Beni istemeye geliyorlar ama ben baskasını seviyorum, ne yapacağım?

Arkadaslar fikirlerinize ihtiyacım var lütfen dalga gecmeden ciddi bir sekilde cevap verin beni babamın amcasının oglu istemeye geliyo severek degıl ailesi istemis oda tm demis ben ona hep abi dedim ve cıktıgı vardı akrabaydı bana herseylerini anlatırlardı. Duydugumda cok sasırdım agladım falan ama annemler dedemler hepsi cok istiyo cok yakınız severler birbirlerini. Ama baskasıyla cıkıyorum 1 bucuk senelik iliskim var biliyo beni istemeye geldiklerini kızıyo sinirleniyo kavga ediyoruz ama ayrılıp onunla evlenemem buna cesaret edemem karsı tarafta cok umutlu onlarada bsey diyemiyorum arada kaldım resmen napacagımı bilmiyorum 1 ay belki daha az bir sürede gelecekler istemeye ben napıcam bir akıl verin yol gösterin nolur ya..Fikirlerinize ihtiyacım var?
Beni istemeye geliyorlar ama ben baskasını seviyorum, ne yapacağım?
Cevapla