sevgilimle 2011 yılından beri ilişkimiz var fakat son 8 aydır ilişkiye girmeye başladık birlikte olduk onun oldum fakat benim hatalarım sebebiyle benden soğumuş gitmiş 2 hafta önce kendi köyünden akrabasıyla ilişkiye girmiş kantladı foto attı şok oldum ama ben güvendim sana böyle mi olması gerekiyordu bende senindim ama senden soğudum ve nefsime yenik düştüm dedi ben kaldıramam böyle şeyi ortada benim hayatım söz konusu 2011 yılından beri ilişki... hata yapmişsin görmezden gelicem tekrar bana döneceksin senn için 3 yıl mı önemli 2 hafta mı dedim hangimizi tercih edecksin dedm o dedi hem akrabayız dedi bende o haltı yapmadn önce düşünseydın ben nolcam burada yarım yamalak hayat dedim tamam askerden gelinceye kadar konuşmayalım dedi diğer kızdan ayrılaym dedi pek güvenim yok ama güvenmek istiyorum sonuçta onun oyuncağı değilm ben naptım ona güvenmekten başka defalarca beni bırakma dedim tamam dedi sizce ne plan yapmakta
Cevabın nedir?
Cevapla
bukadar gücsüz olmayi birakin artik ya! kalk ayaga aglayip kendini harab edince onu üzmüs mü olacaksin? adamin umrunda bile degil kendi hayatina bakiyor. öyleyse sende bak! tamam oldu bitti insansin ve hata yaptin, ki pisman olup kendini üzmenin hicbirseyi geri getirmiyecegini bil. bundan sonra dahacok hata yapmamak icin ugrasman gerekiyor asil, yoksa ilerde simdi yapicagin her hata icin oturup aglayacaksin.
o zevkine bakarken seni düsünmediyse, sende bu saatten sonra son noktayi koyup güclü olucaksin. hic intikam alma islerine girisme olan sana da olur sonra. birak allah büyük seni yaktigi gibi elbet oda yanar simdi degilse bile birsekilde cikar ondan bu. sana yolladigi resimden pay bic nekadar pislik bir insan oldugunu. akrabasi ona güvenip senin gibi onunla birlikte oluyor, seninki o kizla fotograf cekip sana kanitlamak icin yolluyor. nasil bir igrencliktir bu ya... bugün ona yarin sana unutma! dua et allah sana gercek yüzünü gösterdi. bu olaydan sonra hala ona dönmeyi düsünüyorsan ileride burada aglamaman ve sizlamaman gerekiyor cünkü ikinci hatayi bile bile yapmis olacaksin15 Yorumla- +1 yıl
aynen allah razı olsun kardeşim sizin sayenizde gözüm açıldı fikrim değişti artık bakire değilim evet ama isteyerek kaybetmedim hataydı ve bu son hata herkese güvenilmeyeceğini anladım ve asla da birlikte olmam artık bitti
- +1 yıl
sendende allah razi olsun. üzme kendini daima güclü dur zor olsa da. ben öyle yapiyorum bu zamana kadar hicbirsey beni yildirmadi ki neler yasadim neler :))) düstüysem hep kalkmasini bildim. yapamiyorum artik dedigim günler de oldu ama cabuk attim üstümden o düsünceyi, kimse o tatli canini skmana degmiyor hickimse! canin skkn oldugun da yazabilirsin ben burdayim :)
- +1 yıl
tamam canım çok saol
- +1 yıl
neden
En İyi Cevaplar
+1 yılCanım öncelikle kusura bakma ama Aptallık yaptın. Helalın olmayan bir şerefsize neden bedenini teslim ettin? Erkekler böyle kullanırlar saf temiz sevgiyi sonra namuslu kız ararlar kendilerine. Bence üstüne düşme onun, sen zaten fedâarlık yapıp bedenini teslim etmişsin ve o şerefsiz denen adam bunun karşılığında başkası ile yattı. Kendini çek ve hayatına devam et, daha baştan aldatan ilerde daha çok aldatır. Birkere başkası ile yaptî dediğin o kız demezmi sevdiğine beni yarım yamalak bırakıyosun diye? Oda peşini bırakmaz o adamın. Yani önemli olan sen bırak dönerse senindir, dönmezse zsten senin olmamıştır. Allahına dua et ki baştan allah sana böyle uyarı verdi, evlendikten sonra yoldan dönme şansın da olmazdı hayatın mahvolurdu. Bu yüzden kendin için yaşa hayatını. Sabırlar seninle olsun ♥
03 Yorumla- +1 yıl
Allah razı olsun çok haklısın her dedğinde haklısın sorunumla iligilendiğin için ayrıca tesekkr ederm
- +1 yıl
Rica ederim kendini ezdirme sakin
- +1 yıl
tamam canm saol
Arkadasim cocukla iliskiyede girmissi ama inan bana fiziksel olarak kaybettigin sey, aldigin ruhsal yaranin yaninda hicbirsey degil. Bu serefsizle evlensen bir dert, evlenmesen kirlettigi ruhunla bir baskasinin olacaksin. Onu opup veya onunla yatarken bile bu serefsizi hic hak etmedigi halde aklina getireceksin. Ugradigin haksizligi, bir baskasina odeteceksin. İnsallah bu kisiyi gercekten ve tam anlamiyla kafanda degersizlestirir, unutursun bir gun ve gercektrn sana deger veren bir esle yepyeni bir hayata baslarsin.
03 Yorumla- +1 yıl
inşallah ya bende onu istiyorum çok kötü durumdadyım fotoyu gördüm psikolojim bozuldu bide 3 snelk sevgilisi yerine akrabası olduğu için 2 haftalk bir kişiye değişebilyor napiyim ben allah askına aklımdan hiç çkmıyor ellerm ayaklarım titryor :(:(
- +1 yıl
Eh be saf kiz iste guvenmissin yapmissin zamaninda bir hata. İliskiye girmemis olsan bu kadar yaralamazdi seni. Herif akrabasiyla iliskiye giren, bozdugu kiza arkasini donen bir tip bundan ne hayir bekliyorsun ki? Gun gectikce hatiralar, yasadigin seyler zihnini mesgul edecektir. Basta artabilir ama uzun vadede zamanla hepsi bulaniklasacak, unutulacak ve aklina bile gelmez hale gelecek. Ruhunu ondan tamamen arindirmadan asla bir baskasina umut verme. Bu seni, ondan daha kotu biri yapar. Daha gencsin herseyin guzel olmamasi icin bir neden yok. Yeni insanlar, yeni bir hayatin olacaktir. Hayatinoymus gibi dusunme, belliki sen onun hayati degilmissin. Allah yardimcin olsun.
- +1 yıl
keşke onunla öyle ilişkiye girme gibi durumlarm olmasydı keşke olan bana oldu ortada kalan ben 2 hafta içinde kazanan akrabası oldu :(:(
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkek arkadaşın şerefsiz bence
01 Yorumla- +1 yıl
şerefsizin önde gideni p**evenk
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
49Cevap
+1 yılcanım tüm yorumları okudum! öncelikle geçmiş olsun diyorum sana kendini iyi hissetmelisin! kurtulmuşsun o pislikten dua et! evlenseydin zaten boşardı seni! seviyorsun göründüğü kadar akrabası olan kızda seviyor sevmeseydi onunla ilşkiye girmezdi! şimdi soruyorum 2 tane masum kız var bir akraban bir yabancı sen erkek olsan 2 sinide kirletmişsin hangisiyle evlenirdin? tabiki akrabanla çünkü onunla evlenmezsen tüm akrabalarını kaybedersin.tüm akrabaların sana şerefsiz der yüzüne bakmaz! ama yabancı sadece o şerefsiz der oda umurunda olmaz o itin! git garibanın birine sadaka ver kurtulduğuna dua et nasılsa mutlu olacağın biri çıkar karşına
13 Yorumla- +1 yıl
ama ben bunu hakkettim mi allah aşkına madem bir bok yiyecek neden beni bu duruma sokup yapttı diğeryle :(:(
- +1 yıl
şerefsizlik başka bir şey değil insanlar sürekli haklarını alsaydı herşey yaşam hayat adil olsaydı kurallara mahkemelere ne gerek vardı
- +1 yıl
:(:(:(
Gercekten kendine yedirebiliyorsan onun yaptiklarini birsey diyemicem. Ama unutma kimse senden degerli degil bu hayatta. Evet bir hata olmus ona güvenip onunla birlikte olmussun ama bu dünyanin sonu degil. Herkes bir hata yapar. Seni seven her haliyle sevmeli. Simdi seni birakip baskasina giden ilerde kim kim bilir neler yapar. "Ben baska kadina gittim, beni yinede geri istedi" düsüncesi ile yasar. Bence cok iyi düsün derim. Kendini ezdirme. Allah büyüktür, daha neler gelip gecicek. Sende elbet birgün mutlulugu bulacaksin.
