Eşimi ayrı ev konusunda nasıl ikna edebilirim.. Yok mu ikna eden birisi?

6 aylık evliyim şu an kayınvalidemlerle altlı üstlü oturuyoruz fakat benim mutfağım yok oturma odam da yok.. düğünden önce alamicaz dediler bende kabul etmiştim sadece takı ve yatak odası yaptılar..(evlenmeden önce herşey toz pembeydi iyi geçiniriz çok mutlu olucam sorunlar biticek felan diyordum ama daha kötü oldu ( düğünden sonra biraz borçları kapatalım en beğendiğini alırsın felan dediler. yani kahvaltıya bile aşağıya iniyorum.. Eşim babasının açtığı dükkanın başına geçti. Kayınpederim 2. ci dükkanı açtı. Evlenmeden önce çok iyi anlaşıyorduk. Anne kız gibi. Oysaki gelinlik almaya gittiğimiz zamanlarda nasıl biri olduğunu anladım. Evlendikten sonra ilk 3 ayımda felan beni çok azarlıyodu. Herşeyime bir kabahat buluyordu. Elbiselerimi sermeme bile karışıyor. Sürekli laf sokuyor alttan alttan. Sürekli işlemek istiyor. Köy yerinde yaşadığımız için iş de bitmiyor. İlk zamanlar her dediğini yapıyordum kızsa da azarlasada ben yine küsmüyordum.. Kılirılıyordum ama eşime de anlatmıyordum bunları benim yüzümden kavga olmasın diye. Sürekli ağlıyordum yanlız kaldığımda durduk yere. İlk zamanlar azarlayıp durdu sürekli ama sonunda yeter artık dedim ve her dediğine saygılı bir şekilde cevabını verdim. O sesini yükselttiyse bende yükselttim.. Eşime defalarca ayrı bir eve gitmek istediğimi söyledim. Ama istemiyor ben annemden babamdan ayrılmak istemiyorum diyor. Yukarı kata mutfağı yaptırsak bile ben kahvaltıyı da yemeği de aşağıda yaparım diyor. Ayrı bir eve çıkmayı ailesine ayıp olacak gibi görüyor. Ayrıca sadece kayınpeder ve kayınvalidem yok babannem ve dedem de var. Ve rahat edemiyorum istediğim zaman yatıp istediğim zaman kalkamıyorum birisi karışmasa diğeri karışıyor.. Çok bunaldım. Eşim hiçbir şekilde beni anlamıyor yaşadığımız sorunları anlatmama rağmen ayrılmak istemiyor. Kavga ediyoruz hemen yukarı çıkıyor kayınvalidem istediğimiz zaman gezmeye gidemiyoruz surat asıyorlar. İstediğim hiçbirşeyi yapamıyorum. Çocuk yapın diyip duruyorlar.. Fakat çocuğumuz olunca daha büyük kavgalar edicez bunu biliyorum😒 daha 20 yaşındayım ve her gün sürekli bunu düşünüyorum.. Tanıdığım çoğu insan eşin ayrılmaz o alışmış rahata diyorlar. Eşim de zaten sürekli asla gitmem buradan. Ben burda doğdum burda ölürüm gibi şeyler söylüyor.. Fakat ben gitmek istiyorum. Eşimi nasıl ikna edebilirim?😒
Eşimi ayrı ev konusunda nasıl ikna edebilirim.. Yok mu ikna eden birisi?
Cevapla