Arkadaşlar iki haftadır devamlı yazışıyorduk, birkaç günde bir arıyordu. Ben hastalandığım için hemen yüz yüze buluşamadık ama iyileşmeme yakın ilk fırsatta yüz yüze görüştük.
kısacık bir görüşme oldu. Görüşmenin sonunda dedi ki ‘iyi oldu bak birbirimizi görmüş olduk yüz yüze. Mesajlaşmakla teşefonlaşmak bir yere kadar olur’.
ayrıldıktan yarım saat sonra ‘eve vardın mı’ diye mesaj attı. O gün gayet de hoş sohbetimiz oldu mesajla ama biraz işlerim olduğundan akşama doğru yavaş cevaplamaya başladım. Ertesi sabah günaydın mesajını ben attım. Cevapladı ve tüm gün evde işleri olduğu için pek uzun uzun yazamadık. Akşam hastalandım galiba deyip yattı.
Ertesi sabah işe gitmiş benden önce uyanmış ama mesaj atmamış. Dedim nezaketlik olsun hasta sonuçta. Yine ilk mesajı ben attım. Tüm gün ne hatır sordu ne bişey varsa yoksa yorgunum hastayım uyumaya çalışcam vs. Sonunda Aniden iyi geceler dedi kapattı mesajlaşmayı. Bu sabah artık ben de yazmadım. Anladım artık ilgilenmiyor benimle, hastalık da bir yere kadar bahanedir yazmamak için..
benim Tek anlamadığım, madem ilgisi bitti ilk buluşmadan sonra, neden hemen kesmedi ilgisini de, ilk gün yazmaya devam etti? Bana devam ediyormuşuz gibi gelmişti.. anlayışsız da davranmak istemiyorum. Erkektir hep o yazsın demiyorum ama dün davranışına biraz kırışdım. Ben buluşmadan önce günlerce evde hasta kaldığımda bile saatlerce yazışmıştım onunla.
kısacık bir görüşme oldu. Görüşmenin sonunda dedi ki ‘iyi oldu bak birbirimizi görmüş olduk yüz yüze. Mesajlaşmakla teşefonlaşmak bir yere kadar olur’.
ayrıldıktan yarım saat sonra ‘eve vardın mı’ diye mesaj attı. O gün gayet de hoş sohbetimiz oldu mesajla ama biraz işlerim olduğundan akşama doğru yavaş cevaplamaya başladım. Ertesi sabah günaydın mesajını ben attım. Cevapladı ve tüm gün evde işleri olduğu için pek uzun uzun yazamadık. Akşam hastalandım galiba deyip yattı.
Ertesi sabah işe gitmiş benden önce uyanmış ama mesaj atmamış. Dedim nezaketlik olsun hasta sonuçta. Yine ilk mesajı ben attım. Tüm gün ne hatır sordu ne bişey varsa yoksa yorgunum hastayım uyumaya çalışcam vs. Sonunda Aniden iyi geceler dedi kapattı mesajlaşmayı. Bu sabah artık ben de yazmadım. Anladım artık ilgilenmiyor benimle, hastalık da bir yere kadar bahanedir yazmamak için..
benim Tek anlamadığım, madem ilgisi bitti ilk buluşmadan sonra, neden hemen kesmedi ilgisini de, ilk gün yazmaya devam etti? Bana devam ediyormuşuz gibi gelmişti.. anlayışsız da davranmak istemiyorum. Erkektir hep o yazsın demiyorum ama dün davranışına biraz kırışdım. Ben buluşmadan önce günlerce evde hasta kaldığımda bile saatlerce yazışmıştım onunla.
Aniden keser. Bir daha arayıp sormaz
İlk önce yazar ama azar azar irtibatı keser
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Ya önce herşey normalmiş gibi davranıp bir açıklama yapmadan gitmeyi daha kırıcı bulan bir tek benmiyim? Beğenmediğim bir insanla neden yazışmaya devam edeyim ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Durumu okuyamadım başlığa göre cevaplıyorum. Eğer egoistse aniden keser ama mütevazi biriyse seni üzmemek için alıştıra alıştıra keser😊
Peki ama bulusma bittikten yarim saat sonra eve vardin mi diye mesaj atti. Bu bariz ilgi gostergesi degil mi? O gun degayet normal davrandi. Benim biraz isim vardi ben briaz gec yazdim aksam ustu ama ertesi iki gun o baya gec yazdi cevrimici falan. Hastayim yorgunum derken hic hal hatir sormadan gunu bitirdi. Bugun de ben artik hic yazmadim. Bir bakayim beni merak edecek mi. Ama hic cevrimici de gormedim sabahtan beri. Yanlis anlasilma olsun da istemem tabi ama sence ilgisi var midir yok mudur bu anlattiklarima gore?
Diğerlerini anlarım işi vardır dönememiştir derim de hastayım yorgunum diyince hal hatır sormamasını garipsedim. Biraz zamana bırak belki bazı sıkıntıları vardır
Belki de. Normalde daha sık cevrimici olur uan sabahtan beri 3-4 saat oldu hala cevrimici olmadi. Peki ya derdi varsa ve benle bir sorunu yoksa? O zaman da bu kiz yazmiyor diye dusunup sogumaz mi?
Sanmıyorum. Tabi kişiden kişiye değişir. Ben olsam soğumam.
Ayıp olmasın diye direkt kesmek istememiştir muhabbeti
Okudun mu detayı biraz uzun yazdım?
Durumum yoktu okuyamadım
Anladim.. bulusmadan sonra eve vardin mi tarzinda bir mesaj atmasi ilgiyi gostermez mi? Neden bu mesaji atsin ki madem begenmedi, madem alistira alistira irtibati kesecek?
Takılıyorum neyi anladın hagahaga. İlk günler ayıp olmasın diye konuşmuş olabilir. belki sonradan vazgeçmiştir
okumak istemedigini anladim :). Yani garip, bulusma bittikten yarim saat sonra naptin eve vardin mi ben sunu yaptim bunu yaptim blabla diye gayet uzun ve sicakkanli mesajlar atti. Ertesi gun basladi soguk davranmaya. Once isim gucum var tum gun ugrastim yorulduma vurdu, ikinci gun hastayim uyuyacagima vurdu.. garip yani ne gerek var madem ilk gunden baslasaydi bahanelere
Her insandan mantıklı hareketler bekleyemezsin ki. Sonuç olarak sana yazmayı bırakmış bu kişi, nedenini merak ediyorsan ararsın. Onun dışında yapılacak bir şey yok
Aramak birseyi degistirir mi? Sence bir yanlis anlasilma ihtimali ne kadar olabilir? Sence ne kadar istekli veya isteksizdir bana karsi? Ornegin sabahtan beri cevrimici de olmadi ne whatsaptan ne messengerdan. Belki de gercekten imkani olmadi
Ayıp olmasın diye birden kesmemiştir
Detay biraz uzun oldu ama okudun mu?
Evet okudum, sanırım dediğin gibi seni ya beğenmedi ya da istediği farklı şeylerdi ona ulaşamayınca yavas yavas diyaloğu kesmek istedi. İnternetten tanıştıysaniz çoğu erkeklerin ilk buluşmadan sonra sergilediği davranış bu zaten. Emin ol ilk görüşme onun için güzel geçseydi Şu an gayet ilgili davranırdı, bosver bırak
Ne bileyim resimlerde farkli degilim. Sesimi kac defa duydu. Zaten ailesi tavsiye etti oyle gorusmeye basladik tamame internet uzeri yabanci, sansa bir tanisma olmadi. Bilemedim yani. Garip geldi. Kirildim da. Bulusmadan sonra hic yazmasaydi daha iyi olurdu benim icin
Emin ol birden kesince insanın daha zoruna gidiyor, belki de sırf ailesi istediği için bir kere görüşmek istedi. İstersen açık açık sor bir sorun mu var de
Yok ya sorsam iyice kendimi kotu hissederim gururum kirilir. Böyle sessiz sedasiz bitsin madem. Hani yine de diyorum hastalandim falan dedi acaba bencillik mi yapiyorum ama, haberdar ederdi hic degilse
Ya bahane o hastalanmanın 2 mesaj yazamamasiyla ne ilgisi var eğer ki ölüm döşeğinde deilse. Zamana birak bakalim
Haklisin canim tesekkurler
Ya kusura bakma rahatsiz ediyorum seni yine ama cocuk sabahtan beri saatlerdir cevrimici olmadi ne whatsapta ne messengerda. Belki de gercekten hasta? Sabah belki uyandiignda girdi sonra geri yatti uyudu vs bunlar mumkun. Bu durum varsa ve ben yazmiyorsam karsi tarafa yanlis izlenim vermis olmaz miyim? Yani dusuncesi olumluyken olumsuza donmez mi davranisim yuzunden? Ya da ilgisi olan illaki yazar demeye devam mi? Erkekler pek takmiyor sanirim kizin ilgilenmemesini. Isteyince pesinden kosuyorlar
Şöyle yorumlara yazdığına da baktım. Belki şuanlık bir sıkıntısı olabilir, o yüzden yazamıyordur. İş, ailevi durumlar vs. Son kez bir şansını deneyip açıkça sorabilirsin. Muallakta kalmaktansa, sorup olayı çözmek seni de rahatlatır.