13 Yorumla- +1 yıl
inaşalah canım ya şu an ben burada ağlarken o kızla kimbilir ne konusyolar nasıl mutlular bana en çok koyn da onca senelk sevgilisni 2 haftacık bir kıza değişmesi nerde tüm bu yaşananlar :(
- +1 yıl
Kiz kuyruk sallamiski erkekte kabul etmis. Nefsine yenik düsmüs. Kendine hakim olamamis. Affedilmeyecek bir hata onun yaptigi. Agliyorsun, elinden birsey gelmiyor ama degmez inan bana. Böyle bir erkek icin degmez. O yillari hicmi düsünmemis o kizlayken? Demekki düsünmemis. Sende simdi düsünmemeye calisacaksin nekadar basaramasanda. Sadece kendini bitiriyorsun böyle yapmakla. Cik gez arkadaslarinla vakit gecir. şu an senin ihtiyacin olan seyler bunlar. Güclü ol
- +1 yıl
inşallah atlatacm bu olayları ama kızlığım gıttı olan namusuma oldu onu hiç affetmicem nasıl vicdanı var onu seçerken beni bırakabiliyor ben o ilişkye girmedn önce defalrca ben korkyuroum beni bırakacaksın diye bırakma beni dedim seni bırakmam hiçbizamn dedi hani nerde nerde bu sözleri nerde allahım salak gibi gittim inandım onun laflarına :(
Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı. kimi erkek ilişkiye girince soğuduğunu söyler sevgilinde de böyle olmuş olabilir her ne olursa olsun sevseydi sana bu kadarını yapmazdı. kendini ona karşı güçsüz gösterme. seni sevgini kullanmış belli ki. sana en baştan başkasını tercih ediyosa zaten ilerde nasıl güveneceksin. kusura bakma ama şerefsizlik denir buna.
ona ne kadar çok güvenmek istediğini tahmin edebiliyorum. ama istediğimiz herşey olmuyor bunu unutma. hayatım söz konusu diyorsan kimse senden önemli değil. seni gerçekten seven insan seni her türlü kabul edecek iyisiyle kötüsüyle o yüzden dik dur. ve bundan sonrasında kendinden taviz verme03 Yorumla- +1 yıl
öyle de bu yaram hiç kapanmayacak :(
- +1 yıl
tamam canm
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynısını yaşadım 2007 ile 2010 yılları arasında 16 yaşındaydım o istedi dye her halt yaşandı, beni hiç bırakmıycanı zannettm 3 yıl boyunca en ufak hatamda dalga geçer gibi bitti bu sefer dedi resmen yüzüme karşı ortada kaldın tavırları aldı beni sevmedi sadece kullandı bense ona hep mecbur olduğumu düşünerek katlandım, sonra gün geldi benm sana hiçbir mecburiyetm yok seni yaşanmadı sayıyorum dediğim günden sonra köpekler gbi yalvardı 2 yıl bırakmadı peşimi ama hiç yüz vermedm şuandada çok güzel bir evliliğim var, anlıycan böyle fırsatçı köpeklere daha fazla fırsat vermyceksn koy tekmeyi gitsin.
07 Yorumla- +1 yıl
aynı kişyle evlenmedin dimi?
Cevap sahibi+1 yılHayır tabiki
- +1 yıl
aman peki evllğn nasl
Cevap sahibi+1 yılÇok güzel hamd olsun
- +1 yıl
aman nazar değmesin :(:(
Cevap sahibi+1 yılAmin saol , sende çok mutlu olursun inşallah
- +1 yıl
sanmıyorum ya:(
+1 yılumut fakirin ekmeğidir derken boşa dememişler sanırım...
herşey ortada olmasına rağmen neye kime güvenmek istiyorsunki sen..
biriyle ilişkiye girdin diye onun olmuyorsun bunu aklından cıkar ilk olarak.. senin tek sahibin war o da kendinsin gene..
bir an önce bunları aklına sok ve hayata devam et.. takılıp kalma aptalın teki için..01 Yorumla- +1 yıl
haklısın:(:(:(:
Ya bak. Böyle erkeklerden nefret ediyorum o başkasıyla olmuş nasıl kabul etmeyi planlıyosun? Yapma bence. Bana kalırsa affetme. Öyle insan seni gene aldatır sırf ilişkiye girdim diye evlenip tüm hayatını mafetme. Herkes bakir veya bakire degil bu hayatta. Namus evet önemli ama zaten gitmiş giden. Böyle bir erkekle evlenip tüm hayatını zehir etme. Hayatın boyunca aldatılırsın.. Boşver bırak peşini bir kadının gururu olmalı.
03 Yorumla- +1 yıl
affetme ama ben yediremem bunu kendime orospumuyum ben de onun la bişey yasadım çok pişmanım ama pişmanlık fayda etmiyor ilk ve son olsun dedim olanlara bak kızlığım gitti gururm da gitti zaten ne fark ederki:(
- +1 yıl
Bak eğer evlenirsen , tüm hayatın boyunca sen ezik kalcaksın o adamın karşısında. o* degilsin asla. Güvenmişsin yapmışsın o* olan o erkek orospusu hemde. çekip gidip başkasıyla yapan o eğer ailenle ilgili çok büyük sıkıntı yasarım diyosan hiç yapmcaktın yapmışsn bunun yolları var ne bileyim ama o adama dönme bunları baştan düşünseydin olmazdı böyle. Bir sürü kız heba oluyor aynen bu şekilde :( üzgünüm ama seni rahatlatacak bisey diyemiyorum ne diyebilrimki.. Ama dönme bekleme hayatına bak baska biryle yasama bunları
- +1 yıl
canım 2.sevgilim fakat ben bin pişmanım başkasıyla nasıl yapabilirim bidaha onun yaptiği hadsizliği ben yapamam allah benim belamı versin ya of off çok salağım hayatımı mahvettim
İşte ibretlik bir ilişkide sınır öyküsü... Hani bir deyiş vardır;laf ağzından çıkmadan senin esirindir çıktıktan sonra sen onun... Kızlar içinde bu sanırım şöyle olur; ilişkiye girmeden önce erkek senin esirindir ama ilişkiye girdikten sonra sen erkeğin... O adam olsa zaten o haltı yapmazdı iki haftada. Emin ol senle de evlenmez o...
015 Yorumla- +1 yıl
akrabası daha değerli evlenmez ama bu vicdanla nasıl yaşicak o mutlu olabilecek mi ben bu durumdayken allah askına :(
- +1 yıl
o da doğru haklısın pişman olur bence eminm ama olsun da yani benm çektgm acıyı o da yasasın istiyorum...
- +1 yıl
offf :(:(:(
- +1 yıl
olmaz bencede yani
- +1 yıl
tamam
- +1 yıl
aynen çok haklısınz
- +1 yıl
aldım hemde fazlasıyla ilerde yapamicam şeyler hatta kaybettim namusmu bir kişi yüzünden bana yine de koruyorum onu çok pişmanım hatalrım için ama pişmanlık bişey fayda etmyor
- +1 yıl
inşallah...
+1 yılkızım sen ne saçmalıyorsun ya?
nerde senin gururun
tamam ilişkiye girerek bir hata yapmışsın öyle görüyorsun ve sırf bu yüzden kendini ona muhtaç mı hissediyorsun?
saçmalama
bu adam ömrüm boyunca seni bir yerlerde unutup başka bir yere gitmeye meyilli
ayrıca hayatın bir zara bağlı değil
ve şimdilik bu konuyu hayatında senden başka kimsenin bilmesine de gerek yok025 Yorumla- +1 yıl
ama öyle ilk defa bu duruma düştüm ve önem veririm :(
- +1 yıl
önem vermeni anlıyorum
ama hayatını yanlış bir insana bağlama çabası neden?
bir hayal et neler olacağını düşün bir - +1 yıl
öyle de geleckte nasıl evleneceğim ben karsımdaki bakir kişieye bakire olmayan kabul eder mi sence hem başkasıyla birlkte olnca da yapabileceğimi sanmıyorum...
- +1 yıl
elbette kabul edecek biri çıkar karşına
başkasıyla yapamam diyorsun merak etme zamanla bu değişecek
ama sen kendini köleleştirme
zihninde başlamışsın köle olmaya - +1 yıl
evet çok haklısın cevaplarınızla braz olsun rahatladım kendime geldim iyi ya da kötü bişey düşünmeye başladım :(
- +1 yıl
hayatının merkezi bir başkası değil
sen olmalısın
herşeyi akarına bırak
kime güvenmen nasıl güvenmen gerektiğini öğrenceksin daha temkinli davran
acı bir tecrübe yaşadın
bunu senden başka kimsenin bilmesinede gerek yok şu anda
ilerde gerçekten güvendiğin biri olur
başta bu durumu izah edersin bbir hataydı diye
zaten ön yargılı olursa ayrılırsın olur biter - +1 yıl
öyle de ne bileym söz konusu namus ortada kalmak bana çok koydu bide kaç senelik kişi tarafından haftalık tanıştığı sırf akrabası diye onu kötü olmasın diye onu seçmesi çok koydu bana çok
- +1 yıl
merak etme içinde ki acı öfke kin soğuyacak zamanla
sadece sakin ol
hata, hata ile telafi edilmez - +1 yıl
haklsın:(:(:(
- +1 yıl
artık asma suratını
hayat devam ediyor ve zamanın telafisi olmaz asla
üzülerek harcama derim - +1 yıl
kalbimin accısı olayları aklımdan teker teker gecirryor elim kabimde nefes aldıkça batıyor sızlyor aglayasm gelyor :(:(
- +1 yıl
ağla içini rahatlat
ama sakın uzun sürmesine izin verme
ne zaman dertleşmek istersen özelden mesaj atabilir ya da buradan soru altına cevap yazarak dertleşebilirsin benimle
ama kendini güçsüzleştirme değmeyen bir adam için - +1 yıl
haklısın işte değeri yok ama olanlar aklıma gelince hele kendime kızıyorum nasıl böyle bir şey yaptım ben diye
- +1 yıl
dediğim gibi acı da olsa tecrübe
üzülmenin faydası yok artık - +1 yıl
aynen
- +1 yıl
umarım daha iyisindir şimdi
- +1 yıl
değilim hiç iyi değilim ileride ne yapcgm beni istemeye gelen kişiye nasıl konucagm ben ne diyip nasıl yüzüne bakıcam allah askına nasıl anlatacam durumu :(:(
- +1 yıl
açıkça anlatmak zorunda değilsin
sana tavsiyem
yeni tanıştığın biriyle sohbet ederken arada sorarsın
bekaretin önemi sence nedir diye
zaten ona göre az çok tahmin edebilirsin - +1 yıl
:(:( anlar karsındaki de zaten bunu soruyorsa başka bişey var diye
- +1 yıl
seni bir kızlık zarı için sevecekse biri zaten hiç sevmesin
- +1 yıl
:(:( önem verenler çok yani nasıl kabul etsin allah askına oğlan bakir kız değil kabul edermi herkes ilk olmasını ister
- +1 yıl
bakir erkek sayısı sandığından daha az emin ol
- +1 yıl
hm anladım
- +1 yıl
artık üzülme geleceğini düşün
ona göre adımlar at - +1 yıl
aynen çok saol
genelde hikayenin sonu böyle biter...lakin şuda bir gerçek senle 3 senelik beraberliğini bitiriyo başkasına gidiyo şimdi sana dönse ne değişecek güvenebilecek misin sıkılmış senden..gerçekten bu adamı seviyomusun yoksa ilkim oldu ortada kalmayayım düşüncesinde misin
15 Yorumla- +1 yıl
seviyordum ama o fotoyu görünce bir tuhaf oldum benim yanımda olmasa bile huzur veriyordu bana güven veriyordu ailemden biriymiş gibi hiç yabancılık çekmedim ona karsı hep açık sözlü oldum fakat benim onu kandırdığımı düşünüyor ve soğumuş benden karsındaki kişiden soğuyup karsındaki kişi neden hep bir olma cabasına girsin ben değiştirmek istedim ayakta tutmayı iyleşmeyi çok istedim dedi bana benim ol hep sana sımsıkı sarılaym diye ama ben salak kandım işte önceden defalarca söyledim bak eğer böyle birseyi yapıyoruz evlilkte olack dimi diye ben seni bırakmam diyordu şimdi akrabasıyla birlikte olmuş bana çok koyuyor bu ben ona güvenmişim benim yerime onu tercih etmesi canımı acıtıyor sırf akrabası diye onu seçiyor nerde bu 3 senelik hatır nerde 2 haftanın namusu mu önemli 3 seneleğn mi ben önem veririm bunda çok iyi biliyor öyle hadsizlk yaptı beni ortada bıraktı ben hatanı kabu edyorum dedim bak yine affetm hep namusum hem de o iğrençliği yaptığı halde unutmak isitoyrum
- +1 yıl
belki seni kandırdı ya da belki zamanla sıkıldı ikisi de olabilir bu zamanda çok olağan şeyler haline geldi pek bir değeri yok artık sevginin, verilen sözün.. sen şimdi öyle diyosunda bunu yapan bir adama ileride nasıl güveneceksin ki? hem sıkıldım diyo, illa ilkim oldun diye adamı bağlayamazsın ama uğraş tabi boş bırakırsan iyice kopar emek harcamak mücadele etmek lazım haklısın
- +1 yıl
yani ben ugrasmayı bıraksam beni rahat biri olarak görecek herkese veriyor diyecek benim için çok önemliydi neden diğer sevgililerm de yapmadım o haltı da tek bunda denedim acaba :(
- +1 yıl
denicem inş. yıkılmıcam :(
+1 yılablacm biraz gururlu onurlu olun...hayat meselesise yapmicakdin bunlari basdan...yani sonradan aklinami geldi...o cocugun sana dönüceni sanmiyorum gecmis olsun..yani birde resim yollamis sana kendini sogutmak icin anlamak istemiyorsun sanirim zorla güzelik olmaz
05 Yorumla- +1 yıl
olan oldu ama ben de mahvoldum işte :(
- +1 yıl
biliyorum söylemesi kolay fakat önüne bakmalisin..hayatindan tamamen cikar onu...kizlik meselesini fazlada takma kafana seni seven böyle sevsin sevaplarinla günahlarinla
- +1 yıl
off ama yapamam ben böyle yaşayamam ki :(
- +1 yıl
yasarsin daha dogrusu yasamayi ögrenmelisin...bu sekilde dahada mutsuz olursn cocuk sana geri dönse bile mutlu olamicaksn kafandan cikarabilicekmisin seni aldattigini? hem bikere aldatan tekrar aldatir buna emin olabilirmisin...sen bu kadar degersizmisin?
- +1 yıl
değilim tabi çok saol :(
bu noktadan sonra ne güveni eleman serefsiz neyi anlamıyorsun seninle olmak için oynamış sana istediğini fazlasıyla alınca başka limanlar bulmuş kendine sen şimdi bu elemanı gerimi istiyorsun yapma böyle birşey sakın yapma yeni birini bul ona karsı dürüst ol yeter
01 Yorumla- +1 yıl
lanet olsun seviyorum ki yaptığı haatyı kabullenebiliyorum ama bilmytorum onu hayatndan çıkartmak istyrum artık siz haklısınz
Aşk İlişkileri konusunda 331 cevap paylaştı. asker bahanesiyle zaman kazanmak unutturmak ardından bırakmak belli bence güvendin diye hata sayma ya evlenip terketseydi gidiyorsa gitsin birlikte olmayla ölüm yokya bir şekilde sende hayat kurarsın 2 damla kan ve 200 gram etmi senin namus anlayışın bence gidene dur deme gidiyorsa zaten hiç senin olmamıştır.
09 Yorumla- +1 yıl
biliyorum öyle bir halt yapacağını askerlik bahanesiyle unutturmaya çalışacak ama kendimi o* yerine koymaktan nefret ediyorum...
- +1 yıl
bence sevdiği bir insanla yattı diye kimse o... olmaz bence kafanda cinselliği yanlış yaşıyorsun öncelikle askerlik falanda düşününce çok gençsin yaşın kaç sen onunla yattıysan oda seninle yattı yani karşılıklı yaşanan bier duygu cinsellik yürmediğinde ilişki cinselliği bahane ederek mutsuz etme kendini hangi şehirdesin yaşın kaç?
- +1 yıl
Ankara 19 a 5 ay sonra gircem
- +1 yıl
ilk konuşma zamanlarımzdaydı eski sevgilime dönmüştüm fakat aynısını o da bana uyguladı ama birbirimizi kabul ettik ve hala eski sevgili sorunu gözümn önünde aldttn beni demesi sorun bu yani o yüzden de böyle bişey yapmış allah onun belasını versin hersey yapsaydı da bunu yapmasydı bana
- +1 yıl
haketmiyor seviyorum görsün istedim onun yanında olarak kendimi kanıtlamak istedim onu bırakmadım ama o benim sırtımdan bıçakladı hep darbe hep en çok neye kızıp söyleyemiyorum biliyo musn benden başka biriyle daha yattıgna kırılcak diye korkuyorum yargılamak istemyorum sadece neden böyle bişey yaptığını anlamak için kızmadn sinirlnmeden anlamaya çalıyorum ama hala salak ben gidip o kızı akrabasını tercih ediyor kalbim acıyor çok kötü sızlıyor :(
- +1 yıl
tatlım bence kendini çok yıpratıyorsun belli bir süre geçsin emin ol sadece gülümseyeceksin bu haline arkadaşım kafana takdığın gözünden akan yaşa değecek olsa sorun etmem bence kendini dinle biraz bu ayrılığı biraz askıya al zamana bırak bırak tek erkek o kalsa ne olacak sana bir parça et olduğun için değil sevdiği için güvenmeliydi eskiden bir sevgilim vardı kız tecavüze uğramış hayata küsmüş onu hayata baglamak için 2 yılımı verdim sonra baktım çok iyi biri ama benim yaşantım tarzıma uzak bu yüzden ayrıldık hala görüşüryoruz evlendi ve artık mutlu emin ol sende çok mutlu olmayı hakediyorsun
- +1 yıl
offf off kalbim sızlıyor çok fena bu acıyı çekmek için ne yaptım ben de beni 2 haftalık bir kıza değişti :(((
Gizli Üye(36-45)+1 yılvay arkadaş ya neler varmış neler. akrabasıyla ilişkiye giriyor bide fotoğraf gönderiyor. sen sevdiğin için onun olmuşsun ama o sende ki misyonunu tamamlamış. kusura kalma ama unut onu, hayatına devam et. seninde falan fotografını çektimi sonra tehtit falan eder. edersede git hemen polise. Allah yardımcın olsun.
01 Yorumla- +1 yıl
yok yaptırtmadım hiçbir zamn tehtt edecegni snamam ederse ki akrabası ile fotosu elimde ailesne verrim
O insan diyemeyeceğim kişi bence çoktan beri akrabasıyla görüşüyor.Seni dilim varmıyor söylemeye ama kullanmış.Şimdide senden ayrılmak için bahane arıyor.Senin hatan evlenmeden ilişkiye girmen olmuş ama sonunda ölüm yokya. bundan sonrasına bakacaksın artık.Peşini arama dönerse bu sefer sen ona tekmeyi vur.
08 Yorumla- +1 yıl
ama hayatımı mahveden o dönerse neden vutaym tekmeyı :(:(
- +1 yıl
oruspluk mu yoksa namusun peşinden koşmak mı bu o* olan bırakır başkasına gider namus peşinden koşanda bana sahp çıksın diye ona köle olmaktır bende öyleydim ama fikrm şu an itibaryle değişti ne kadar hata yapsam bundan sonra yapmam asla ve dersimi aldım bakire olmasam ortada kalsam bile artık ona dönmem
- +1 yıl
resmen sana o* demiş sen hala onun peşindesin dedin neresi yanlış anlama
- +1 yıl
tamam aynı şey bana o* denlyo
Kardeş dünyadaki bütün insanların hevesleri ve istekleri vardır ama insan oğlu çiğ süt emmiş ve bir şeyi elde ettikten sonra o kadar heves boşa gider seninkide böyle olmuş sendeki elmas madeni artık onun için kurumuş kısacası o sana geri dönse bile tekrar başka arayışlara geri dönecek boşver gururu yolver sonuçta hamile değilsin bişey değilsin ileride daha çok pişman olursun 3 yılını harcamamak için bir ömrüünü harcama
06 Yorumla- +1 yıl
haklısın çok haklısın ama benim ne suçum var suç benim mi ona güvendim ben sadece verdim kötü oldum o* yerine düştüm resmen sevgilim eskiye karsı yeniyi terch etti o akrabasymıs ben neyim burada
- +1 yıl
Senin suçun yok aslında adamın ibneliği ama bir kadının bekareti iki bacağının arasında değildir bence o yüzden üzülme kurtuldum diye sevinmeni tavsiye ederim herkesin bir kuyruk acısı vardır yıkılma ayakta kal öldürmeyen şey güçlendirir hayata daha sağlam basarsın ama asla geri dönme yoksa yavaş yavaş yüzsüzleşiyo insan
- +1 yıl
haklsıın valla sizden aldığım cevaplar kendime getiriyor beni :(
- +1 yıl
çok saol gerçekten çok faydan dokundu allah razı olsun ilgilendiğin için
seni avucunda sanıyor şu an yani ona mecbursun sanıyor o nedenle bu tepkisi bence gelir mutlaka yeni kız şu an heyecan veriyor olabilir ama 2 haftada ilişkşye girdiğin bir insandan çabuk soguyacaktır sen ne yapmak istediğine karar ver bence bir kere yapan her zaman yapar sonuçta sen ona istediği herşeyi vermişsin dışarda aramak saçma olan olmuş giden gitmiş onu düşünme mutlu olmanın yollarına bak bence düşündükçe daha mutsuz olursun
029 Yorumla- +1 yıl
istemiyorum artık bende kararımı verdim önce bekleme cabasındaydım ama siz haklısınz evllk olsa huylu huyundan vazgeçmez akrabsyla yapanla birlkte bir kız daha bulur onunla da yapar :(
- +1 yıl
aynen öyle güçlü olucam artık
- +1 yıl
aynen o orada yeni sevgilisyle gülüp eğlenrken ben burada ağlamamm bişey ifade etmyor umursasa bunları yapmazdı bana
- +1 yıl
aynen ama Sonradan pişman olur mu ki akılna gelr myim?
