İşler de erkeklerin yaptığı en büyük hatayı söylemek gerekirse kadınlara cinsel amaçlı yanaşmaları Yani ilk bakışta onu cinsel obje olarak algılamaları ve öyle görmeleri bir kere şunu bilmek lazımdır ki bu Tabii sadece erkek için değil kadın da mesela erkekleri para makinesi olarak algılıyor ya da görüyor ya da görmek istiyor Bu ikisi kesinlikle ve kesinlikle insanları karşı taraftan uzaklaştırır yapılmaması gereken ilk ama bir o kadar da önemli bir hatadır
Aslında ikili ilişkilerde geneli için söylenmese de, bazı erkekleri kapsayacak düşüncem şu olur Sevgililerini kendilerinin oyuncağı gibi görmeleri (kız arkadaşları ile diledikleri gibi oynayabilirler) Sahip rolüne bürünmeleri (kız arkadaşları onun haberi olmadan hiç bir şey yapamaz)
Bir kadını açlık değil, ilgisizlik öldürür. Sevmek kadına, ilgi erkeğe yakışır. İlgisiz erkek silgisiz kaleme benzer, her zaman başkalarına muhtaç eder.
İlişki başlar başlamaz kendini karşı tarafın sahibi olarak görme, hüküm sürme çabaları kısacası saygıdan yoksunken de ilişkinin yaşanabileceğine olan inançları.
@masal_anlatan_peri kadınlar kendini böyle sunuyorlarsa bunda erkeğin suçu neki filmlerde dizilerde reklamlarda kadınların kullanılma amacı da bu dikkat çekmek yıllardır bu öğretiliyor erkeğe bunda bizim suçumuz yok onca öanken ve artist var hangisinin bu konuya karşı net bir duruşu var hiç birisinin
oyun bağımlısı biri ise o biraz sıkıntı olabiliyor. oyuna dalıp cevap vermemek gibi. hiç oynamasın demiyorum tabi ki ama gördüğü mesaja cevap vermeyi de unutmasın :( onun dışında çok fazla müdahale etmesi de hiç olmayacak şeyler. her birey kendi kararını verebilir müdahale etmek çok karışmak saygısızlık bence..
@Unser hiç oynamasın demiyorum zaten tabi ki oynasın stres atacak bir alanı olmalı. ancak benim erkek arkadaşım mesajımı gördüğü halde cevap vermiyor oyunun bitmesini bekliyor ve çok sık yapıyor bunu :( sorduğumda da cevap vermeyi unuttum diyor hep aynı şey. bu seviyede olması bana sorun yaratıyor :(
Sinirlenince, öfkesinden ağzından ne çıkarsa söylemek, ben kısıtlama konusun da bana şuana kadar ne yaptığımı, ne giyeceğimi bana söyleyen adamla karşılaşmadım, hayatıma almadım. Çünkü düzgün insanı hayatınıza almak sizin elinizdedir. Tabi ki, sizin de ne giyeceğinizi nerede ne yapacağını bilmek ile tamamlanıyor.
3. kişileri karıştırmak ne istediğini bilmeyen onun bunun lafıyla haraket eden erkekler gerçekten yoruyo halbuki eşiyle kararlar alan ilişkisine kimseyi karıştırtmayan ilişkiler ne kadar sağlam ve güzel yürüyo
Net ve dürüst olup sevgiyi saygıyı ilgiyi eksik etmedikten sonra güllük gülistanlık olur zaten bunlar da bir ilişki de zaten olması gerekenler tabi bir de sağlıklı iletişim önemli yoksa çığ gibi olan sorunların altından kalkmak...
İlgisiz her fırsatta seks konusu açması sonra trip atması ve kızında bunu yapmak zorunda kalması daha ne sayalım ki ilk günlerde çok ilgili olup sonradan malca davranması bir gününün bir gününü tutması valla yıldım iki yıldır aynı kişiyle ayrılıp barışıyorux valla yıldım
Genellemeye vurmayı doğru bulmuyorum ve hani kadın ya da erkek için değişmiyor pek. Ben kıskançlıklarına fazlaca hapsolup karşı tarafın hayatına fazlaca dahil olmalarını yanlış buluyorum.
Başka kızlarla takılmak arkadaşım diyerek takılmak. Bir kadın onun masumca olmadığını anlayacak kadar zekidir. Ve erkek kendi kaybeder kendini bitirir kadının gözünde.
Kadını yönetmesi sürekli kendi istediği şeyi yapmak zorunda sanki kadın ve sürekli psikolojik kışkırtma bu kız bu yemeği yapabiliyor sen anca makyaj yap gibi mesela
Bence en büyüğü ilişkinin cicim aylarında bütün ipleri kadına teslim etmek sonradan erkeğin gururuna onuruna bakılmaksızın kötüye kullanılıyor erkek erkil olmalı ilişkilerde kadınsa zekasıyla erkeğin istediği oluyor hissi oluşturarak yönetmeli erkeği
Dediğin gibi; değişken. En önemli şey sorunlara odaklanmak. Ayrıca ne kadar istekli de olsa fena korkarlar 😏 belki; daha cesaretli ve mantıklı olmalılar 😂😂 beklentisiz veya az beklentili 😂
Cinsiyete yönelik bir hata kavramını kabul etmiyor benim kafam üstadım, hatalar cinsiyetten bağımsız her iki tarafında yaptığı yapabildiği şeyler bence. Tamamen kişilikle alakalı hatta.
Erkeklerin ilk başta fazla ilgiden bu nartması sonra hergün bunu ilgi göstermelerden sıkıldığı için kendini soğutması ya da akışına bırakması
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence en büyük hataları başta ayarlamak için iltifatlar canımlar cicimler olup hevesini aldıktan sonra daha doğrusu kadının onu gerçekten sevdiğini anlayinca kaba saba ve ilgisiz davranmasıdır.
Suç demiyelim de beraber bir şeyleri halletmezden uzak durması beni rahatsız eder. Bencillik etmeyip, keyifle bazı şeyleri birlikte yapmak bence ilişkide ki en önemli noktalardan
Kendi tüm özelliklerini açık edip karşısındakinin eline koz vermekOlgun davranmamak Çok aşırı bağımlı sevmekİlgisiz ve ruhsuzlukSonunda da yalnız kalmak 😂
Erkeklerin ilişkilerde yaptığı hatalar çok zaten hatayı ilişkiden önce yapıyor işte ağzını temizlemiyor koku gitsin diye kıllarını aldırmıyor deodorant sıkmıyor