanı istemez heral
09 Yorumla
Soran+1 yılneden ama neden karşımda ki insan çok mu namuslu olacak? benim yaptığım ufak ya da büyük bir hata beni yalnız yaşlanmayamı itmeli o şahıs benimle param için çıkmış ben he rşey gerçek sanarken onun aşkıda sözleride yalanmış özel şeyler yaşadım kabul ama benliğimden bir şey kaybetmedim ya da ne bileyim kalbimin temizliğinden eksiltmedim kandırıldım bunun bedelini tek başımamı ödemeliyim
Cevap sahibi+1 yılSenin durumun gerçekten acı bir durum Allah yardımcın olsun evet önemli olan insanın huyudur kalbinin temizliğidir o karşıdaki şerefsizde seni kandırmış ama Türkiye şartlarında malum çoğu erkeğin hayali el deymemiş bakire kızdır ama vardır elvet senide kabul edecek erkek ama diyorum keşke böle bişeyler yaşamasanz evlenene kadar beklesiz
Soran+1 yılo zaman neden bu erkekler dokunuyor bu kızlara ben kendimi şanslı görmeye bile başladım en azından bakireyim ama çoğu insan o kaadar kötü ki ve evet biri beni böyle kabul etmeyebilir haklıdır da ama neden ben kandırılmamın acısını tek başıma kaldırıyorum neden namus denilen beden de mi dir ruhtamı
Cevap sahibi+1 yılBakiremisiin değilmiisn yani ne yaşadığını anlamadım ki
Soran+1 yılevet bakireyim bana göre sadece özel şeyler dediğimiz cinsel birliktelik değil ki tenine temas etmek ya da o insanın sana dokunması ve bir çok şey buna benzer cinselliğin bir tık gerisinde olan şeyler
Cevap sahibi+1 yılHmm anladım yaşın kaçda senin? Yani ne bilim bazı şeyleri aşman lazım
Soran+1 yıl20 yaşım umarım aşabilirim çok zorlanıyorum
Cevap sahibi+1 yılYa bak yanlıs anlama benimde kız arkadasım var 23 yasında ben 21 yasındayım onunla çoğu şeyi yaşadık evet oda bakire ben hala onu seviyorum oda beni seviyor ama ayrıldık ınsallah gerı barısırız ama demek istediğim akıllı davran kendı bu saatten sonra kımseye harcatma kocana sakla kendını kanma kımseye saf olma
Soran+1 yılhaklısın teşekkürler
bu zamanda bakire kızla evlenmek istemeyenler çoğunluk da... özellikle büyük şehirlerde
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBilmiyorum ben hiçbir sevgilimle dediğin şekilde ozellesmedim evlendiğim kişiyide o şekilde kabullenemem
03 Yorumla
Soran+1 yıleğer öyleyse çok haklısın kimseye dokunmadıysan dokunulmamış biri ile evlenmelisin tabi sana göre doğru olan bu
Cevap sahibi+1 yılYani
Soran+1 yılRabbim bilir en iyisini
yaşanan şeylerde pişman olunacak bir şey yok.
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru diyorsun aslında pişman olmamalıyım sevdim
Çünkü ama kandırıldım bu yüzden pişman oldum
İlişkiye girmediğin için üzülmen lazım
00 Yorumla
+1 yılKimseye demem yani. Allahtan af dilerim.
01 Yorumla
Soran+1 yıldoğru diyorsun Rabbimden başkasına hesap vermek zorunda değiliz
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çok sevdiğiniz bir adamla özel şeyler yaşadınız ve ayrıldıktan sonra pişman oldunuz ve bir gün hayatınıza biri girmek isterse nasıl davranırsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar