Sevgilim onu çok seviyorum diye ağlayarak benden ayrıldı şakamı bu?

Arkadaşlar benim Dünyalar tatlısı, şirin talı bir sevgilim var ona o kadar çok ilgi gösteriyorumki tarif edemem onu çok seviyorum, herşeyden fazla değer veriyorum bir kere bile onu üzdüğümü hatırlamıyorum sevgilimle tartışsak bile ben haklı olsam bile haksız gibi davranıp konuyu kapatıyorum sırf o üzülmesin diye sürekli onunla eğlenip, gezdik, tozduk onunla evlilik hayalleri kuruyordum şöyle yapıcaz, böyle yapıcaz diye dün bana geldi Furkan aşkım çok özür dilerim belgi bu söyleceklerim yüzünden benden nefret ediceksin ama ben seninle yapamam dedi senden ayrılmak istiyorum dedi Dünyam yıkıldı o an. Neden diye sorduğumda sen bana çok fazla ilgi gösteriyorsun bu benim inanılmaz hoşuma gidiyor çok iyi bir insansın ama sen beni hak etmiyorsun daha doğrusu ben seni hak etmiyorum daha iyilerine layıksın senin verdiğin bu sevginin 10'da 1'ni ben sana veremem dedi ben doğal olarak itiraz felan ettim ama bu gözleri doldu basıp gitti telefondan arıyorum, mesaj atıyorum cevap vermiyor yani çok ilgi göstererek hatamı yaptım ben? Kızları illaki küfür edip, dayak manyağı yapıp sertmi davranmak gerekiyor seninle kalması için?
Sevgilim onu çok seviyorum diye ağlayarak benden ayrıldı şakamı bu?
Cevapla