AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
202Cevap
Sende onun gibi ol. Birde en etkili silah ailesine çok ileri gitmeden saygisizlik et. Eve gelmelerini falan isteme oraya gitmek isteme. Kendi ailene git ve uzun süre gelme. Oda sensiz olmanin nekadarda guzel birsry oldugunun farkina varsin 😉
Kocan anlattığına göre çok iyi bir insan ve koca. Sen ise insanların dediği gibi yanına yakışmıyorsun.Çok şey söylenirdi ama gerek yok sanırım. Çoğu kadının isteyeceği özelliklere sahip. Bugün ayrılmak istiyorsun ama başka bir gün onu mumla ararsın.
İnsana demezler mi kadının kocası da pejmürde lafı benim için iğrenç bir cümleydi çünkü desinler için yaşıyorsan bitmişsin sen. Biraz kendin olman gerek ve bence buraya bize yazdıklarını aynen ona söyle bu işin en doğrusu budur. Kolay gelsin
Aynen
Adama acıdım, kaza falan geçirip vücudu kalıcı hasar alsa kapı dışarı yapacak bir kadın var burada. Mimar olmuş ama insan olamamış, evlerinizi ayırın bir an önce, yazık etmeyin adama.
Ay tabii ki de kapı dışarı ederim bir de ona mı bakıcam Allahım bu haline fayanamıyorum ama bendeki vicdan işte üzemiyorum
Vicdanlı biri olduğunuzu düşünmüyorum. :)
Şu cümleyi görmeden cevap verdiğim için vicdanım sızladı
Haklısın keza hayatımda bana eşlik edecek kişinin dış görünüş bakımdan kendime eş değer ölçüde olmasını bende isterim. Sonuç itibariyle iyi vede şık giyinebilmek her zaman için çevrendeki insanlarda pozitif bir etki bırakır daha samimi bulunulur
Ona söylebilirsin bakımlı olmasını düzgün bir dille. Ve 7 yıl önce keşke nasıl birini istiyorum ben diye sorsaydın kendine? Şimdi o adamdan ayrıldığında onun için çok büyük bir hayal kırıklığı olucak ve okadar büyük bir sebebinde yok
arkanda aılen varsa once onlarla konusmalısın, yoksa kendı yapacagın secımın hayatındakı degısımını ve sorumlulugunu kabul etmelısın, onunla kalmaya devam edeceksen, onu degıstırmeye calısmalısın.. zor olacak bılıyorsun..
Öncelikle geçmiş olsun. Evli biri olarak sizi çok iyi anlıyorum. Ne yazıkki böyle erkek tipi çok var. Benim iş yerimdede böyle bir iki arkadaş var hergün benden laf yemekten usanmıyorlar. Tembellik pislik içlerine işlemiş. Değiştirmek çok zor
Çok iyi anlıyorum seni...
Bunu onunla konuş ama zitlasma zorluk çıkaran erkekler çok biliyorsun ki.
Böyle sessiz sakin görünürler ama boşanmaya gelince öldürürüm keserim biçerim olur. Dikkatli ol..
Ayy öldüremez bu arada
Adamı yönlendirmeyi bilmiyorsun bence. Gayet düzgün biri sanıyorum. Kiyafete çok takılma ama beraber aliş veriş yapin dicem adama aşkin yok. Hobileri nedir? Gıcık oluyorum demişsin merak ettim
Resim yapmayı çok seviyo bir yandan kitap yazmaya çalışıyo geliyo benim resimlerimi çiziyo gösteriyo kitapla alakalı konuşuyo ben sıkılıyorum belki bunları başka bir erkek yapsa mest olucama ama o sinir ediyo
Adam gayet sağlıkli ve düzgün sana yetmiyor sanıyorum. Karar senin umarım hakkında hayırlısı olur.
hatayı sen yaptın acıyı o çekecek kendini düşündüğün kadar onuda düşün büyük ihtimalle aldatırsında çünkü sevmiyosun. en büyük hatanızda düşünmeden hareket etmeniz eğer seni seviyosa başınız çok ağrıyacak en büyük suç ise sende sevmedin evlendin ikiniznde hayatının içine sokcan hayırlısı işte mutlu olun yeter en güzel şey mutlu olmaktır çünkü mutluluk mutsuzluktan doğar.