- +1 yıl
istemiyecem evet ama benim şimdiki durumu mu da ona da çektirmek istiyorum napmam lazım ağlasın perişan olsun beni kaybettiğini kafasını duvardan duvara sürtsün ben ona hiçbşey yapmadım ki doğum gunu yaklasrken ben ona ne hediye alması cabasındaydım ama serefsiz arkamdan elalemin kızlarıyla yatıp kalkyomus tövbe estagfrllah ya
- +1 yıl
mesaj gönderemyorum size
- +1 yıl
bu mesajı gönderemzsinz diyor çünkü
- +1 yıl
açıcam tamam
- +1 yıl
açtm
- +1 yıl
analdm sen ayarları ac o zman ben atym
- +1 yıl
hayır...
- +1 yıl
burdan söyle o zamn
- +1 yıl
aman bosver ben o karaktersize kılımı bile kımıldatmam artık
- +1 yıl
yani...
- +1 yıl
şerefsiz ya
Aşk İlişkileri konusunda 907 cevap paylaştı. hatayı o değil sen yapmışsın. öyle evlenmeden ilişkiye girmeyecektin.şimdi bu saatten sonra sana düşen ondan ayrılmak ve hayatına devam etmek. bir daha da böyle hatalara düşmemek. hayatım mahvoldu diye de düşünme. kendine yeni bir yol çiz ve hayatına devam et
02 Yorumla- +1 yıl
Verene yok mu diyorsun ilk kendin bazı davranışları yapma sonra karşındakileri suçla
- +1 yıl
kime dedin bunu? denizerdenizer kullanıcı
+1 yılAllahın adaletine sığın ve aynı hatayı bir daha yapmamak kaydıyla tövbe et. O adamdan da uzaklaş Allah sana yardım edecektir. O bile kullarının ayıbını örterken , kullarının seni bir zar parcasıyla yargılamaya hakkı yok.
03 Yorumla- +1 yıl
allah razı olsun çok iyi moral veriyorsun çok saol :(
- +1 yıl
düşüncelerim bunlar, hepimizin başına gelebilir sonuçta insanız yanlış ya da hata yapmak hepimizin düştüğü durumlar. Allaha sığın arkadasım, kalpleri birbirine ısıtan yalnızca Allahtır. ondan başkası yardım edemez sana
- +1 yıl
aynen haklısn
Gizli Üye(30-35)+1 yılAh be kızım her bana güven diyene güvenilir mi erkekleri de anlamıyorum ben buluşma sözü verip gitmesem acaba ahını aldım mı diye düşünürüm herifteki lükse bak o adamdan hayır gelmez boşu boşuna hayatını yaktığına değmez gerekirse kızlık zarının bir yolunu bulursun evlenme o itle.
03 Yorumla- +1 yıl
evlenmicem artık
Cevap sahibi+1 yılİlla zar takıntnın varsa da ufak bir operasyonla yaptırırsın boşver bir hata için tüm hayatını yakmaya gerek yok ilerde sen evlenmek istedin der ve başkalarıyla da yatar bu adam hayır gelmez.
- +1 yıl
ewt gelmez anladım artık
Gizli Üye(36-45)+1 yılBöyle bir insan ile hala beraber olma düşüncesine kapılman bir kere kendin ile problemin var senin güven duygun zayıf, ilişkiye girmeden önce düşünecektin sende de büyük hata var, bir de sana anlatmış durumunu bu olaydan sonra birbirinize dönmeniz mide bulandırıcı olur. Bu kadın milletinin aklı bazen uzayın dışına mı gidiyor merak ediyorum.
05 Yorumla- +1 yıl
evet hatalıym çok buyuk haatayı ben yaptım hatta allah benm belamı versin off off :(
Cevap sahibi+1 yılBela anma nasuh tövbe ile bir daha hiç yapmamak üzere söz ver. Rabbim duanı kabul edecektir. Hatandan ders al ve bir daha yapma bu kişi ile de kesinlikle görüşme.
- +1 yıl
tamam görüşmeyecm artık :(
Cevap sahibi+1 yıl:) :)
- +1 yıl
:/:/
+1 yılOlayın mağdur pozunu bırak, atak pozisyonuna geç.
Mağdurlar kazanamaz, saldır madem.
Herhalde ailesi bu işi dolayli yoldan ogrensin istemez.
Bu sığıra da guvenme. Yallahhhh gonder.023 Yorumla- +1 yıl
ailesine söylemeyi düşünüyorum zaten
- +1 yıl
Basin derde girmeden söyle bilsinler. Postala onu da
- +1 yıl
neden benim basım derde girsin ki :(
- +1 yıl
Belki sandigindan da karaktersizdir. Seni senle yattigini anlatmakla tehdit eder. O sana attigi fotoğraf sende mi hala? Öyleyse mis gibi kullanirsin
- +1 yıl
evet telefonmda hala o kadar da terbiyesizlik edepsilk yaparsa buyrusun yapsın ama götü yetmez ona bence sonuçta iki kişiyle birlikte oluyor bana iftra atack olursa diğeri şüphleneck bence hiç kurcalamaz olayı derim ha öyle bir halt olursada ailesine göderrm anında fotoyu
- +1 yıl
Tut o fotoğrafı. Gizli mi çekmiş yoksa kız da haberdar mı sence?
- +1 yıl
kızın yuzu gözükmüyor buyuk ihtamalde kzın haberi yok gizli çünkü omuzna yaslanmıs kız ve yuzu gözkmuyor
- +1 yıl
Peki kızı tanicaklari bir mekan mi, ya da vücutta onun o olduğunu belli edecek bir iz, bir yara vs?
- +1 yıl
mekan araba arkası neresi olabir bilmyorum kza bakamadm fotya da tam bakamdm sadce baktm geri kapattım utandım su halimden
- +1 yıl
Kızın o olmadigini iddia edebilir mi yoksa yeterince inandirabilir misin onu diyorum... Ya salla bence ya amaaaan.. Degmicek bisey zaten.
- +1 yıl
inandıracak bişey vulunmaz kafa bilek kol gözüküyor sadece :(
- +1 yıl
Ama sana bunu söylediği mesaj var.
Ya ispatlarsin da sallaaaa - +1 yıl
ne measjı var
- +1 yıl
E yazmamis mi sana bunu. Ya neyse ne. Salla bence. Pislik bir insanmis.belli oldu.
- +1 yıl
aynen lanet olsun onun kişiliğine de karakterine de :(
- +1 yıl
E tamam napalım yani, hayret bişey. Takılacak, uğruna üzülecek bir herif değil ki bu karaktersiz :) Takılmaaaaa... Olan oldu napalım, salla be
- +1 yıl
olan bana oldu ortada kaldım o başkasıyla gülüyor basksana ilgi gösteryor artık lanet olasıca :(
- +1 yıl
Sen bekaret davasına takılıyosun tabi şimdi. Ama ya gidip te bana bunu bunu yaptı deyip ortalığı ayağa kaldıracaksın, ya da sallayacaksın. İçinden nasıl geliyorsa. Ama kendi başın ağrımadan
- +1 yıl
elimden ne gelrde ne yapabilrm ki ben dış kapının dış mandalı ama sessiz kalmak istemyorum onun ki namus da benm ki ne
- +1 yıl
Ailene yansırsa senin de canın yanar belki diye dedim. Ama senden faydalandığını söylersin, sana resmi attığındaki yazışmalar vardır muhakkak. Orada da öbür kızı patlatırsın işe. İyice ayvayı yer. Kıyameti koparabilirsin. Yanına kar kalmasın diyosan buyur
- +1 yıl
yaparım bana yazıklarnı kullanrm mutlaka benim canm yanyrsa onunkinde ben yakarm iki kişiyle ilşkye girmek neymiş gösterrm
- +1 yıl
Ne diyim kolay gelsin :D Ona da geçmiş olsun
- +1 yıl
saol
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. evlilik mi düşünüyorsun sen bunla evlenmeden bunu yapan evlenince neler yapar be salla gitsin o senin peşini bırakmaz zaten artı sana kalmaz zaten akrabasını yamarlar ona
07 Yorumla- +1 yıl
ama kız vermiş erkektemi suç şmdi
- +1 yıl
salla gitsin de yani yaptığım bir hata var ortada haytım var
- +1 yıl
diğer kız da vermiş? o kızın ne sucu var erkkte tabi kız benim olduğumu bilse onada verir miydi?
