
Bu konu hakkında konuşulmalı mı yoksa bazı şeyler gizli mi kalmalı?

Flörtleşmek gerekiyor tabii ki olmadan ciddi ilişki aşamasına girişmek tam bir bilinmemezliğe doğru karanlıklar içerisinde ışıksız yol almaktan ibarettir. Tabiri caizse "test sürüşü" (bunu cinsel içerikli demiyorum sadece benzetme linçlemeyin hemen) gibi algıyla hareket etmek lazım. Karşınızdaki insanla biraz vakit geçireceksiniz ki tam tanıyamasanız bile aşağı yukarı fikir sahibi olacaksınız hakkında. Flört bunun için var her ne kadar günümüzde ön ilişki kavramını kabul görse de benim flörtleşme lügatım sayfa bin üç yüz kırk beş madde sekiz der ki; "Flört sevgili mertebesine yükselecek kişilerin geçiş açamasında birbirlerine karşılıklı güven, sadakat, sevgi ve saygı duygularını tam anlamıyla kavrama, yerinde görme ve öğreti durumuna getirme aşamasıdır."
Kendinize uygun karşı cinsi kaçıncı flört aşamasına bulursunuz bilinmez ama emin olmadan ciddi bir ilişkiye adım atmak risklidir bunu unutmayın.
Flört döneminde gizli saklı kalmamalıdır her şey masaya yatırılmalı ve o an çözülmelidir. Bu şekilde olası zaman kayıplarının, gereksiz değer algılarının önüne geçilecek eğer ki çiftler ciddi anlamda birbirleriyle uyum sergiliyorlarsa sevgililik evresine direkt geçiş yapacaklardır. Flört insanların birbirini tanıması için var neticede burada eteklerde bulunan taşlar dökülmelidir, kafalardaki soru işaretleri sertçe noktalanmalıdır.
Konuşulmaması gerektiği konuları düşündüm. Pek fazla birşey gelmedi aklıma. Muhtemelen eski ilişki veya ilişkiler hakkında konuşulması belkide uygun değildir. Birde flört döneminde daha ilişki konumuna geçiş yapmadan, bir iki sonraki adımlar, yani evlilik, çocuk vs. gibi konularında biraz gizli kalması doğru olabilir. Dereyi görmeden paçaları sıvamak gibi
Kişinin kafasında belli başlı tabular varsa sormalı ve konuşulmalı. Kimi insan geleceğini kurmak istediği için ''bakir veya bakire olmazsa istemem'' düşüncesinde mesela. Sonradan o kişinin hakkında öğreneceği şeyde hayal kırıklığı yaşayabilir. Eski ilişkileri, geçmiş cinsel birliktelikleri vs..
Soru detayını okurken biraz zorlandım açıkçası:)
Kendini çok açarsan sonunda üzülen oluyorsun genelde. Her şeyini sermeyeceksin. Gizem iyidir. Merak uyandırır, canlı tutar ilişkiyi. Bilinmezlik hep çekici gelir.
Öğrenecek bir şey kalmadığında durum çıkmaza girebilir.
Cevap
83Cevap
Cinsellik konuşmak ve para konuşmak ayrıca eski sevgili konuşmak hoş olmaz
Gizli saklı maskeler ardında ilişki yürümez ama ilk gündende din, mezhep, maddiyat gibi konularda konuşulmamali.. Herşeyin bir zamanı var ilk önce sohbeti muhabbeti fikirleri nedir ne değildir genel bir onizleme yapılmalı. . İçinize sinerse devam sinmez ise efendi gibi baslamadan bitirirsiniz
Flört döneminde her şeyin konuşulmasını uygun bulmuyorum. İnsanlar bir birlerini birden tanıyıp sıkılmamalı
Sevgililer hatta eşler bile her şeyi birbirine anlatmıyorken flörtken zor.
Her konu konuşulmalı ama alakasız şeyler söylenmemeli
Flört döneminde gelecekte sorun olacak gizli sakli ne varsa konuşulmalı bence. Seneler sonra söylenmeyen konular aslinda avuc içini doldurmayacak bir konu olabilir ama seneler sonra öğrenilince yalan söylediğin gibi sözlerle tartisma yaratılabiliyor.
Flörtte sadece belli edilir ama sevgililik döneminde konuşulur.
Mesela şöyle, ben flörtumle cinsellik veya regl hakkinda konuşmam ama konusan bı insan olduğumu belirtirim sevgililiğe geçince yeri geldiğinde konuşuruz. Yani belirtme sebebim şu o da benim gibi o konulara girer mi yoksa konuşmayalim mi der diye bı nabız yoklarim.
Flört döneminde gizli kalınması gereken durumlar var ise kalmalı ama sizin flört ettiğiniz kişi ile ciddiyete ilerliyorsanız hiç bir şeyinizi saklamayın
Özellikle sana emanet edilmiş mahrem sözler kesinlikle söylenmez. Annenle-babanla, kardeşlerinle, arkadaşlarınla olan mahremlerde söylenmez ve gizli kalması gerekir.
