Yardım edın delirmek üzereyım özellikle kız arkadaşlar anlaşılmaz bı durum nasıl çözcem?

biraz uzun ama okuyun lütfen.
bakın ben yakışıklı bı öğrenciyim okulda hangı kız görse bana kafasını çevirir bakar
180 kişilik amfi sınıfın 90 ı kızsa o 90 kızda bana bakar. lisedeyken çıkma teklif eden kızları saysam haddi hesabı yok artık ben hıc bı kıza yaklasamıyorum hepsi bakıyo ama hıcbırı kabul etmıyo herkese sulanan bı tıpte degılım çapkında degılım efendı bır ınsanım gayet. kızlarla çok ıyı anlasırım asosyal degılım 10 dakıkada herkesle çok ıyı arkadaş olurum iletişim problemım yok kızlar sadece bakıyor mesela 3 tane kız bakıyodu bırbırlerınden haberlerı yoktu 3 ay falan ucuylede kesiştim ucuylede konustum ucude reddettı ama bakmayada devam ettiler mantıklı değil bu. neden ya neden boyle oluyor. herkes bakıyor ama herkes uzak duruyor bu durum iyice psikolojımı bozmaya başladı. kızlar neden boyle yapıyorsunuz
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar cevap verın lutfen
Yardım edın delirmek üzereyım özellikle kız arkadaşlar anlaşılmaz bı durum nasıl çözcem?
Cevapla