Okuyamaması ayıp değil bunu istemesi de en doğal hakkıdır reis okumadı dye çoban Aliye verilecek değil ya hakkıdır brad pitten aşağısı olmaz da diyebilir..
İsterse üniversite mezunu olmuş olsun bu denilicek laf değil bir insanda önce adamlık ararım para sonra gelir çok gördük zengin olup şerefsiz olanları ve çoğu kızda gerçekten sevene değilde parası olana bakıyor sonra erkekler hep üzüyor diyorlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
ister niçin istemesin. okuma olayını çok abartmayın. ünilerin nasıl bitirildiginide biliyoruz. sınavdan bir hafta önce çalışmakla üni mezunu olunuyor
Okuyamaması ayıp değil bunu istemesi de en doğal hakkıdır reis okumadı dye çoban Aliye verilecek değil ya hakkıdır brad pitten aşağısı olmaz da diyebilir..
Aileler kızlarını okutmak istemezlerse küçüklükten koyuyorlar kafalarına özellikle doğu tarafında
Öyle büyütüldükleri için böyle tavırlar. Doğru değil. Herkes kendi ayaklarının üstünde durabilmeli.
İsterse üniversite mezunu olmuş olsun bu denilicek laf değil bir insanda önce adamlık ararım para sonra gelir çok gördük zengin olup şerefsiz olanları ve çoğu kızda gerçekten sevene değilde parası olana bakıyor sonra erkekler hep üzüyor diyorlar
saçma bence çalışıp kazansın şimdiki erkekler zaten çalışmıyor ki.
Hiç bir kız para ile derdi yok erkekler size söylüyorum.
Bir kadının eline bir meslek alması gerektiğini düşünüyorum
Üniversite bitirmiş olsa bile saçma
O değil de bu adamı Kuşadası'nda çok gördüm. :)
Meta yerine koyuyorlar kendilerini.
Erkek toplumunun verdiği gereksiz değer.
kezo
Herkes hayal kurar
Aynen doğru tespit