
Bunu sadece biriyle birlikte olmak gibi düşünmemek lazım, aldatma bir çok şekilde olabilir.
Tam anlamıyla güven duyduğunuz kişinin aslında size hep yalan söylemesi, duygusal bağlamda olmayan hisleri varmış gibi göstermesi de bir türlü aldatma olarak sayabiliriz. İlişki sürdürülmeye çalışılsa bile, güven duygusunun kaybedilmesiyle birlikte aldatan tarafın "tekrar aynı şeyi yapar mı düşüncesi" paranoya boyutunda şüphe ve sorgulamaya başlıyor...
Neden geç yazdı? Acaba yine kime yazıyor?
Ya da gerçekten işleri mi uzadı yoksa başka biri mi var?
Telefonu neden gizliyor gibi...
Bu tip düşünceler hakimken, sağlıklı bir iletişim sürdürülmesi de imkansızlaşıyor.
Ve aldatmak araştırmalara göre bağımlılık boyutunda olabilir... peki ya sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar