Çok sevdiğiniz bir adamla özel şeyler yaşadınız ve ayrıldıktan sonra pişman oldunuz ve bir gün hayatınıza biri girmek isterse nasıl davranırsınız?

Diyelim ki bir adama aşık oldunuz tek özel durumları onun ile yaşadınız be bu ilişki bitti yaşadıklarınkz içinizde pişmanlık olarak kaldı bir günü biri ile yeniden mutlu olma hayalleriniz olur mu hayatınıza giren yeni kişi siz siz olarak kabul eder mi diye düşünür müsünüz yoksa evlilik ve gelinlik hayallerinizden vaz mı geçersiniz yaptığınız hatanın bedelini ömür boyu taşır mısınız
Çok sevdiğiniz bir adamla özel şeyler yaşadınız ve ayrıldıktan sonra pişman oldunuz ve bir gün hayatınıza biri girmek isterse nasıl davranırsınız?
Cevapla