Eski sevgiliyi fake hesaptan işletmek istiyorum benim olduğumu anlamamali nasil olur?

Şimdi şöyle biz ayrılalı 9 ay kadar oldu ama hala seviyorum ayrılık sebebimiz de sıkıldım falan dedi tam baglanacagi zaman ayrıldı benden. Sonradinds sevgili yaptı biz bir kac kez konustuk aslında bne fake hesaptan yazdim ama direkt benim olduğumu anladi halbuki benden önce uzun bir iliskii olmus ama hep sensin diyor bu vesileyle konuştuk ayrıldığını söylemişti fake hesaptan ama benim numarami kaydetmisti kay sonra sevgiliyle fotoğrafını paylasti ben de tepki gösterdim yaptığın ayıp bunun icin mi kaydettin sen beni isletiyosun o yuzden dedi falan bidaha seni suclamayacam sen de yazma karsilasmayalim bile dedi ama ben asla unutamıyorum ve tekrar konusmak istiyorum tepkisinden cekiniyorum napacam ve sürekli bne kimseyr baglanmam diyor kabullenemiyo bunu
Eski sevgiliyi fake hesaptan işletmek istiyorum benim olduğumu anlamamali nasil olur?
Cevapla