- +1 yıl
lanet olsun ben ne yapicam peki akraba kendi namusları temizlenyrda benim namusm nolucak o vicdan la rahat bir evlilk yaşayabilecek mi o kızla :(
- +1 yıl
inşallah
+1 yılyüz verme, götünü kaldırma, ayrılırsa ayrılsın başkasıyla mutlu mesut yaşarsın. onunla ilişkiye girmemen lazımdı ama olan olmuş. dediklerimi yap sıkma canını :)
05 Yorumla- +1 yıl
çok sinirlendim ona demediklerimi dedim dün bana sen ben senin bilidğin o* çocuklarından değilm demiştin neden onlardan biri oldun sen dedim öyle oldum ama dedi sonra bak hata yapıyorsun dedim tekrar gururmu bırakrak ama seçmedi beddua ettim yeter artık ben senn yanında olunca bir tarafın kalkıyo dedim watsapı silecem numaramı değştrcem dedi değiştr sil allahın belası ne bu böyle defol git ama o kızla hiçbi zaman mutlu olamazsın inşallah dedim şimdi de o kadar beddua ettin benmle olmayı düşünme artk yorma kendni dedi seçmesin aslında böylesi daha iyi oldum o varken huzurluydum fakat bu yuzunu görünce etrafm aydınlandı
- +1 yıl
önündeki maçlara bakmalısın artık sıkma canını :)
- +1 yıl
nasl önündeki maçlara bak ya allah askına geleceği nasıl düşünebilirm bu durumdayken
- +1 yıl
düşünmezsen ilerleyemezsin zaten. birkaç gün tüm acıları olmasada çoğunu yani atabildiğin kadarını atmaya bak. eskiden yaptığın her şeyi yap, gez eğlen gül spor yap tv izle falan ondan kalan ne varsa yok et ve hatırlama onu. onu görebileceğin yerlerden uzak dur. ismini hatırlama. sonra uzun bir süre olsada unutursun. ama 1 yıl gibi bir süreden önce unutman zordur bence. sakın ola pes etme. başkası çıkınca mutlu olacaksın ama hemen güvenme :) bol şans
- +1 yıl
KİMSEYE GÜVENEMEM ARTIK
Evlenmeden niye böyle bir ise kalkistin sonucta o bir erkek akli baska seylerde genelde kendini ilk gecene saklamaliydin simdi ara bul seni oyle kabul edecek birini
11 Yorumla- +1 yıl
evlenemem ki
Aşk İlişkileri konusunda 514 cevap paylaştı. sana dönse ne değişcek? eskisi gibi güvenip evlenebilcen mi? güven olmadan evlilik olur mu? evlilik olmadan böyle şeyler yaparsan sıkılırsın tabi. çok hata yapmışsın.
017 Yorumla- +1 yıl
ne yapmam gerek unutmak istiyorum ama ben
- +1 yıl
seviyorum ve ne yapacagmı bilmyorum :(
- +1 yıl
evet farkındayım ama gönlüme söz dineletmyorum
- +1 yıl
haklısın:(:(
- +1 yıl
iyi olur çok saol
- +1 yıl
çok teskkerler
- +1 yıl
şu an cevaplarndan dolayı biraz da olsa rahatladım ve ne yapmam gerktgmi bilyorum evlenmicem ne kadr bakire olmayp ortada kalsm da onun gibisyle evlenmicem
- +1 yıl
hayr yanlş anlmm
- +1 yıl
tamm
Bir erkege beni birakma dediysen birakir kosarak uzaklasir
Gitme dersen gider
Agzina sicarsan basini bekler erkekler bole gulum rahat batiyor01 Yorumla- +1 yıl
bırakma beni dedim tamam dedi ama bilmiyorum benim hayatım da söz konusu o diğerini seçiyorsa ben de kendimi düşünürüm çok haklısın her lafında
+1 yılGeçmiş olsun. Yapman gereken önüne bakıp, bacaklarının arasından sızan bir kaç damla kanı namus kanıtı olarak görmeyen sevip sevilebileceğin insanı beklemek...
03 Yorumla- +1 yıl
yalan söyleyemem kimseye evlenmem de zaten
- +1 yıl
Sana kimseye yalan söyle demedim önüne bak dedim. Elbet birgün karşına biri çıkacak o zaman ona herşeyi anlatırsın karşındaki insanda sevdikten sonra anlayış gösterir merak etme
- +1 yıl
inşallah :(
bu kızlar evlenmeden sevişince terkedileceklerini anlaması daha çok uzun sürer mi acaba
13 Yorumla- +1 yıl
neden öyle diyorsun
- +1 yıl
açık konus
- Aşk İlişkileri konusunda 780 cevap paylaştı.
+1 yılAdamdaki rahatlığa genişliğe bakar mısın. Kızlar hep böyle böyle hayatlarını karartıyorlar. Yapacağın şey affetmemek.Bir ömür öyle iğrenç birine tahammül mü edeceksin.
01 Yorumla- +1 yıl
ama çok yanlış yaptım hayatım mahvoldu kızlığım gıttı nasıl bir hayat yasyabilirim ben allah askına beni almak zorunda
sen onun isteğini altın tebside sunmuşsun arıdır bu illa bal yapmak ister ve daha çok çiçeğe konacaktır
09 Yorumla- +1 yıl
lanet olsun ona
- +1 yıl
allah onu bildiği gibi yapsın
- +1 yıl
:(:(
- +1 yıl
tamam mesajm acık yazabilrsin
- +1 yıl
tamam taym mesaj ben
+1 yılVay bee hayata bak. Allah yardımcın olsun öncelikle. Sana tavsiyem ondan uzaklaş. Şimdiden böyle yapan evlenince neler yapar. Hemde aklıda kalbide sende değil emin ol. Olsaydı ilişkiye girmezdi. bir başkasını alamazdı hayatına.
05 Yorumla- +1 yıl
evet acı ama gerçekler bunlar ben yaptığımla kalırım sadece :(:(
- +1 yıl
Ah Be bacım. Evlenmeden yapılır mı bu. Çocuk musun :/
- +1 yıl
safım çabuk inananlardanm
- +1 yıl
Safım ayaklarını geç. Nefsini kontrol edememişsin
- +1 yıl
ewt öyle
Gizli Üye(30-35)+1 yılönce ver sonra vay efendim beni niye terk etti...birde baskasiyla yatti neden acaba..O Abaza ibnenin tekiymis..baska birsey degil.
14 Yorumla- +1 yıl
hemcinsine böyle mi destek olacan?
- +1 yıl
allah onun belasını versin ne kaybettiğini anlar inşallah sonra mutlu olamasın inşallah ben bu durumdayken içi kan ağlar inşalah paramparça olur inşallah...
Cevap sahibi+1 yılbakkk ona beddua etme...döner dolasir ona ettigin beddua senide carpar..bu olaydan ders cikar...yaptigin hatayi gör anla..birdaha tekrarlama...umarim birdaha canini SIKan bir insan cikmaz...benim kizdigim nokta...o kadar yil birsey yapmadan sende durmussun niye sonradan koy veriyorsun kardesim kendini.. anlamiyorumki...sözmü kesildi.nisanmi yapildi neden yani? nedenn? WhiteShadow87 sana gelince anlayisli oldugum durumlar olur misal bir soran ilk kez icki icmis sarhos olmus sevgilisi yapacagini yapmis...o kiza destek oldum moral verdim...Burdaki olay ama kendi istegiyle oldugu icin...sabah sabah insanin taabiiki tepesi atar.
- +1 yıl
tamam ne hali varsa görsün ama cok canım yanıyor napiyim :(
+1 yılİstediğini aldıktan sonra şutlamak doğalarında var bu öküzlerin sende onu unut canım başka çare yok
05 Yorumla- +1 yıl
ama ben nolucam canım ya allah benim belamı verseydi de yapmasydım öyle bir halt :(:(
- +1 yıl
O öküze de cezasını vereceksin elbette bir yolunu bulmaya çalış
- +1 yıl
ne yapmam lazım sence :(:(
- +1 yıl
Herşeyi zamana bırak o çocukda ararsa küfürü say nasıl olsa artık sana faydasıda yok
- +1 yıl
aramaz sanmam :(
+1 yılBu kadar hatayı nasıl yapıyorsunuz hiç anlamıyorum. Şaşkınım doğrusu
012 Yorumla- +1 yıl
offf çok kötüyüm :(:(
- +1 yıl
Neyse hatalar tecrübe demektir. Bundan sonraki hayatın için dikkatli ol bari.
- +1 yıl
çok pişmanım dersmi aldım
- +1 yıl
Aynen öyle ders aldın. İleride ders tekrarı yapmamadan sınavı geçersin inşallah.
- +1 yıl
yapmam asla
- +1 yıl
Bunu duyduğuma sevindim :)
- +1 yıl
bin pimanım zaten yapmam asla kendimi düşüremem
- +1 yıl
Bunu çok düşünüyorum
- +1 yıl
nedn
- +1 yıl
Hiç öyle bir hata yapmadım ve yapanları anlamaya çalışıyorum ama anlayamıyorum. Kafamda deli sorular dolanıyor.
- +1 yıl
allah korusun hep böyle kalın
- +1 yıl
Bu yaştan sonra kimse değiştiremez zaten.
hala konuşman hata bırak gitsin iyi biri değilmiş zaten
023 Yorumla- +1 yıl
ilişkiye girdim ama yedim bir halt gitti kızlığım :(
- +1 yıl
ya benim namusum nolacak :'(((
- +1 yıl
:(:(:(
- +1 yıl
sakın sen böyle hata yapma sakın :(
- +1 yıl
yapmam aldım dersimi
- +1 yıl
öyle ama ben en cok bekaretime üzülüyorum yha allah kahretsin :(
- +1 yıl
nasıl alışayım peki ortada kaldım :(
- +1 yıl
ay saolasın atlattım evet çok yanlış bir hataydı fakat kurtulmam da sevindirici aklıma gelmiyor p**evenk rahatım fakat inş. diğer sorunum da beni kabullenebilecek biri çıkar
- +1 yıl
Onu yapamam ki ama.s.s
- +1 yıl
kimse bilen yok ailem de dahil tek basıma yapamam hem ücreti falan baya var :(
- +1 yıl
ewt işte ancak o zmaan yaprm
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenin iş bitmiş bu işi yapmadan önce düşünmen gerekiyordu. Ha bana göre namus 2 bacak arası değil kafada biter ki benim gibi bu dünyada bir çok insan var. Seni sevebilecek birine kapını aç dikkatli ol aynı hatayı yapma
022 Yorumla- +1 yıl
dersimi aldm asla yapmam artık hem çok pişmanım
Cevap sahibi+1 yılMühim olan ilişkiye girmek değil. Ben bir erkek olarak söylüyorum. Erkeklere evlilik konusunda taaaa nikah masasında imzayı atana kadar güvenmeyeceksin ciddiyet beklemiyeceksin. Emin ol kızlar kolay kanabiliyor. Bakıyor 3-4 sene olmuş erkek evlenecez yoksa 4 sene ne işim vardı senle diyor ciddiyim diyor. Sonra kızla birlikte olduktan tadını aldıktan (arı gibi çiçekten bal aldıktan sonra ucar) sonra başka tadlara gidiyor. Yazık size yazık. Hayatınıza yazık. Bizim toplumumuzun düşünceleri belli o yüzden hayatınız mahvolur. Babalarınıza yazık. Ben baba degilim evlide degilim ama ileride bende bir kız babası olabilirim. Ve gercekten böyle şeyler üzücü.
