Ne yaptınız bu durum karşında insan gibi konuşmak işe yaramıyor mesleği açısından şikayetçi de olamıyorum gerçi olmak istemiyorum Görsele aldırmayın ciddili bir soru
Hiç saplantılı bir platoniğiniz/eski sevgiliniz oldu mu?
yanı senın yasadıgın ıle benım anlattıgım bır olmayabılır.. o yuzden cok yardımcı olamayabılırım ben daha cok mesaj at cevap bekle kısmında ıdım her hangı bır fıılı olayım olmadı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Yok şu ana kadar hiç olmadı, zaten normal bir sevgilim de olmadı.
Hayır ama bayadır beni seven biri ile sevgili oldum
eskıden yaptım oyle seyler de bır faydası olmuyor
Hangi kafayla yaptın ne düşünerek
yanı senın yasadıgın ıle benım anlattıgım bır olmayabılır.. o yuzden cok yardımcı olamayabılırım ben daha cok mesaj at cevap bekle kısmında ıdım her hangı bır fıılı olayım olmadı
Seninki bir şey değilmiş 😂
tabı kı ama farkında oluyorsun :) gene de
Yok yaw keskem olsa 😂
Dikkalli olmanda fayda var
Olsaydı iyi olurdu hayatıma aksiyon gelirdi
Kendi vazgeçenedek sürer genelde
Ve hiç bir şekilde ulaşmasını sağlama
Azimli
Farklı numaralardan arıyor ailemi arıyor evin önüne geliyor yolda takip ediyor
Er ne dedim işte kendi vazgeçenedek ne kadar sürat bilinmez... Sadece hiç bir şekilde yaklaşmasına izin verme ve mümkünse görmesin
Ve durum ciddiyse polise başvur diycemde sakatlar büyük ihtimal
Görmeme durumu biraz zor en son şikayetçi olacağım herhalde
Ol zatende birşey çıkacağını sanmam bura Türkiye
Tabii çıkmayacak onu biliyorum gözü korkar belki diye düşünüyorum ama o da olmayacak 😂 tşaklı bir abimiz kendisi 😂
Sizin orayı bilmem ama bizim burda olay ailelere kadar gitse ağzını burnunu dağıtırlar
Annemle yaşıyorum
Anladım Allah yardımcınız olsun diyin ne diyeyim
Thanksss
Burda bir deli olmuştu
çok şükür eski sevgilim yoktu
İki tane 3 de olabilir
Oldu
Kurtuldun mu
Niye cevap yazmiyosunki 😔
Oldu
oldu
Olmadı
Benim oldu ve elimden bişiy gelmedi hiç 😪
Lise yılları
Erkek olunca olmuyor
Hayır