Hatayı ben en başında yaptım aynı evi onla paylaşarak kendimi çok takdir edicem ayrılığı kutlayaraak vedalaşırken üzülmüş gibi tutma ellerimi acıyarak kendine dev aynasında değil boy aynasında bir baksın
bence hatayı o en başta yaptı tanımadığı biriyle evlendi ve bundan haberi de yook bazende mesele iç güzeliktir kalp kalbe sığdımı, göz kusuru görmez
ruhun güzeliği bedenin güzeliği kadar iyi görülmez
sen dış görünüşe taktın bu da seni tiksindiriyo
belki başka birini seviyon şu an ve onla olmak istiyon bir sebepdir buda diyerleri bahane
Bazı insanlar gerçekten çok doyumsuz olabiliyorlar senin gibi mesela sorun giyimse bu çok rahat bir şekilde halledilir ama bence asıl sorun bu değil daha açık konuşun lütfen
Sorun şu eşim bana çok iyi davranıyo evet ama dışarı da bunu görsün istiyorum ay kocası ne iyi adam çok yakışıklı çok temiz desinler istiyorum hatta keşke elimden gelse yatakta ne kadar iyi olduğunu gösterebilsem ama o dışarıya bunu göstermiyo ve sinir oluyorum hergün aynı gömlek ne yaa
Elinden alırlarsa o zaman boşuna ağlama sızlama
Yav rahat batmış işte anlamadınız mı böylelerine it gibi kocalar lazım yakışıklı olacak ama eve geldiğinde böyle ağzını burnunu patlatacak her gün
@AdeM07 abi ya skjsjsj
@ŞerifAbii patlamasına gerek yok aşağılık kimse olarak görecek değer vermeyecek oda yeter onlara adamcağız çamaşır bulaşık bile yıkarmış
Kızım aklını başına topla saçma sapan bisey seninki eşin sana karşı madem bu kadar iyi neden gösteriş yapmak istiyosun daha neyi ispat etmek istiyosun başkalarına
@soran öyle övülenler ayy kocasi ne iyi diye imrenenleri kocani elinden aliyor nazar degdirip evlilik bitiyor bu nasil akil ya milllete hava atmak icin mi hersey PESS
kocana soyle o zaman biraz kendine onem gostermeni istiyorum yaşın genç ileride pişman olursun falan de konuşularak halledilecek bir mesele bu evliliğini boş yere bozma
Onunla bu konuyu konuşmayı denemek yerine ayrılmak fazla saçma değil mi? Yani anlattığına göre gayet iyi bir adam neden oturup düzgünce konuşmayı denemiyorsun? Anlamayacağını sanmıyorum.
Kocanı sevmiyorsun, onunlayken mutsuz olduğunu söylüyorsun. İşin gücün var. Maddi durumun gayet iyi. Çocuk ta yok. Muhtemelen seks hayatınız da yok. Ne bekliyorsun boşanmak için? Bunu merak ettim.
Yoo seks hayatımız gayet iyi
Ama kocanı sevmiyorsun, onunlayken mutsuzsun. Ne kadar daha sürdüreceksin bu evliliği. Diğer konular önemsiz bence. Gömlek gibi şeyler.
seks hayatı kaç yaşında biter
@Ghjklzx seks hayatı biter mi?
Erkeklerde belli bir yaştan sonra ister istemez bitmiyo mu?