- +1 yıl
evet haklısın bende kendimden utanıyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılSen beni anlamadın. Sen utanılacak birşey yapmamışsın. Erkek şerefsizlik yapmış. O Kadınım dediği kişiye sahip çıkamamış. O utansın. Sen sadece bir erkeğe güvenmekle hata etmişsin. Herşeylerine güven bu konuda güvenme yeter. üzülmene değmez hayat orası değil. Namusta 1 milim kalınlıgındaki zar 2 damla kan değil. Niceleri kocasıyla gerdek gecesinde kız girip sonra içindeki şerefsizlik ile başkalarıyla birlikte oluyor. Bence senin durumunda olup ileride kocasına sadık olan her daim daha namusludur. diğer türlülerden. Namus insanın içinde olan bişe. Aldatacak olan kadın her türlü aldatır.
- +1 yıl
aynen öyle ben o tipten değilm allah öyle kızlardan ıslah eylesn
Cevap sahibi+1 yılbişe daha güzelsin beğendim seni yalnız kırmızı ruju fazla abartma. Hiç yakışmıyor doğal olarak daha güzel duracağına inanıyorum veya az makyajlı. :D
- +1 yıl
ne alaka?
Cevap sahibi+1 yılFotona baktım o yönden de düşüncemi söylemek istedim :S kızmana gerek yoktu.
- +1 yıl
hmm sen bana mesaj atnlardan brsn anldm :)
Cevap sahibi+1 yılEmin ol mesaj atmadım :D ama bak şimdi yazim bekle sadece onlar olmadığımı bil diye.
Cevap sahibi+1 yılahahaha bu arada yanlış ya :D ben seni tanımıyorum bile ben seni şu en iyi cevaptaki sandım da yorumu attım dur gizliligikaldırayım gör ben sana mesaj atmadım. D:
Cevap sahibi+1 yılKimseye mesaj atmam kolay kolay :D
- +1 yıl
:) tamm
Cevap sahibi+1 yılal bak bakalım onlar mıyım.
Cevap sahibi+1 yılbakınca baktım de gizleyim :)
- +1 yıl
baktım tamam bilmyorum :):)
Cevap sahibi+1 yıl:D neyi bilmiyorsun onlar değilim işte ki bende seni bilmiyorum zaten nasıl mesaj atacam onuda anlamış degilim :P
- +1 yıl
ben gizlym bana atamazsn sende gizlsn bnde sana atamam sonuç olarak mesaj atmayı unut :)
Cevap sahibi+1 yılehehe mesaj atalım konuşalım demedim ki :D sadece bana mesaj atanlardan mısın sorusuna cevaptı oydu. Az önce ben onlardan degilim diye gizli kullanıcımı kaldırdım (açtım) beni görmedin mi :D gördüm dedin sanki :D
- +1 yıl
gödum fore diye birisn :)
Cevap sahibi+1 yıliyi bakalım :D tamamını göremediğin icin mi mesaj atamıyorsun dermişim konu uzayıp gider neyse dediğim gibi takma kafana. herşeyi. Dediklerimi uygula bir sorun olursa ara fore diye birisini yaz özelden cevaplarım
- +1 yıl
:):) tamam olur
Gizli Üye(36-45)+1 yılyattıktan sonra evlilik oluyormu?
siz zaten evlenmişsiniz
ama bedavaya gitmişsin sorun bu
bunu kendine sor niye bedavaya verdim010 Yorumla- +1 yıl
salağım da ondan aptalım safım hereseye kandım
Cevap sahibi+1 yılbir dahaki ilişkide evlenmeden verme
bu hatayı bir daha yapma
öteki çocukla evlenseydiniz bile cinsel hayatınız olmazdı- +1 yıl
bu yaptıgmA bin pişmanım zaten ilerde aynı hatayı yapmam
Cevap sahibi+1 yılunutmak için annenden yardım al
acını arkadaşınla paylaş
allahtanda af dile
inşaallah kurtulursun- +1 yıl
anneme ne diyebilirim ailem benim bu durumda olduğumu bilmiyor ne diyecem onlara :/
Cevap sahibi+1 yıltamam ailene söyleme
Cevap sahibi+1 yılgenelde ailelerdede suç var
insan kızıyla dertleşmiyor- +1 yıl
evet dertleşmiyor sormuyor bir sorun mu var bir derdn mi var diye ben ne diypte anlatym anneme derdmii durduk yerde
Cevap sahibi+1 yılhaklısın bu konuda
insan sevgiyi ailesinde bulamayınca dışarıda arıyor- +1 yıl
aynen öyle :/(
Zaten foto göndermekle ne yapmak istediği belli. Sen neyin peşindesin?
05 Yorumla- +1 yıl
peşinde değilm artk bitti
- +1 yıl
aynen öyle zaten pişman olacak ama sonu nereye varacak belki de yazık o kızı da sahiplenemeycek benm gibi ortada bırakack çok kızdım ona hersyi yapsaydı beni bu duruma düşürmesydi ama artık umrumda değil pişman olmasını isterim
- +1 yıl
fazlasıyla hemde
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılbu çocuktan hayır gelmez istediğini elde etmiş dahasını da önemsemiyo
07 Yorumla- +1 yıl
:(:(:(
- +1 yıl
üzgünüm ama durum bu :(
- +1 yıl
önemsemesin bakalım çok pişman oalacak Allaha havale ediyorum başka bir şey değil artık bakire değilim ama ondan da kurtuldum ne kadar ağlasam da bir yandan da sevnyorum aslında olan o kıza oldu...
- +1 yıl
o kız köy yerinden birine söylerse duyulur onun için daha felaket şeyler olur zaten ama sen takma kafana o kadar bu devirde pek bakirelik aranmıyor zaten aransa da seni çok seven biri böyle de kabul eder sende bir boşluğa düştün herkes hata yapabilir ne var bunda canım eğer bunları paylaşamicağın bir arkadaşın varsa benimle konuşup içini dökebilirsin :)
- +1 yıl
allah razı olsun ilgilenenler çok sennle de konuşmak isterm
- +1 yıl
tamam istediğin zaman konuşuruz Allah senden de razı olsun :D
- +1 yıl
:):)
+1 yıladam karaktersizmiş seninde pek karakterli olmadığın belli
115 Yorumla- +1 yıl
neden nerden anldn
- +1 yıl
nefsinize hakim olamamışsınız bazen diyorum hakkediyolar sizin gibi insanlar bazende üzülüyorum yazık
- +1 yıl
o hayvan yüzünden işte 2011 yılndan beri ilşkmz var ama son 8 ay nedense beni kandrdı
- +1 yıl
hakim olsaydın kendine ? evlenmeden önce yapmasaydın hak etmişsin gerçi o ayrı bir şerefsizmiş
- +1 yıl
ewt haklısın dedim defalrca ama olan oldu artık benmde hatam var ama bu hataya ben onun yuznden sürüklendim
- +1 yıl
olan oldu bari daha fazla karaktersizlik yapma bir gün başkasını bulduğunda anlat durumunu nasılsı bu karkatersiz sana geri dönmez ve seni kullanmak istiyende çok olur bu dkdan sonra hayırlısı
- +1 yıl
ben istemem artık hiçbişeyi
- +1 yıl
öyle geçmiş olsun zaten o da sana geri dönmez üzüldüm cidden
- +1 yıl
ben kendi derdime yanıyorum ortda kaldım diye ama çok zor dayanamıyorum yediremiyorum kendime dönmesin istemiyorum da zaten böylede karaktersizlik olur mu allah askına
- +1 yıl
seninkide öyle sende gidip evlenmeden ilişkiye giryon ortada kaldınmı vallah bilmiyorum ama bildiğim tek şey sana hafif kız gözüyle bakarlar yinede kimseye yalan söyleme ne yaptıysan açık açık anlat kandırma kimseyi
- +1 yıl
karsmdakinn ne sucu günahı varkı kendime ona yamayım kandırmam tabiki
- +1 yıl
iyi en azından karkatersiz değilmişsin çok karaktersiz insan var bu dünyada -_- şikayet et dicemde reşitsen birşeyde kanıtlıyamazsın giden gitti hayırlısını dile herzamna
- +1 yıl
aynen kendini bilen zaten yapacgnı yapardı görevini bilirdi sikayet etmenn bir anlamı yok...
- +1 yıl
üzüldüm ne diyim hakkında hayırlısı dilerim herşey gönlünce olur
- +1 yıl
amin inşalh :(
+1 yılOkuyun diyorsun da kim okucak bunu yaa çok uzun yardim edemicem ;-))
01 Yorumla- +1 yıl
oku ya lütfen bir çözüm bul :(
+1 yılöyle bir karaktersiz için hiç uğraşma bence değmez...
035 Yorumla- +1 yıl
benim haaytım nolacak ya nasıl ugrasma ben orospumuyum da gitti herseym :(
- +1 yıl
sen maalesef kendini ona şartlandırmışssın onun eline bakarsın o ne derse tamam dersin ve üzgünüm ama mutlu olamazsın...