Yani herşeyi bir anda konuşmamalı zamanla herşey konuşulur ama önemli olan ilk günden itibaren dürüst olunmalı kilit nokta bu bence dürüstlük olduktan sonra herşey daha güzel olur en azından hayal kırıklığı olunmaz
Flört dönemi bir sanat eseri gibi olmalı. Fırça darbeleri özenli boya secimleri uyumlu olmalı. Flört tablomuzda tüm duyguları tüm herşeyi tabloya resmetmeliyiz. Harika bir tablo çıksın ortaya..
Konunun ne olduğuna bağlı. Bir gün önce eski sevgilisinden ayrıldıysa söylesin tabi de kuru fasulyenin gaz yaptığını bilmeme gerek yok
A'dn z'ye her konu konuşulmalı ama bazı konular. Zamana yayarak ele alınmalı diye düşünüyorum gerçi şimdi utanma yok pat küt konuşuluyor. ✂️
Bazı şeyler ilk başta söylenmeyebilir ama ilişki ya da adı her ne ise Kişiler her konuda dürüst olmalı.
vala konuşulcak bir konu gelirse aklıma konuşurum gizli saklı ne olacak ki zaten
yahu insanlar o kadar hızlı ki hızlı giden tren kaza yaparbilmiyorum ben eski kafayım
herşeyi olduğu gibi söyleyeceksin
flört döneminde atlatamazsan ileride hep sıkıntı çıkar 😀
Flört doneminde her şey konuşulmalıdır ki sevgi olup ileri mi gidecek yoksa bitecekmi anlaşılsın.
Eger gercekten bir hayat paylasmayi düşünüyorsaniz bence her detayina kadar bilmeĺi. Cunku aksi takdirde ne size yardimi olabilir nede yaninizda kalabilir...
Bence lüzumsuz konulara girmeden gerektigi kadar konuşmalı
En mahrem konular bile konuşulması gerektiğini düşünüyorum daha sonra sonra sıkıntılar yaşamamak için
Durust olmak en guzelı ama tam guvenmedıgın bı ınsanada herseyı anlatamazsın.
Herşeyi en başta söylemek lazım sonradan caz yapıyolar
flörtte gizli kalabilir ama sevgiliyse gizlisi saklısı ayıbı olmamalı
Bu duruma göre şekillenmeli ilk zamanlar sınırlı olmalı tabii sonrasında çiftlere kalmış bir şey aslında
konuş gitsin ya bir şey saklamayın herkes birbirini tanısın konuşmaya devam etmek isterse öyle etsin aa aah :D
Is ciddi olacaksa sonunda cinselik boyutuda konusmali
Her konu konuşulmali tanışma esnasında bilinmelidir
Önemsiz basit konular dışında çoğu konuyu anlatmak gerekir.
Bazı konular dışında olabilir ama sonu evliliğe gidiyosa eminsen konuşabilirsin zamanla
flörtte gizli kalması gerekenler varsa kalmalı güvenene kadar
Söylenecek şeyler vardır. Söylenmeyecek şeyler vardır. Patavatsız olmamak lazım. Her şeyin yeri ve zamanı vardır
Gizli olması süreçte sürükleyiciliği artırmak adına güzel olabilir
çok az şey gizli kalmalı onlarda malum sevgili olduğunda öğrenirsin
Bazı şeyler gizli kalmazsa merak giderilir ve birbirlerine bağlanmadan kopma çok erken olur
Bazı seyler gizli kalmadı kesinlik olmayan iste cok kisisel bilgi vermek yanlıstır.
Herkes bir birinine dürüst olursa yürümez ilişkiye bir yalancı lazım 👍😄
Ciddi ilişkilerde her şey konuşulmalı
Bazı şeyler gizli kalmalı.
herseyini anlatmak zorunda degilsin bence
Bazı şeyler konuşulmalı bazı şeyler konusulmamali
Konular akışına bırakılmalı
Günü gelmeyen hiç bir konu konuşulmamalı
Ciddi düşünülüyorsa anlatılmalı
Konuşulabilecek her konu konuşulmalı
Flört etmeyi sevmiyorum.
bazı şeylerin zamanı vardır konuşmanın
Ben herşeyi konuşuyorum gizlim saklım yok
😂
Nasıl şeyler Mesela? Hassas konular.
Yavaş yavaş herşey adım adım
belirli noktalar olmalı bence..
Flort etmedim hic bilmiyorum
Her bilgi söylenmemeli ama çok da saklanmamalıdır.
Herşey açık açık konusulmali
Bence konuşulsa güzel olur ☺
Her şey açık olursa ilerde sorun çıkmaz
Flört mlört boş işler
İleride konuşulabilir
Bazı şeyler gizli kalmalı.
Bazı şeyler gizli kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?