@Ghjklzx yo
Kimi erkek 90 yaşında çocuk sahibi oluyor. Kimisi 60 yaşında prostat ameliyatı oluyor ereksiyon sorunu yaşıyor seks hayatı bitiyor
90 yaşında çocuğu olan hiç duymadım. Normali kaçta bitiyor
@Ghjklzx ABD li 1 oyuncunun geçen çocuğu oldu. Adam 90 yaşında. Kişiden kişiye değişir. Sağlıklı ise 80 yaşında da seks yapababilir. Ama prostat sorunu varsa 60 yaşında biter seks hayatı
Tamam da belki kendi çocuğu bile değil adamın gerçek olsuğu ne malum
@Ghjklzx İnternette okuduğum haberi yazdım ben. Doğrudur bence
Prostat ne olunca noluyo
@Ghjklzx Ameliyatla prostat alınınca erkekte ereksiyon sorunu başlar
Tamam ne prostat
@Ghjklzx Google dan arat. Detaylı bilgiye sahip olursun.
Özetle onu mu araştırcam
@Ghjklzx Prostat, mesane ve penis arasında yer alan ceviz büyüklüğünde bir bezdir. Prostat rektumun hemen önündedir. Üretra, idrarın vücuttan dışarı akmasına izin vererek, mesaneden penise kadar prostatın merkezinden geçer. ... Tüm erkeklerde, spermin bazı bileşenlerini üreten bir prostat, kayısı büyüklüğünde bir kas bezi vardır.
Kopyala yapıştır yapmışın mesane nerde
@Ghjklzx Mesane sidik torbası
Daha ne yapsın. Bence muhteşem bir insan. Anladığım kadarıyla en büyük soru, giyimi. Bunu da zorla düzelte bilirsin. Bir çocuk gibi, gerekirse her sabah ne giyeceyine sen karar ver))
Otur adamla konuş düzelmeyecek şey mi bunlar bakımlı olması için yardım et burda bu kadar uzun uzun anlatıp bizlere sormaktansa
Adamin sorununu en sonda soylemissin. Evde yardimci olur iyidir falan diye. Seni aldatsa adam yerine koymasa kolesi gibi davransa emin ol Şu an asklarin en buyugu oydu senin icin.
İyi de eşine yardım etmek kölelik mi asıl dopru olan budur görev dağılımı her zaman gereklidir bu erkeklikten biley kaybettirmez bakış açınızı değiştirin yoksa bikaç seneye dayaktan sakat bırakırlar sizi
Ay pardon yanlış anlamışım kusura bakmayınn
Evet çiftler ben ne yaptım demeye başlıyor bu günler de. Beraber aynı evde kalmak insanlara zor geldi
Yani bulmuşsun bunuyorsun ben burda evlenecek düzgün birini aramaktan yollarım geçti böyle yalnız yalnız eve giriyorum bir ses bile yok bence nankörlük etme kıymetini bil eşin seni seviyormuş değer veriyormuş ancak kendine bakma konusunda haklısın bence de insan kendine her koşulda bakmalı bu konuyu da eşinle tatlı bir dille konuşabilirsin değişik giyinmeni istiyorum kendine daha fazla zaman ayırmanı istiyorum vs gibi
Merhaba canım okadar durumun vahim ı gercı albendende okadar hala bekarım
@aysehnm gerçi daha 23 yaşındayım ama yalnız yaşayınca böyle oluyo 😅
Adamın krsına gecıp guzl gıyın yanıma yakıs dıyemıosun ama sacma sapan dusuncelrn vee hiç bişş yokkkn 40 yaşına glmissn mimarim dıyorsun gcmş burda nasıl ayrlabilirm birz medeni oll millrte degl kndine bk düşün ve kndi aranızda karar ve burdan yptıgın cok sacma
Güncellemelerini de okudum. Eşini içten içe aşağılıyorsun. Yedi yıl boyunca ona alışamadıysan, çünkü insan sevmese bile alışır. O alışkanlık olur yani, sevmese bile olur. Belki çocuğunuz olsaydı aranızda bir bağ olurdu. Belki de olmaması ikiniz içinde daha hayırlı oldu. Sen eşine soğuk davranıyorsundur. Şu durumda boşanmanız en mantıklı. Karşısına geç ve boşanmak istediğini söyle bence ve pişman olacaksın
Canım sen başta evlenmekle hata etmişsin çünkü problem sende malesef doyumsuz bir insansın asla yargılamıyorum beni yanlış anlama yetmiyor sana. İnsanı insan olduğu için sevmeliyiz ayrıca bir kadın olarak o adamı baştan yaratman kadar kolay bir şey yok emin ol.