- +1 yıl
ne yapicam ben o zmaan yarım bir hayatla allah aşkına sadece ilişki değil hazıran ayında doğum gunu var ne yapacam ne edecm diye elim ayağıma dolanıyor o varken içim bir huzur doluyo onu gerçekten cok seviyorum hatasını kabul edip devam edicem
- +1 yıl
UNUTMA HERKES HATA YAPAR ÖNEMLİ OLAN AYNI HATAYI TEKRAR YAPMAMAK
hepimizin hatası vardır hayatta unutma cenabı allah bağışlayıcıdır ama sen kendini ona şartlandırdıysan ne diyeyim umarım seni hak eder sana gerçekten değer verir ama aynı şeyleri yapmayacağının garantisini kim verebilir? - +1 yıl
haklısın ilk bunda hatayı yaptım zaten bin pişmanım geleckete evlenecğim kişinn yüzüne nasıl bakıcam hiç bilmiyorum çok pskolojim bozuldu kafayı yicem
- +1 yıl
o zaman bir anca önce kendini toparla ve bu çocuktan vazgeç madem bir gelecek düşünmüyorsun
- +1 yıl
düşünememki
- +1 yıl
düşünme zaten çünkü üzülen sen olursun sana gerçekten değer verse kiyamaz seni uzemezdi bence ne olursa olsun aşkından ölsen de uzak dur kesinlikle uzak ol
- +1 yıl
haklısın :(
- +1 yıl
hem ileride ki eşine hem kendine ihanet etme etme ki ondan farkın olsun kardeşim
- +1 yıl
asla etmem ilerideknn ne sucu günahı varki ona yalan söyliyim kendimi bakir birine yamayacgm diye ugrascgma kzıcak mı kabulleneck mi olacak neyse o olsun fakat ben başkasıyla yapamam :(
- +1 yıl
Yaparsın Neden Yapamayasin Dunyanin Sonu Değil Asktanda Kimse ölmuyorr
- +1 yıl
:(:( yapamam ailem bilmiyor benm bu durumda olduğumu nasıl yapicam ki :(
- +1 yıl
varsın kimse bilmesin sen iste yeter ki bir seyleri gecmisini tamamen silip neden yeniden baslayabilirsin guven kendını ve kendını ona mecbur hıssetmee ya dunyanın sonu degıl kı arkadasım neden mutsuz olasın
- +1 yıl
mutsuz olmamın sebebi arkamdan bişeyler cevrmesi başkasıyla birlikte olmuş benimle birlikte olduktan sonra ne demek bu bunu duyunca sen normal haytna devam mı edersin hayatın sonu değil ki diyerek..
- +1 yıl
onu duyduktan sonra ne olursa olsun hayatıma yenıden baslar uzulsemde askından olsemde unuturum kalbımle degıl mantıgımla hareket ederım IHANET ne demek yaa ne demek anlarım kı ondan bana yar olmaz herseye yenıden baslar en azından mutsuz olmaktan bıraz olsun uzak olurum yepyenı bır sayfa acar herseye ınat yasarım hayatı
- +1 yıl
ben yapamıyorum işte :((
- +1 yıl
bence yapabilirsin yeter ki iste sen kolaya kaçıyorsun sadece
- +1 yıl
çok güçsüzüm safım herseye cabuk inanyorum buna inandıgm gibi kandırıldım ortada kaldım
- +1 yıl
guclu olacaksın ıste salmayacaksı kendını hemen ınanmayacaksın herkese ortada falanda kalmadın ya ne kalması dusunme oyle
- +1 yıl
öyle tabi nerde hani askerden gelesiye kaadr konusmayalm dedi ne demek bu
- +1 yıl
bence askerden gildikten sonra bile uğraşma bence gerek yok
- +1 yıl
bencede olan bana oldu zaten askerden gelince de bana dönecğini sanmıyorum ama iyi iz bırakmışsam eger şu kadar erkeklk gururu varsa o yaptığı hatayı bırakr bana döner..
- +1 yıl
üzgünüm ama hiç sanmıyorum bence sende mutsuz olmayı uzulmeyı hak edıyorsun arkadasım kabullenmıssın ıhanetını hıc dusundun mu ya tekrar yaparsa dıye
- +1 yıl
benim tek düşndüğüm bana sahip çıksın yeterdi:(
- +1 yıl
ıhanet eden adamın kendıne guvenı yoktur kendıne guvenmeyen acız bır adam sana nasıl sahıp cıksın kı arkadasım bence sen dah ıyılerıne layıksın
- +1 yıl
:( bilmyorum
- +1 yıl
eğer hala onu ister onu düşünürsen daha çok üzülürsün maalesef
- +1 yıl
istemiyorum artık bitirdim kafadan şu an itibaryle
- +1 yıl
O zaman hayatına devam et ve ayni hatalari yapma tekrar
- +1 yıl
yapmam asla
- +1 yıl
umarım hayatta herşey biz insanlar için iyi de kötü de sen daha iyilerine ve seni gerçekten hak edene layıksın hayatta ne olursan ol dürüst olursan daima kazanırsın daima...
- +1 yıl
amin cümlemiz için inşallah evet haklısın
- +1 yıl
amin hakkında hayırlısı dilerim allaha emanet ol...
- +1 yıl
inşallah saol sende allaha emanet ol
+1 yılya az salak olmayın bizim hep alt beyinimiz çalışır güvenme ş-erefsizin tekiymiş birde akrabayla unut onu bence
018 Yorumla- +1 yıl
:( haaytım mahvoldu ama nasıl
- +1 yıl
hayatın mahvldu bunda hem kaanatız ama bunları yapan insana tekrardan niye güveneceksnki herkes bakire olmak zorundamı bence insan yanlışa bidefa düşmeli ikincisine düşme lütfen sende rica ediyorum
- +1 yıl
tamam yapmicam biadaha hata ama onu sevdiğim için hatasını kabul etmemdi :(
- +1 yıl
evet çok mantıklı bir davranış istersen psikolojik olarak destek verebilirim
- +1 yıl
çok ihtyacım var :(
- +1 yıl
nasıl iletişime geçebilirim seninle acaba
- +1 yıl
mesaj atın
- +1 yıl
burdan mesajla ne kadar mantıklı düşünebilirimki herkes konuştıklarımızı görerek
- +1 yıl
tamam acaym mesajı
- +1 yıl
en rahatı öyle olacak
- +1 yıl
actım
- +1 yıl
h tt ps://tw itter. com/me hmet6 16127 takip et burdan yapamadım ya
- +1 yıl
boşlukları silmeyi unutma
- +1 yıl
ben sana atarm
- +1 yıl
Bekliyorum atmanı
- +1 yıl
tamam aytorum
- +1 yıl
mesaj gönderlmyor
- +1 yıl
bende anlamadımki ya şimdi numaramı verim diyecem ama farklı zihniyetteki insanlarda arayabilir email:erdeniz_61_ts@hotm ail.com burdan ulaşabilirsin
Gizli Üye(30-35)+1 yıleee bizeene kızım destan anlatmışsın girmişsin felan girdiysen günahı sana kullandıırp kullandırıp attırın kendinizi kenara
03 Yorumla- +1 yıl
Ayıp değilmi çaresiz kalmış.Yazma cevap o zaman
- +1 yıl
bırak yazsın ya :(
Cevap sahibi+1 yılsoykapitan, üstüne alındıgına göre sende bunu yapan erkeklerdensin zor durumda olabilir ama kendi suçu vermek zorunda değildi sana sormam kime yazıp yazmayacağımı
+1 yılo öyle yapıosa san daha beterini yap ona ardına bakma
03 Yorumla- +1 yıl
ne yapabilrm ki :(
- +1 yıl
herşeyi aklına gelen o seni unutup istemiosa sen hiç düşünme başkasına bak
- +1 yıl
gitti diyorum namus faln yok artık başkasına nasıl bakym ben
evlenmeden seninle beraber olan adam seni almaz çok yanlış yapmışın
01 Yorumla- +1 yıl
o zaman akrabasını da almaz?:(
+1 yılaraya zamanı sokup 2 tarafıda sogutmak askerlik uzun
03 Yorumla- +1 yıl
beni soğutmak köydenmiş bide laf söz olmasın diye o kızı tercih edecek eminm ama çok yanlış yaptım çok salağim allah benm belamı versin çok pişmanım yemek yiyemyorum uyuayamyorum çok kötü durumdaym :(
- +1 yıl
yoo önemli değil artık anladın neyin ne oldugunu hem daha önüne birsürü kişi çıkıcak önemli değil seks yapman bende yaptim önemlisi gerçek sevgi ve saygıyla birlikte uzuyan birliktelik türk erkeği kendi sokar sonra sokulmamış kız ister allahtan o tip değilim allah korusun
- +1 yıl
bir başkasıyla yapamam ben allah korusun ya ne demek nefsime yenik düştüm ne demek 2.yle yatmak ne demek bunu yapan ben olsaydım demediği laf kalmaz belkide kuruna dizerdi fakat yarglayamıyorum kimseyi allah ıslah eylesin yazık kızın haberi de yoktur bir bok yaptım sanıyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılbence güvenme o senden istediğini almış artık başka çüçeklerin peşinde
01 Yorumla- +1 yıl
allah kahretsin onu :(
Gizli Üye(36-45)+1 yılVur kıçına tekmeyi itin. Senin ona olan güvenini sarsmışsa sonu yoktur...
09 Yorumla- +1 yıl
ben ne olucam peki :(
Cevap sahibi+1 yılNasıl ne olacaksın? Kızlığının gitmesi demek senin bittiğin anlamını mı taşıyor?
- +1 yıl
ewt yani namusm o benim :'(((
Cevap sahibi+1 yılYaşanmış bitmiş bir anı. Güvenmişsin ama yanılmışsın. Hepsi bu! Namus denen kavram insanın beyninde biter. 2 bacak arasında değil. Seni kızlık zarın olmadan kabul eden birini bulursun. Yeter ki buna inan. ;)
- +1 yıl
ama ailem de öğrense çok kızar böyle birseye onlar senn gibi düşünmezler
Cevap sahibi+1 yılAile kavramı önemli tabi ki. Kolay kolay kabul edilemez. Diktirip ömür boyu sır olarak sakla desem. Vicdanın el verecek mi?