Messengerda yazisiyorduk dun oglene dogru sinirle mesajini yoksaydim. Istenmeyen kutuya gitti mesajlari. Hala cevrimici oldugunda gorebiliyorum. Ben yazmadim, o da yazmadi. Bu konularda biraz zorumdur genelde bir erkegin pesinden kosmam. Ama iki gun zaten cabaladim. Zorla sohbet ettirecek degilim ya. Ben iiki haftami hasta hasta gecirdim o halde saatlerce yazistim telefonlastim. O sadece uzun araliklarla cevapladi ve son iki gun bir defa bile ‘sen napiyorsun’ diye sormadi. Eger deger verseydi simdiye coktan kendisi sormustu. Ben de zaten son gun onun gibi davrandim o kendi durumunu anlattiginda peki, iyi dinlenmeler, iyi geceler gibi kisa cevaplar verdim. Kendimden bahsetmedim cunku Soran olmadi.. belki abartiyorum bilmiyorum ama Herseye ragmen gercekten bir kadinla ilgilenen erkek onu kaybetme riskine girmez..
şu an da bile hala aynı tutumu sergiliyorsa, boşver derim. Bende asla birinin peşinden koşmam. Sadece erkek yazacak diye bir kaide yok, ancak gel git oldu olmadı durumlarına bende katlanamam. Yazacağı varsa yazar. Sende hissettiğin şekilde o an'a göre cevap verirsin.
Aynen hala yazmadi uc gun gecti ustunden. Hani diyorum belki onu kisitladigimi fark etti. Aslinda fark etmemesi lazim cunku onda sadece son gorulmelerim kapatilmis gibi gozukuyor Şu an . Ama bu ilgi duyulan kisiye yazmamak icin bir sebep degil bence
Ay cidden anlamiyorum instagram hesabi bombostu hic paylasimi yoktu. Takiplesmiyoruz orada ama herkese acik hesabi ve son bir saatte toplam uc paylasim yapmis. Tatil resimlerini vs paylasmis. Biz konustugumuzda hic kullanmiyorum instagram vs derdi bana. Bunda bile bir anlam aramaya basladim :(
Genelde alistira alistira keser bence
İkinci.
Detayı okudun mu? Uzun yazdım biraz ama..
Aniden
Peki ama bulusma bittikten yarim saat sonra eve vardin mi diye mesaj atti. Bu bariz ilgi gostergesi degil mi? O gun degayet normal davrandi. Benim biraz isim vardi ben briaz gec yazdim aksam ustu ama ertesi iki gun o baya gec yazdi cevrimici falan. Hastayim yorgunum derken hic hal hatir sormadan gunu bitirdi. Bugun de ben artik hic yazmadim. Bir bakayim beni merak edecek mi. Ama hic cevrimici de gormedim sabahtan beri. Yanlis anlasilma olsun da istemem tabi ama sence ilgisi var midir yok mudur bu anlattiklarima gore?