Arkandan konuşsa ne yazar, bu çok mu önemli? Sen onun varlığına katlanamayacak hale gelmişsin. İyice düşün. Ne istediğini biliyorsan açık açık ne istediğini eşinle paylaş, söyle ve avukatına git.
Eşini karşına alıp açıkça konuş bence öncelikle. Artılarınızı eksilerinizi bu ilişki neden bu hale geldi açıkça konuşun. Ondan sonra düzelirse düzelir yoksa yollarınızı ayırırsınız.
Yanı bu kadar bıktıysan bence de ayrılmalısın. Bu hayatta hiç birşey sen den değerli olmamalı.. bir yerde mutlu değilsen ağaç değilsin sonuçta yer değiştir.. Ama ayrılıktan sonrası için de planın olmadan adım atmamalısın. Neler yapacağını enine boyuna düşünmelisin..
Önce bir konuşmayı dene. Biraz özenli giyin falan filan veya ona birşeyler alıp her zaman kullanmasında ısrar et birkaç ay dene en azından böyle çözemezsen ayrıl seni seviyorsa dikkat etmeye çalışır.
dış görünüş istiyorsun, ama bence herşey dış dörünüş, değil, bir kaç tavsiyem olack ama bende bazı şeyler yaşadım, gizlisiniz , ulaşmak isterseniz tecrübelerimden paylaşmak isterim
Aynen karakteri düzgün olsun
@Ghjklzx ne güzel ifade etmişsiniz. Bebim şahsen bu konuda tecrübelerim olduğu için fizikten ziyade sevgi saygı güvene dikkat ediyoruö
Nasıl ayrılabilirsin bilmiyorum ama yalnız olmadığını söyleyebilirim Çinde boşanma rekorları kırılıyor millet karantinada diye, kimse birbirine katlanamıyor heralde evde beraber yaşama konusunda
Zamanla insanlar, duyguları ve düşünceleri değişebilir. Burada yazdıklarını direk söylemesen de onu artık sevmedigini ve ayrılmak istedigini söylemelisin.
Şimdi ayrılıkta neredeyse her zaman arkadan konuşulma durumu var bundan kaçamazsın. Hayat kısa artık mutlu olmadığını ve boşanmak istediğini söyle direkt
Yazık adama şu an acıdım nedense ona.. bence bu zamanda böyle erkek zor yani.. 7 yıllık bir evliliği kalkıp sırf sevgi bitti diye bitirmek büyük haksızlık
Herşey normale dönünce sende normale dönersin. O zaman da aynı şekilde düşünüyor olursan bunu o zaman konuşuruz.
Hayırdır sen kocam mısın nasıl buldun beni
Duygularınızdan emin değilseniz başkalarının hayatını da dağıtmaya hakkınız yok.
7 yıl önce 30lu yaşlardayken ne cahilliği anlayamadım?
Ya kardesim illa severek asik olark evlenmelisn diye bisi yok sevgi de bir müddet sonra gidiyor saygi kaliyor haberin ola
Böyle bir adamı zaten havada kaparlar bir an önce boşa da adam kendini hak eden birisiyle evlensin kurtulsun senden
Ben sana şunu söyleyeyim senin evliliğinde eşinde bir sorun yok sende bir sorun var.
Aynen
Sen derin bir buhran yasiyorsun oncelikle sundan emin olmalisin dusuncelerin kesin ve netmi? Ayrilik sonrasi nasil bir yasam sureceksin. Dikkatli ol sonra pismanlik yasama derim egri otur dogru düşün😉
Peki sorunlarınızı neden paylaşıyorsunuz? Neden kalkıpta sorunlardan kaçmak yerine çözüm üretmeye geçmiyorsunuz? Şu sitede gördüğüm tek şey, hep şikayet etmek.
