Bana Basitsin ve Yapışıksın demişti 2 hafta sonra mesaj attı sizce neden dönmüş olabilir?

Bana dedi önce başkası var hayatımda yalanını bende üstüne fazla gidince bunları söyledi geçmişim yüzünden bana karşı hep böyle gerci hep böyle kırıcıydı arkadaştan öte şeyler beslediğim için bizim ilişkimiz bazen sevgili gibiydi bazen arkadaş gibi her neyse ben böyle diyince geri çekildim 2 hafta sonra dün yazdı numarasını mesajlarını silmistim numarayı tanımayınca neyse helallik istemiş hayatındada kimse olmamış bana da dedi istediğin zaman yaz bişey olursa felan bu arada sizce neden böyle davranıyor
Bana Basitsin ve Yapışıksın demişti 2 hafta sonra mesaj attı sizce neden dönmüş olabilir?
Cevapla