SİZCE BİR ERKEK KIZLA YAZIŞMAYI BİRDEN NEDEN KESER?

Yaklaşık 1.5 aydır yazıştığım bir çocuk vardı birden yazışmayı bırakıp gitti sizce bir erkek durup dururken neden yazışmayı bırakıp gider sadece aramızda bir nude kavgası olmuştu o bana nude foto atmıştı ben ona söz verip atmamıştım sonra 1 hafta konuşmamış tekrar başlamıştık yazışmaya ama sonra bir gitti bir daha da yazmıyor konuştuğızm uygulamada en son çevrimiçi olduğu zaman benle konuştuğu gece o geceden sonra hiç çevrimiçi olmamış sizce neden yazmayı kesti sevgilisi yoktu sıkılmış felan da değil di benden aksine hep o ilk yazar konuşmak isterdi tek sorun o nude kavgasıydı sizce neden bir daha bana yazmadı
SİZCE BİR ERKEK KIZLA YAZIŞMAYI BİRDEN NEDEN KESER?
Cevapla