Herkese zor geliyor bir şeyleri aşıp düzeltmek.
icki sigara kumar at yatisi vs yok daha ne istiyorsun yatak da da mutlu ediyorsa sen heycan ariyorsun dur
Görünüşünden dolayımı yatakta olmak istemiyorsun altında başka sebepler varmı?
Tiksindim artık iğrendim beni sevmesini istemiyorum bir sebep yok gibi belki daha gösterişli olsaydı sevebilirdim
Zaten zevmemişin galiba evlenirken o sana aşıkmış demekki onun aşkı bitmiş.. buda sende hissettiğin için aksi durum yaratmış. demekki yatak olayı bile artık sana angarya gibi olmuş?
sevmemişin..
Karşına al ve konuş düşündüklerini ona anlat çocuğunuzda yok zaten ayrıl iyi bir insan olabilir ama sevmiyorsan olmaz maalesef
Paspal adamı şutlayayım biraz da göz zevkime hitap edecek biri olsun arrık diyorsun 😊
hadi ya
Birileri gibi göbeğinin suyunu alırsın
Sevmeye çalışsan? çünkü bir kez böyle hissedince sürekli itici gelen yönlerini yaratmaya başlıyorsun. Olmazsa ayrılmak istediğini söylersin
Ayrılma evliliğini kurtarmayı dene onu çekip çevir gerekirse sertçe uyar gerekirse kırıcı ol ama ayrılma
Boşanabilirsin tabi ama bu sebep olmalı mı bilemiyorum evlenmeden önce de mi bakmıyordu kendine
O zaman çok umurumda değildi aşıktım
Sorununuz sadece kişisel bakım vs ise çözülür sevmiyor musun önemli olan bu eğer o da varsa eşin bunu bilmeli
Soğumuşsun ve o soğukluk düzelmez onunla konuşmalısın ayrılmak istiyorum diyerek sessiz sedasız olmasını istediğini belirt.
Yani eşine şöyle biraz bakımlı temiz ol de ama onu kırma ilişkiniz kötüye gitmesin temizlik sünnet falan de dini araya şok yani
Gerçekten bu adam iğreniyorsun sen ben öyle anladım. Kesinlikle ayrılmalısın. Kafana takmadan ayrıl. Dert etme. Git söyle. Ayrılmak istiyorum de.
Neden kocana daha bakımlı ve şık giyinmesini kendine özen göstermesini direk söylemiyorsun. Bunda bir sakınca yok.
Bir insanı kırmak değil bu yapacağın şey onu öldürmek olur..
Eşinin dış görünüşünden rahatsızsan onu kendin güzelleşmesi için yardımcı olabilirsin. Evlililiği iki günlük heves uğruna yıkmaya değer mi?
maalesef evliliklerde böyle rutinle roluyor bu yüzden eş seçimine dikkat etmen gerekir evet böyle g, derse aldatma ihtimalin bile var
Ayrılmama gerek yok hepimizin pekçok kere yaşadığımız yasak aşk denen bir güzellik var
Niye eksi verdin bana acaba?
ben mi verdim mnyk
Ne bilim manyak kim verdi sen sandım bende işte 🙂
Durust ol sende konus kac yasina gelmissin ruhu hitap etmiyor demeyi biliyorsun madem.
Ruhunu olgunlastir.
Her evlenenin bunu bilmesi lazım düşün işte yıllar sonra bir bakıyorsun yüzüne yine mi bu aww demek çok kötü bişey
Tam bir gerizekalısın pis nankör böyle eş bulmuşsun daha ne istiyorsun. Herkesin çekici bulduğu o playboy adamlarla evlen bir yıl geçtikten sonra seni dövsün senin gibileri dövesim geliyor
Kocanı yakıstıramıyosan gecınmesı zor olur adamla sende tatlı ve guzel oldugun için gece yatma istegıde olmaz
Karşısına geçip konuşsan keşke
Hiçbir şey yokken ben senden tiksindim ayrılıyorum demek...
Aynen ilgiye de boğuyomuş
Anna karenina diye bir kitap var senin hayatına benziyor oku belki yardımı dokunur