- +1 yıl
olmaz yapamam karsımdakinn ne günahı var :(
Cevap sahibi+1 yılZamanla biri karşına çıkar ve her şey olacağına varır. Sen güvenmişsin ama yanılmışsın. Yapacak pek de bir şey yok.
- +1 yıl
:(:(
hayatına devam et. sen birseyini kaybetmedin.
01 Yorumla- +1 yıl
öyle ama şu zaman da çok zor hala aklımda onu aklımdan çıkaramyorum:( ama yapicam
çok gurursuzsun. ne yapsa müstahak aslında.
02 Yorumla- +1 yıl
gurur değil hayat meselesi
+1 yılCıkmazda gıbısın derin bı bosluk
07 Yorumla- +1 yıl
çıkmazdayım zaten yapacgm bişeym yok :(
- +1 yıl
Sabret zamana birak dogu insan bulur seni dogulu degilsen sorun olmaz bence
- +1 yıl
doğulu değilim ama neden doğulular sorun mu çıkarr
- +1 yıl
Evet onlarda sorun ben batiliyim boyle seylere kafa yormam seversem oda beni sevip sadik olursa gecmisi umrumda degil
- +1 yıl
hmm ama ben yapamam öyle şey
- +1 yıl
Yapmalisin sonucta seni alacak olan kiside gecmiste birseyler yasadi dimi ozaman nerde esitlik
- +1 yıl
:(:(
Aşk İlişkileri konusunda 472 cevap paylaştı. seviştin diye kocan mı olacak
05 Yorumla- +1 yıl
ewet
- +1 yıl
kuma falan istemem hayatında tek kişi ben olucam yapmasydı salaklık
- +1 yıl
neden
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. ille o diye kendini şartlama
03 Yorumla- +1 yıl
evet yapmicam artık bu site sayesinde rahatladım sizin cevapların sayesnde bir aydınlık buldum
- +1 yıl
aynen haklsın
onu vermeden düşünecektin.
17 Yorumla- +1 yıl
serefsiz hemcinsin verdikten sonra değişti ama neden böylesiniz siz iki kişyle yatmak ne madem öyle bir bok yiceksin neden diğerini kötü duruma dusuryrsun
- +1 yıl
kaşarlıkla ne alaka alla alla ben ilk hatamı yaptım sürekli değil
- +1 yıl
1 kişiyle evlenmeden yapınca kaşar olunmuyor demek. kendi hayatını idame ettirebiliyorsan senin için sorun değil ama kendi işin veya bir yerde çalışıp hayatını kazanamıyorsan senin için sıkıntı. zaten bütün hayat kadınları bunun gibi sebeplerden meydana çıkıyor. hele birde ailen bu tip şeylere önem veriyorsa. işin zor demektir.
- +1 yıl
ilk defa yaptım hata yaptım dersimi aldım namusum gitti nasııl olsa diğer sevgililermle de ilişkiye girerm sorun olmaz düşüncesinde asla olmam hatamı anldım dersimi aldım ileride de aynı hataya başvurmam kasar bundan üstününe denir...
- +1 yıl
yapmam sevgili de yapmam
+1 yılCnsel bşeler olmadı umarım.
016 Yorumla- +1 yıl
nasl yani cinsel bişler
- +1 yıl
ilşki fln.
- +1 yıl
oldu namusm gitti kızlgmı kaybettm
- +1 yıl
cddmisin sen?
- +1 yıl
evet maalesef öyle :(
- +1 yıl
Seni bıraktı demek bu şrfsz?
- +1 yıl
akrabasıyla birlikte oldu ve akrabası diye onu tercih etti ben burada hiçim ya benim ki hiçbişey ya ortada kaldım çok kızıyorum kendime allah benim belamı versin nasıl yaparım bunu kendime çok kötüyüm yemek yiyemez hale geldim dün sabah kahvaltsndan beri ağzıma lokma koymuyorum çok yaralandım bin pişmanım keşke yapmasaıydım psikolojim bozuldu çok kötuyum çok :(
- +1 yıl
Numarası var mı adresi yda ;) dersini bildirteyim buda sana ders olsun ama onda olduğu kadar sende'de suç var.
- +1 yıl
benim sucum ona inanmak güvenmek
- +1 yıl
Bırakacağı belliydi suç senin tabi.Neyse Canın sağolsun Sen adam ol yeter herşey bacak arasıyla bitmiyor.O şerefszlk yapmış sen yapma.
- +1 yıl
benm için hersey back arsndan ibaret ama ben önem veryrdum yapamam ki zaten ileride evllk gibi bir düşüncem olmicak
- +1 yıl
Saçmalama yapmışsın bir hata ama kimse peygamber değil haşa illaki hatalarımız olucak.Hatalarımız olur biz insan oğluyuz o şerfsiz ama sen insanlığınla kal ;)
- +1 yıl
öyle yani onun yaptığını ben yapamam o seviyeye inenmem
- +1 yıl
Kesinlikle bu gencin numarası özelden bna mesaj atarmsn? Yda burdan.
- +1 yıl
yok bosver lanet olsun
- +1 yıl
Versen numarayı ;)
+1 yılsana çakacak bırakacak yine
03 Yorumla- +1 yıl
nasıl yani
- +1 yıl
yani güvenme ilişkini kes
- +1 yıl
2 haftalık kzın hayatı kurtul du ya benim 3 sene oldu 3 sneee benim ne sucum var
Çok fazla yüzz vermişsin
05 Yorumla- +1 yıl
evet haklısın sence geri döner mi yoksa akrabasını mı secer
- +1 yıl
:(:( gidip o hatayı sececk hata yaptık diyor hata yapan biz miyiz yoksa 2 haftalık kişi mi bile bile gidip o hatayı seçecek :(
- +1 yıl
lanet olsun kafasız hem benm canımı yakıyo hem kendi canını hem de diğer kızın masum canını o kızın ne sucu var benden haberi yok yazık
geçmiş olsun takma set hakkında hayırlısı
013 Yorumla- +1 yıl
set hakkında derken nasıl takmıym allah aşkın a önem veririm ben
- +1 yıl
benim hayatım mahvolmuş o ne olacak peki
- +1 yıl
offf :/:(:(
- +1 yıl
aklıma geliyor nasıl böyle bir utanç verici birsey yapabildim diyorum kötü oluyorum kalbim sızlıyor:(
- +1 yıl
sevgilinn hatası herseye değer yani o da hata yaptı bağşlanabilir bir haat mı her insan hata yapar diyerek o da haklanıyor ama işin içinden ne kadar adaletsiz bir dünya
- +1 yıl
ewt aynn öyle benim yaptığımla kalırım :(
- +1 yıl
:(:(
+1 yılEvlenmeden güvenmeseydin keşke :(
017 Yorumla- +1 yıl
keskeler fayda etmiyor işte :(
- +1 yıl
Ne olursa olsun senden baskasiyla akrabasiyla iliskiye girmesi ve hatta bunun fotograflarini gondermesi karakterini belli etmis zaten bence ayril uzulursun
- +1 yıl
ayrılamam neden ayrılıyormsuum kızlığım gitti benim mi suç ben hakkediyorum o kız önceden nerdeydi kac seneden beri birlikteyz
- +1 yıl
İleride evlenince aldatmayacaginin garantisi varmi bide o adamla tekrar birlikte olurken miden bulanmayacakmi
- +1 yıl
yaptığından utanmasını istiyorum seviyorsam unutmaya çalışrım. bilmiyorum aladatacağini fakat diyecek birseyim yok şimdi askerliği bahane etti konuşmuyor bakalım beklerim erkek adamsa yapar dedğini ha yapmazsa allaha havale ederim napayım ki ama o* yerine koymaktan nefert ederim öyle hissediyorum :(
- +1 yıl
Bunun o*lukla ilgisi yok bunu yapan adam erkegin o*su kusura bakma.Sen bu kafayla daha cok yanarsin sana moral vermemi istiyosan onuda yaparim ama sahte olur
- +1 yıl
offf allahım aklıma geldikçe çıldırıyorum :(
- +1 yıl
Dünyanın sonu gibi neden düşünüyosunki mutsuz olmak yerine eşin olacak adama başından geçenleri anlat elbet kabul eden adam gibi birileri cikar karsina.Daha ölmedin yasiyosun hic bisey olmaz ;)
- +1 yıl
kabul eden biri çıkar mı allah askına bakir biri bakir olamaynı nasıl kabul etsin
- +1 yıl
Bakir olması şartmı yaa mutlu olacağın insanı buna gore yargilama onemli olan senden sonrasi hickimse masum degil
- +1 yıl
öyle ama bilmiyorum :(:( ben yapabilecek miyim ki çok pskolojim bozuldu çok
- +1 yıl
İnsanlar çok farklı kimi senin durumunda benimki tam tersi kız kendisi gitti çok yalvardım zamanında.Benimle ilk birlikteligini yasadi ve tamamen o istedi.Psikolojin bozulmasın sakın dünyanın sonu degilki ya neden zindan ediyosun kendine simdi uzuun bir ara ver kimseyi alma hayatina iyice guvenene kadar bekle.Herkesin basina hersey gelebilir.Guclu olmaliyiz dimi
- +1 yıl
ben ilişkiye giripte kendi ayrıln kızdan şüphe duyarm rahat birisiyms demekki ama ben öyle olamam güçlü olmaya çalılyorum ama olmuyo aklıma geldikçe ağlıyorum nasıl olur ya nasıl olur :(
- +1 yıl
Güçlü olmaya calisiyorum olmuyo diye bisey yok olacak olmak zorunda.Şimdi daha çok sıcak olay ondan boyle dusunuyosun once sakin ol ve ben ne yapicam diye dusunme akisina birak unutulmayan aci yokki dunyada
- +1 yıl
çok haklısın çok saol yardımların için allah sizden razı olsun
- +1 yıl
Amin cümlemizden razı olsun.Sen yıkılma yıkıldığın an kalkamassın bunu unutma
- +1 yıl
tamam inşallah
- Devamını Gör (6)
Devamını Gör(51)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çok kötü günler yaşıyorum dayanmaya çalışyorum güvenmek istiyorum? okuyun lütfen?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar