5 aydır birlikteyiz ve artık ilgisini tamamen kaybettim. Ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla 5 aydır birlikteyiz ama son 2 belki de 3 aydır ben onu aramadıkça beni pek aramıyor. Mesajları genelde ben atıyorum. bir ara ayrılalım dedim ve o süre boyunca bana daha iyi davrandı, sonra eski haline döndü. Evlerimiz birbirine çok yakın, aynı üniversitedeyiz. Görüşme imkanımız çok var ama zaten görüşmüyoruz. Ben görüşelim demedikçe de görüşelim demez zaten. Onu gördüğümde kafamdaki tüm sorular siliniyor ama 1 gün görüşmediğimizde kendimi dolduruşa getiriyorum. Beni sevmiyor diyip direk moralimi bozuyorum. Napmalıyım? Yoruldum artık. Mesaj atasım bile gelmiyor. Soğuk değil ama ilgisiz. Hep bana hep bana istiyor. Kafam çok karışık.
5 aydır birlikteyiz ve artık ilgisini tamamen kaybettim. Ne yapmalıyım?
Cevapla