Gorustugum biri var gecen konusuyoduk ee napiyosun dedim yazmadi yogunsun heralde dedim yazmadi sildim bende?

Dun yazmiski numarami mi sildin ne diyim buna simdi kendi yaziyo oyle ben yazinca cevap vermiyo bide kusura bqkma yazamadim falan da dememis?
Güncellemeler
+1 yıl
Konusmasak daha iyi yazammi
Güncellemeler
+1 yıl
Hic bisey yazmasammi daha iyi
Gorustugum biri var gecen konusuyoduk ee napiyosun dedim yazmadi yogunsun heralde dedim yazmadi sildim bende?
Cevapla