kalp kıranlar , ümit verip yarı yolda bırakanlar.
hayır
evet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ilişki bir savaş alanı değildir. Herkes silahlarını çeker ve aşkı büyük olan kazanır zayıf olan bedel öder diye bir kural yok. Ne var ki herkesin ilişkiden anladığı şey savaş. Hep bir mücadele eden var, karşısında da kadir kıymet bilmeyen bir nankör. Ancak savaşın kazananı olmaz. Kazanmış gibi görünen bile kaybetmiştir aslında.
Çok doğru bir laf , artık hiç birşey eskisi kadar acıtmıyor , üzmüyor , eskiden olsa çok üzülürdüm sürekli bazı şeyleri düşünürdüm. Ama soğuyan yürek , savaşı da bitiriyor. Böyle acıyı hissetmiyosun. Aşk defteri ben de kapandı sanırım
Cevap
3Cevap
Siz niye böyle arabesk takılıyorsunuz? Merak etmeyin herkes evde flörtler korona sebebiyle askıya alındı.
Biter kanka
Beni tarif etmişler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?