Beni istemeye gelmişler sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar dün beni istemeye gelmişlerdi görücü usulü. Ben tanımadan evlenemem dedim ama tanışırsinız, anlasirsiniz zamanınız var çok iyi anlasirsiniz diyorlar. Çocuk gerçekten çok iyi birisi daha önce sadece 1 sevgilisi olmuş, doktor, gayet iyi duruyor ama ben şu an evliliğe hazır değilim sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada reddettim arkadaşlar. Gitsin başka kız bulsun kendine göre.
Beni istemeye gelmişler sizce ne yapmalıyım?
Cevapla