Merhaba arkadaslar,
Sevgilimle yaklasik 8 aydir beraberiz ve eski sevgilizi birtürlü bizi rahat birakmiyor.
Sürekli sevgilimi baska numaralardan ariyor, ya da bize fake hesaplardan tehdit mesajlari, küfürler yaziyor.
En son gene sevgilimi baska numaradan aramis, bu seferde bahanesi sevgilim saglik sektöründe calistigi icin, helallik istiyormus virüsden dolayi.
(Te allahimm )
O arada sevgilim sorunca iste neden fake hesaplardan küfür, tehdit yaziyorsun. Kizda babasinin üzerinde yemin etmis ben yazmadim diyor, hatta kizin sevgilisi varmis 1 gün önce ondan evlilik teklifi almis ( madem evlilik teklifi aldin ne diye benim sevgilimi ariyorsun!)
Kiz ayni seyleri sevgilimin benden önce görüstügü kizada yapmis. O yüzden eminiz aslinda.
Simdi ben böyle olaylari cok asiri taktigim icin ( midem cok kötü oluyor, kusuyorum sürekli, ailem beni hastaneye kaldirmak zorunda kaliyor) sevgilimde bu yüzden en son konusmayi anlatmamis bana. bir ara biz konusurken dedim psikopattan ses seda da yok sükür. Ozaman sevgilim dedi 3-4 gün önce aradi böyle böyle oldu dedi. Sana anlatmadim cünkü sen böyle gereksiz seyleri cok takiyorsun dedi. Bize yazmasini istemedigim icin yazma diye söylemek istedim ona dedi, bu hakaretleri haketmiyorsun dedi.
Ben bunu ögrenince tabi gene taktim, gene midem tuttu. Kizdim sevgilimede niye konustun dedim, hani senle anlasmistik birdaha muhatap olmicaktin diye. Kizida anlamiyorum madem sevgilin var onu ara..
Aslinda cok güzel giden bir iliskimiz var, ama o kiz yazinca/arayinca benim dengem alt üst oluyor.
Sevgilimin beni aldattigini düsündügüm icin degil, sadece ne biliyim.. rahatsiz oluyorum, böyle olaylar kendimi kötü hissettiriyor.
Sizce ne yapmaliyim? Kizla konusmam kötü fikirmi? Daha cok saplanti halinemi getirir, yoksa rahat birakirmi bizi?
Aslinfa kizla konusma tarafi degilim sürekli öylede olmazki..
Sevgilimle yaklasik 8 aydir beraberiz ve eski sevgilizi birtürlü bizi rahat birakmiyor.
Sürekli sevgilimi baska numaralardan ariyor, ya da bize fake hesaplardan tehdit mesajlari, küfürler yaziyor.
En son gene sevgilimi baska numaradan aramis, bu seferde bahanesi sevgilim saglik sektöründe calistigi icin, helallik istiyormus virüsden dolayi.
(Te allahimm )
O arada sevgilim sorunca iste neden fake hesaplardan küfür, tehdit yaziyorsun. Kizda babasinin üzerinde yemin etmis ben yazmadim diyor, hatta kizin sevgilisi varmis 1 gün önce ondan evlilik teklifi almis ( madem evlilik teklifi aldin ne diye benim sevgilimi ariyorsun!)
Kiz ayni seyleri sevgilimin benden önce görüstügü kizada yapmis. O yüzden eminiz aslinda.
Simdi ben böyle olaylari cok asiri taktigim icin ( midem cok kötü oluyor, kusuyorum sürekli, ailem beni hastaneye kaldirmak zorunda kaliyor) sevgilimde bu yüzden en son konusmayi anlatmamis bana. bir ara biz konusurken dedim psikopattan ses seda da yok sükür. Ozaman sevgilim dedi 3-4 gün önce aradi böyle böyle oldu dedi. Sana anlatmadim cünkü sen böyle gereksiz seyleri cok takiyorsun dedi. Bize yazmasini istemedigim icin yazma diye söylemek istedim ona dedi, bu hakaretleri haketmiyorsun dedi.
Ben bunu ögrenince tabi gene taktim, gene midem tuttu. Kizdim sevgilimede niye konustun dedim, hani senle anlasmistik birdaha muhatap olmicaktin diye. Kizida anlamiyorum madem sevgilin var onu ara..
Aslinda cok güzel giden bir iliskimiz var, ama o kiz yazinca/arayinca benim dengem alt üst oluyor.
Sevgilimin beni aldattigini düsündügüm icin degil, sadece ne biliyim.. rahatsiz oluyorum, böyle olaylar kendimi kötü hissettiriyor.
Sizce ne yapmaliyim? Kizla konusmam kötü fikirmi? Daha cok saplanti halinemi getirir, yoksa rahat birakirmi bizi?
Aslinfa kizla konusma tarafi degilim sürekli öylede olmazki..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhabalar,
En başta şunu belirtmeliyim: Kızla KESİNLİKLE iletişim kurmayın. Gerek yok. İşler daha da büyüyebilir ve bunun size bir getirisi olmaz.
Sizin yapmanız gereken bu süreçte kızın ne kadar tehlikeli ve saplantılı olduğunu sürekli sevgilinize vurgulamak ve eğer mümkünse ona bir çeşit algı yönetimi yapmak.
Nasıl mı?
Mesela size bir film önerim var: Gone Girl. Bu filmi mutlaka sevgilinizle birlikte izleyin; filmde saplantılı ruh hastası bir kadının erkeğin hayatını nasıl cehenneme çevirdiğini izlersiniz ve o da alması gereken mesajı alır. İzledikten sonra kızdan SONSUZA KADAR uzak kalması gerektiğini anlayacaktır.
Başına bela almak istemiyorsa böyle saplantılı ve takıntılı kızlardan uzak durması gerektiğini her erkek bilir.
Sevgiler,
AY