Güncellemeler
+1 yıl
Relax olun jsjsjsjskxbbdhe soru trol arkadaşlar ama mor olaymış daha güzel olurmuş değil mi jxjsjjsnas ponçik kalbimi kırmayın jsjsjsNeysem bir daha ki trol soru da görüşürüzzz jsjsnxnskal
Güncellemeler
+1 yıl
Çok da güzelmis be. İyi ki yapmışım djjsjxnxhendk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Bune ya iğrenç, off kes şunları tamam uzun olur da volverin tırnakları gibi olmuş.
Bence de bsjajszixj
😂😂
Tövbe bismillah, sevgilinin annesi elini dahi öptürmez çizersin diye.
Ponçik kalbimi kırmayın
Sevgilinizin annesi de kırabilir, ben önceden diyeyim de 😊
Yok kırmaz tatlış kadındır nsjsjs
Ama hiç hoş değil şahsen ben olsam ya da benim annem olsa açık açık elini bile öptürmez
aynen böyle devam :D çok güzeller
Sever mi annesi jsjsjs
bağrına basar seni ya :D
Bence de bassın yani çok zor kullanmasi xjdks
doğrudur :D ama ben cesaret edemem bu kadar uzatmaya
Bende o kadar uzatamam jxjxjx
Elinden bir şey almaz sadece yoksa ben sevmesem de güzel durmuş
Teşekkür ederim bal böceğim ❤
şu tırnaklarını kes ya corona da var bak virüs girse çıkamaz o tırnaklardan
S... işçisi gibi olmuşsun
O ne be dhjsjsjxhs
Anladın sen
:D
Anlamadım jsjzjznwjsks
Tamam o zaman boşver
gelin olarak görmez bile seni. Ne acayip insanlar var. bir bak bakalım sence hoş mu duuryor onlar. Soytarıya dönmüş elin
Öyle deme ama kırılıyorum
ama sende zevklerini değiştir insanlar bir garipser. O eline sadece tek bir renk kırmızı sür fotosunu çek ve karşılaştır bakalım.
Dimi dimi ama soru trol jdnsnsn
pühhh :D heryer balgam oldu senin yüzünden a.. q :D :D
Jdkskzjs bizde böyle
ee sen troll sorduğunda senin olduğunu nasıl anlıcam troll çok yapan var :D
Bundan sonra "F" yazarım detaya hsjsjzjsjxjx
Yanına M koyda tamamlanalım :D oyy iyi sözdü ama demi :D
Olur olur yazarım jdjsjs
sen varya tam kafa dengisin bence doğrumu sezdim :D
Evet öyleyim ama bazen çok suratsız olurum jzjsjs
ama ben seni hemen normal moda sokarım :D cadılıkta var mı biraz :D
Yok kanatsız meleğim ben jxjsjsjsnsuz
zaten kanadında olsa 3 dilek hakkımı kullanacaktım :D hahaha var ya seni tanımak isterim he tam böyle ayağa kaldıracak bir insansın :D tam bitti derken hopp olay tamamdır :D
Kaldıracak derken xjsjsnskx
hahahaha :D üçüncü bacağı kastetmiyorum yanlış anladın :D hahahahaha varya sende farklı birşey var dur çözemedim :D
Çöz hdjsksjsn
o zaman bu hanımefendiyi çözmek için bir tanıma şansı istesem bana verirlermi. O hakkımı iyi kullanıcam M nin sözü ama harbi m sözü :D bilerek M harfinni devamını söylemedim hani belki merak uyandırır kabul eder filan diye :D bunu niye söyledim ya anladı şimdi :D
Seni senden önce bulmayayım jzjsjsnx
o zaman bende beni benden önce bulmaman için seni kazanmalıyım :D bune yaw böyle cümlemi olur :D yok ya etkileyemiyorum beceremiyorum seni işim zor :D zor ama yinede pes etmek yok :D
Hadi kolay gele kslalsjxjxk
dur gittinmi kimse var mı orda alooo :D yok ya gitmemiştir heralde :D yok yok gitmemiştir burada o :D siyahıma beyaz ol yok bu olmadı :D simidime ayran ol yok yok buda olmadı :D bu kızı nasıl kazanıcam ben ya cidden bana kolay gele yani :D
Buradayım, düşün dur sjjsjsna
10 dk önce yazdın 10 dkdır düşünüyorum birşeyler buldum ama buda olmaz etkilenmezsin :D olsun yinede söyleyeyim belki bir umuttur seni tanımak :D Uzak mesafelerden.. Ve aramızdaki boşluklardan... Devam ettiğini göstermek için geldim :D daha saçması olamaz yaw :D
Jxsjjsjs şiir severim oradan yürü djdjsnnzjxjx
şiirmi en zoru o :D ama dur birşeyler yapıcaz :D seni tanımak istiyorum ve bunu başarmam lazım :D Eee ben istiyorumda tanımak şimdi ne şiir yazıcam :D hay haydi düşün birşeyler :D düşün düşün düşün :D bu olur mu ki acaba söylesem mi. Söyliyim ya
Yakında..
Uzakta...
Nerede Olursan Ol.
Eğer biz Olursak.
Bu kalp atmaya devam edecek
Jsjsjshsbbds güzel güzel xjjsjs
senden bir şans istiyorum niye istiyorum biliyormusun belki sana garip gelicek görmeden etmeden diyeceksin ama ben hisseettim ya. Bana bir şans verirmisin. Senin gibi birisini tanımak için. Sadece bir şans. İkincisi yok. Bir daha yok. Seni kazanmak için
İyi de ben iyi biri değilim ki hzjsjxjx
Bırak onu kendim bulayım. Seni öğrenerek bulayım. Seni yaşayarak
Ben küçüğüm ya dhjsjs hem öyle bir şey düşünmüyorum ki
18 ve 18 den büyüksen sıkıntı olmaz :D 18 yaşında ve be üstüysen seni tanıdıkdan sonra sevmeme engel mi
Yoo da ne bileyim jdjsjduis görmeden sevmek tuhaf
görürüz birbirimizi ben kendimi gösteririm sende kendini gösterirsin. Ben sadece bu kızı tanımak istiyorum hepsi bu. Seni tanımak muhabbet emtek gülmek eğlenmek hepsi bu
Seni kırmak istemem ama öyle bir şey düşünmüyorum
bir şans istesem senden bir fırsat. Sadece ufak bir fırsat. Seninle tanışma fırsatı. Belki tanıdıkça seviceksin ama eminim seviceksin. Beni keşfettikçe tanıdıkça
Yine de ben yapamam
denemeden bilemezsin ki. Hem belki aynı şehirden çıkarız. konuşmak birbirimizi tanımak. Ne kaybedeiriz ki denemekden.:Ama kazanacağımız biz var
Sanmıyorum:/
senin için imkansızı başarırız. Sadece senin için bende çabalarım emek veririm gayret gösteririm kendimi ispatlamak için biz olduumuzda. Sen bana de ki tamam olur en azından tanıyalım birbirimizi o zaman dünyalar değil ama herşey iverseler yinede senin bana tamam cevabın herşeye bana vermelerinden daha mutlu eder
Sen çok iyisin, ama ben anlamam ki yapamam
birlikte yaparız bu işi. Beraber inşa ederiz herşeyi. Kendi emeklerimizle kendi çabalarımızla. Seni o kadar tanımak istemesem bu kadar hiç uğraşırmıydım. Sen uğraşırmıydın. Ama bir istek var seni tanımak için. Bastıramıyorum. Mie bastıramıyorum ki? bilmiyorum bastıramıyorum işe
En fazla arkadaş olabiliriz.
ben hissediyorum ve hissetiğime inanıyorum o zaman sana dedirteceğim ki
'Aşk.. bize dokundu
''Ve bir ömür sürebilir..
'Ve yok olmasına izin vermeyiz..
'Bir olduğumuz sürece
Ben aynı şeyi düşünmüyorum
gel deneyelim. Sana kendimi ispatlamam için bir şans istiyorum. Herkes şans ister. Bende senden şans istiyorum. Herkes gibi olmadığımı görmeni istiyorum. Seni tanımamı beni tanımamı. olmazsa dersin ki seninle olamam o zaman Eywallah. Ben derim ki hiç değilse bir fırsatımız vardı onu kullandık olmadı. Ben bu insanı tanımak istiyorum. Şans istiyorum şansıma kullanmak istiyorum. Sadece seni
Gerek yok bir anda hoşuna gitmiştir unut bence
Bu süslü derler almaz seni
Ama ben onlarsız yapamam ki
🤷🤷 modifiyeli araba gibi olmuş 😂
Keşke mor sürseydim moru seviyormuş annesi jxjsjsjs
Sjsjsjs 😂 ayrılmaya hazır ol 🤷
Hey soru trol sjjss ayrılmama gerek kalmadı hxjsjsn
🤷 tüh çok üzüldüm sjsjsh
Bende müstakbel kayınvalidem adına sevindim jxjsjs
🤷
evet ilk başka güzel bakımlı giyin
Sınıfta kaldın, şimdiden.
Kadının kalbine indireceksin 😩😩
Nasıl taharet alıyorsun kanka bana da öğret
Jsjsjsjxjnxnsjsjd bende anlamıyorum valla
Çok güzel bence kaynanan bayılacak sana 🤪
Bence de çok güzel çünkü jsjsjs bir dahakine ona da aynısından yaptırayım dimi hoşuna gider
bence yapma..
bir tanesini seç en azından :)
Kesinlikle gerçek tabi bu.
Yoo gayet iyi olmuş
Bad girl
Şimdiden gelin olmayı unut
Niye ki
Bende begenmedım kanks
Kendi mezarını kazsrsın artık bunlarla 😁😂😂😂
tırnaklara bak bahçe kazması gibi
berbatt bu ne 😂😂adam oldurur
Dkdkk renkleri begenmemistir
Çok güzel
Hemde fazlasiyla
Berbat
palyaco
İyi..
Evet 👋
Kötü
Kötü olmamış.